That's just dirty...

1.6K 170 195
                                    

"Μην τολμήσεις να με ακουμπήσεις!"

"Γιατι κουνελάκι; Τι θα κανεις αν σε ακούμπησω;"

"Έλα λίγο πιο κοντά και θα μάθεις....Κάτσε δεν το εννοούσα!"

"Να μην με προκαλούσες~"

"Μ-μην με ακουμπάς εκεί!"

"Οοοο έλα τώρα...ξέρουμε και οι δύο ότι σε αρέσει~"

"....Jungkook....Σε τι ταινία με έφερες; Προτιμότερο να μπαίναμε σε κανένα ανωμαλο site...Θα είχε πιο σασπένς..."

Ναι λοιπόν...Αυτός ο μικρός διάλογος δεν ήταν ανάμεσα σε εμένα και τον Jungkook αλλά στην πρωταγωνιστρια της ταινίας και ενός κριντζ ηληθιου που δεν κατάλαβα καν από που εμφανίστηκε.
Για οποίους πιστευανε ότι αυτή η συζήτηση ήταν ανάμεσα σε εμένα και στο γομάρι από δίπλα μου μάλλον δεν με ξέρετε καλά...
Εγω θα τον κλωτσουσα στο αδύναμο του σημείο και θα το χαιρόμουν κι ολας.

"Στο ορκίζομαι...Η ταινία λέει άνω τον 13...Δεν περίμενα να έχει κάτι τετοιο" είπε σκεπτικός ενώ παράλληλα έβλεπε την οθόνη λες και ήταν καμια μαθηματική πράξη που δεν ήξερε πως να την λύσει...
Ο Jungkook θα παραμείνει Jungkook...

"Πολλές ορέξεις έχεις σήμερα...Αυτό και με τρομάζει και με ανυσηχει..."

Αυτός ανασηκωσε τους ώμους του.
Βασικα...Πάντα έχει ορεξεις....

"Αααα δεν σου είπα, μετά θα πάμε να παίξουμε...~" είπε με ένα πονηρό χαμόγελο και τον κοίταξα περίεργα.

Ωχ...Αυτό έχει ΠΟΛΛΕΣ ορέξεις...
Όπα...είπε θα παίξουμε;
ΤΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ;!ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΜΟΥ;!

"Τι θα παίξουμε και που θα παίξουμε...;"

"ΧμμμΜΜμΜΜμμΜμμμ θα δεις~"

Μωρέ εγώ θα δω, το θέμα είναι τι θα δω...
Εμ...Βοηθεια;
Ξέχασα να πω κάτι σημαντικό παρεπιπτωντος...
Η ταινία που βλέπουμε εκτός από κριντζ και ότι έχει τη χαμηλότερη κριτική, δεν ήθελε να την δει κανείς σήμερα...Οπότε εγώ και ο Jungkook είμαστε μόνοι εδώ μέσα..
Θα σκεφτεί κάποιος πως και δεν κάναμε τίποτα...
Πρωτον  δεν τον άφησα...μολις μπήκαμε στην αίθουσα με είχε κοιταξει με το βλεμμα που όλοι καταλαβαινουν ότι θέλει κάτι...εεε και εγώ λοιπόν σαν καλή κοπέλα του που ειμαι του έδωσα μια στο κεφάλι του και νομίζω ήταν το καλύτερο κομμάτι της ημέρας....
Δεύτερον...Εδώ και να θες να φιλήσεις κάποιον ή κάποια...Σου χαλάει την ατμόσφαιρα η ταινία...
Κυριολεκτικά σε κάποια φάση πήγαμε να φιληθουμε και πετάχτηκε η άλλη σαν την τσουτσου 'ΤΙ ΚΆΝΕΤΕ ΕΚΕΙ' και πραγματικά νόμιζα ότι θα έβγαινε από την οθόνη και θα μας βαρουσε...
Προτιμώ την σαμαρα,τουλάχιστον εκείνη δεν μιλάει...

My teacher became my enemy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora