He's here, he's there, he's everywhere

2.1K 237 228
                                    

"ΔΕΝ.ΤΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ.ΟΤΙ.ΧΑΛΑΣΑ.ΤΟ.
ΤΕΛΕΙΟ.SHIP.MOMENT." είπε ο Tae και με κάθε λέξη χτυπούσε το κεφάλι του στο τραπέζι.
Ναιπ, από ότι καταλάβατε του το είπα.
Προσπαθούσα από μόνη μου να καταλάβω αλλά από οποία πλευρά και να το δω πάντα καταλήγω στο ότι του αρεσ....ΟΧΙ OΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. 1000% εννοούσε ότι τον έχω νευριάσει τόσο που θέλει να παρετηθει για να μην με ξαναδεί...
Αν και βέβαια δικο του προβλημα διότι θα χάσει τον καταπληκτικό εαυτό μου να βγάζει νέες βρισιές αποκλειστικά για αυτόν....ή απλά θα του λέω απλές βρισιές στα ελληνικά και δεν θα καταλαβαίνει Χριστό.
Όπα αυτό γιατί δεν το σκέφτηκα νωριτερα;

"Για να καταλάβω τώρα, έχει 3 μέρες που έχει γίνει αυτό και αυτός ακόμα κλαψουριζει;" είπε ο Jimin ο οποιος καθόταν απέναντι μου.
Αααα ναι τώρα είμαστε σε ένα μαγαζί btw που δεν ξέρω και γω πως το λένε διότι δεν βγαίνω και πολύ έξω για να τα ξέρω απέξω αυτά....

Τώρα θα πει κάποιος 'Ναι σε κάθε κεφάλαιο από κάπου πας'
Πουλακια μου πριν γνωρίσω τον Jungkook και τον Jοng Suk καθόμουν με τους τρεις γνωστούς βλακες στο σπίτι και είτε βλέπαμε ταινία είτε παίζαμε ξύλο είτε κανένα βιντεοπαιχνιδι....
Είτε και τα τρία μαζί.
Πλάκα πλάκα έχω καιρό να το κάνουμε αυτό, να θυμηθώ να το πω στον Tae....Αφού σταματήσει να κλαίει και να οδυρεται

"....Λοιπόν θα πω ότι ξαναπηγες με τον πως τον λένε πάλι και ότι αυτή την φορά πήγε να σε-"

"TAE ΟΧΙ! Έφαγα που έφαγα κράξιμο για κάτι που δεν άξιζα, δεν θα φάω και για κάτι το οποίο δεν έκανα." Είπα και του πέταξα μια χαρτοπετσέτα. Με κοίταξε κατσουφιασμενος και άρχισε να κοπανάει τον J-Hope από δίπλα του.

"Εγώ τι φταίω;!" Τον έσπρωξε με αποτέλεσμα να τον κάνει να σταματήσει.

"Ήθελα να φιληθούν για να προχωρήσει η υπόθεση αλλά τους διεκοψααααα...."

"Ναι σιγά μην δεν φιληθούν...." Τον κοιτάξα δολοφονικα "Τι; Αφου θα γίνει κάποια στιγμή..." είπε και κοίταξε αλλού. Αναστέναξα και ήπια λίγο από τον χυμό μου. Ηθελα να ξέρω πραγματικά τι εννοούσε με αυτά που είχε πει...Και αν δεν με έπαιρνε ο Tae εκείνη την στιγμή τηλεφωνο;

"Τατιανα πάντως το έχεις πάρει χαμπάρι ότι σε θέλει ετσι;" είπε ο Jinyoung
Ναι είναι και αυτός και οι άλλες δύο οι τσουχτρες.....Με αυτό εννοώ την Μπέλα και την Αναστασία.

"Έχεις πάρει χαμπάρι ότι είναι καθηγητής μας;" του είπα ειρωνικα. "Ουτος ιαλος μπορεί να το έκανε για να με αναστατώσει, δεν είναι η πρώτη φορά."

My teacher became my enemy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora