Είναι μέρα Σαββάτου.
Ο ήλιος με ξύπνησε και όχι δεν εννοώ τον
Hoseok. Έμπαιναν από το παράθυρο οι ηλιαχτιδες και με τύφλωσαν λιγάκι...
Καλα είμαι... said every person ever αλλα ποτε δεν το εννοουσεΠήγα να σηκωθω αλλά εννοιωσα ένα βάρος...
Βασικα για την ακρίβεια...ηταν τρεια μεγάλα βαρύ. Κοίταξα μπροστά μου και είδα τον Hoseok να έχει αράξει πάνω μου...
Κοιμισμένος...
Και πριν με πει κανείς ότι αυτο είναι ενα περιμένετε...χειροτερεύει....ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΟΙΜΑΤΕ Ο... Jong SukΠεριμένατε τον Jungkook σωστα;
Εεε αυτός είναι απέναντι με τον....Jimin?
Οι οποίοι κοιμούνται περίεργα...και ευτυχώς όχι με τον ανώμαλο τρόπο....
Και οι δύο σπρώχνουν ο ένας το σώμα του αλλου και αναρωτιέμαι πως η βαρύτητα δεν τους έχει ρίξει και τους δύο κάτω από το κρεβατι.
Το ότι ο Jimin δεν τον χούφτωνε στον ύπνο του πολύ του ειναι.Καλά τι έγινε χτες και αυτά τα ζωντοβολα μείνανε εδω;...
Ααα ναι ο Tae τους είπε να κοιμηθούν εδώ...βεβαια όταν είπε 'εδω' δεν ήξερα ότι εννοούσε ΕΔΩ ΕΔΩ.
Αλλά δεν θυμάμαι τα αγόρια να έρχονται στο δικό μου κρεβάτι....ολα ειχαν κοιμηθεί στο κρεβάτι του Tae...
....κρίμα τους... το ξυπνητήρι κάνεις δε το γλυτώνει."Και όποιον πάρει ο χάρος" είπα σιγανά καθώς πέταξα το ξυπνητήρι προς την μεριά του αλλου κρεβατιού. Έπεσε κάπου που δεν ακούστηκε κούφιο άρα θα έπεσε σε κανένα τοίχο.
"ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΘΑ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣ-" τιναχτηκε ο Jungkook απο το κρεβάτι με το ξυπνητήρι στο χέρι. Όταν πήρε χαμπάρι ότι όλοι κοιμούνται εκτός από εμένα το βούλωσε.
Τώρα βασικα που το σκέφτηκα....Που είναι ο Tae?...καλα χεστηκα το πολύ πολύ θα κοιμήθηκε έξω με καμιά γλάστρα..."Είσαι τυχερός που ακόμα δεν σε φασωσε" έδειξα τον Jimin. Πλέον ο Jungkook τον είχε σπρώξει στην άκρη του τοίχου και-...
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΜΠΛΟΥΖΑ;
Και ναι πνιγηκα λίγο διότι....
Πάτερ αμαρτησα...τουλαχιστον στην σκεψη...
Εεε μωρε κάθε μέρα αμαρτανουμε, μια φαντασία που δεν βλάπτει κανένα τωρα...σιγα...Τεντωθηκε κάνοντας έναν ήχο που με εκανε να αναρωτηθω αν είναι το ίδιο είδος με τον Tae.
Αλλά ας είμαστε λίγο ρεαλιστές.. Τον Tae δεν τον ξεπερνά κανένας σε κάτι τέτοια..."Μην με κοιτάς έτσι...Νομίζω ότι θες να μου επιτεθείς..." είπε χασκογελωντας σιγανά. Ωχ τόση ώρα τον κοιτούσα εεε;
...ΕΕΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ, ΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΥ! Συμβαίνουν αυτά!"Ωχου σκασε μωρέ...πεινας;"
"Ναι λιγο"
"Εεε να σηκωθεις να κάνεις κατι μόνος σου να φας." Είπα και σηκώθηκα απο το κρεβάτι μου ενώ εκείνος με έβλεπε με δολοφονικό βλέμμα. Αλλά μετά άλλαξε σε σατανικό...
DU LIEST GERADE
My teacher became my enemy
Fanfiction"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...