Bölüm 7

1.2K 82 86
                                    

L; Momo?

M; Sevgilim. Senin burda ne işin var ve bu hanımefendi kim?

J; Sevgilin bir kız mı?

L; Ha-

M; Evet. Tanıştığımıza memnun oldum. Ben Momo.

J; Ben de memnun oldum. Adım Jennie.

M; Sizi sanki bir yerden tanıyorum ama çıkaramadım.

J; Askeriyeye bağlı hastanede doktorum belki denk gelmişizdir. Seninde askeriyede çalıştığını söylemişti Lisa.

M; Ya demek benden bahsetti. Çok mutlu oldum şu an.

J; Bahsetmese saçma olurdu zaten.

L; A-aynen bahsettim de senin burada ne işin var, sevgilim?

M; Buralarda geziyordum seni görünce yanına geleyim dedim.

L; İyi yapmışsın.

J; Benim tuvalete gitmem lazım buyrun istiyorsanız içeri gelin.

L; Yok biz gidelim.

J; Siz bilirsiniz. Görüşürüz.

L; Görüşürüz. Unnie.

Jennie'den;

Tekrar oluyordu işte. Anlam veremediğim o saçma duygu tekrar gelmişti. Lisa'yı o koridorda ilk gördüğümde çok farklı bir duygu hissetmiştim. Hatta yağmur altında ıslanmış o saçlarıyla yüzündeki yağmur damlalarıyla o kadar güzel görünüyordu ki kendimi ona bakmaktan alıkoyamıyordum. Bizi Taeyong'la odada sevişirken gördüğünde sanki suç işlemişim ve suç üstü yakalanmışım gibi hissettirdiğini biliyordum farklı duygular yaşıyordum ve kafam karışıktı. Ama bugün hissettiğim şeyi daha öncede yaşamıştım.
             1-) Bana "Unnie" dediğinde
             2-) Sevgilim var dediğinde
             3-) Bugün sevgilisini gördüğümde
             4-) Ona "Sevgilim" dediğinde
Bu dört şey bana hayatımda yaşamadığım kadar çok acıyı yaşatmıştı. Ne yani Jennie Kim sen kendinden yaşça küçük genç bir kıza aşık mı oluyorsun?

Sana rüyanda gerçek hayatta yaşamadığım hazzı yaşatan bu küçük kıza gerçekten aşık mı oluyorsun? Sadece bakışıyla vücuduna alev aldıran kıza aşık mı oluyorsun? Senin sevgilin varken onun sevgilisi olmasın hatta lezbiyen olsun diye dua ettiğin kızın sevgilisinin olması hatta bunun bir kız olması kalbini acıtıyorsa sen aşık mı olmuş oluyorsun?

Sana sarıldığında zamanın durması için dua etmeni sağlayan kıza aşık mı oluyorsun? Kafanın karışık olduğunu bildiğin halde doğrunun bu kızda olduğunu düşünüyorsan aşık mı olmuş oluyorsun? Aslında giden sevgilin için üzülmeyip yanında Lisa'nın olmamasına üzüldüysen sen aşık mı olmuş oluyorsun?

Bugün ailesinin öldüğünü duyduğunda senin canın yandıysa, ona sarılmamak için kendini zor tuttuysan sen aşık mı olmuş oluyorsun? Yaralarını sarmak için kendine yara açmaya hazırsan sen aşık mı olmuş oluyorsun? Askeriyede çalışıyor diye için içini yiyorsa, ona bir şey olacak korkusuyla uykundan oluyor, yemek yemekten kesiliyorsan sen aşık mı olmuş oluyorsun?

Yağmur yağdığı gün ağladığını bildiğin halde o ihtimali düşünmek dahi istemediysen, onun ağlamasını, acı çekmesini istemiyorsan aşık mı olmuş oluyorsun? Ona bakarken eriyen vücudun her dakika onu yanında istiyorsa aşık mı olmuş oluyorsun? O gülerken senin kalbinde çiçekler açıyorsa sen aşık mı olmuş oluyorsun? İtiraf et artık.

"Sen Jennie Kim kendinden yaşça küçük bir kıza aşık oluyorsun..."

~~~~~~

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin