Bölüm 14

1.3K 75 86
                                    

Jennie'den;

Lisa'yı öpmeye başladığımda hayatımda yaşamadığım kadar heyecanı ve tutkuyu iliklerime kadar yaşadığımı hissettim. İlk başta çok şaşırsa da sonra bana ufak ufak karşılık vermeye başladı. Üstünde bir şey olmaması benim sabrımı daha fazla zorlarken ellerimi yüzünden boynuna indirdim.

Öpüşmemiz devam ederken onu kucağıma alıp
koltuğa oturduğumda karşılık vermeyi unutmamıştı. Dudaklarımı dudaklarından çekip boynunu öpmeye başlamıştım. Bana kısık iniltiler bahşederken artık gerçekten dayanmakta zorlanıyordum. Tekrar dudaklarımızı birleştirdiğimde kucağımda olması beni daha da zorlarken ellerim sütyeninin kopçasına gitmişti.

Açacaktım fakat dudaklarıma dökülen gözyaşı ile dudaklarımızı ayırıp ellerimi yüzüne koydum. Gözünden düşen yaşları elimle sildim ve konuşmaya başladım.

J; L-lisa ben çok özür dilerim. Neden ağlıyorsun? Benim yüzümden mi? Çok özür dilerim. Her şeyi mahvettim değil mi? özür dilerim.

L; Hayır. Senin yüzünden değil. Bu hayatımda yaşadığım en güzel şeydi. Seni gördüğümden beri seni arzuluyorum Jennie. Seni istiyorum. Her an her dakika yanında olmak istiyorum.

J; O zaman neden ağlıyorsun.

L; Ben bu hayatta kimi sevdiysem hepsi bir bir hayatımdan yok oldu. Ben seni de sevip sonrasında kaybetmek istemiyorum. Sana bağlanıp seni de kaybedersem artık yaşamaya gücüm kalmayacak.

J; Lisa ben senin hayatını dinlemek istiyorum. İzin ver yaralarını saralım birlikte.

L; O yaralar kapanmıyor Jennie. Çok denedim çok çabaladım ama kapatamıyorum.

J; Ben de seninle çabalamak istiyorum. Ben seninle olmak istiyorum. Hep yanında olmak, sana sarılmak, seninle uyumak istiyorum. Senin o kapanmayan yaralarını tek tek kapatmak istiyorum. Ben seni istiyorum kedicik.

L; Sana kendimi kaptırmak istemiyorum. Seni üzmekten korkuyorum.

J; Sensiz olursam daha çok acı çekerim. Acı çekmemi mi istiyorsun?

L; Asla. Saçının teline zarar gelsin istemiyorum.

J; O zaman bırak yanında olayım. Bana derdini anlat, dinlemeye hazırım.

L; Benden nefret edersin. Bunu istemiyorum.

J; Senden asla nefret etmem Lisa. Asla.

L; Asla, asla deme. Bir bakarsın ben sana kendimi kaptırmışken gerçekleri öğrenince beni bırakıp gitmişsin ya da beni şikayet edip ölümle baş başa bırakmışsın. Bunlar olacak şeyler.

J; Keşke her şeyi bilerek bu yola çıksam.

L; Bu yol?

J; Sana aşığım hemde deliler gibi. Sensiz zaman geçirmek bana acı veriyor. Ne olursa olsun yanında olacağım diyorum ama beni kaybetmekten korktuğun için beni sevmek istemiyorsun. Ben seni bırakmadan beni nasıl kaybedebilirsin ki?

L; Benim neden burda olduğumu öğrenince kendin benden uzaklaşırsın zaten. O zaman seni kaybetmiş olurum.

J; Ne yapmalıyım o zaman? Aşkımı kendim mi yaşayayım?

L; Bana biraz zaman ver. Sana her şeyi anlatırım. Söz veriyorum.

J; Bu süreçte sana sarılabilecek miyim? Bana sevgini hissettirecek misin?

L; Bundan sonra seninleyim Jennie. Ne zaman isterden sarıl. Yani operasyon dışındayken işimiz gizli olsun. Sevgim değil tüm duygularım artık senin.

J; Gizli iş çeviriyoruz yani :)

L; Yani...

J; Gizli işleri sevmem ama ucunda sen varsan tamamım.

L; İşte zaten benim korkum bu ya. (*kısık sesle*)

J; Ne dedin?

L; Seni seviyorum.

J; Ben de seni seviyorum. Yorgundun gel hadi odaya çıkalım.

Onu odaya çıkarıp ışığı açtım.

L; Burda benimle yatacaksan uyurum. :)

J; Zaten tek yatağım var her türlü seninle yatıyorum bücür.

L; Bücür mü? Ne diyorsun sen Unnieeee!!

J; Unnie deme ağzını... Öperim.

L; Unnie.

Dediğine gülüp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. Gece üşümemesi için ona bir tişört verdim ve yatağa geçtiğine emin olduğumda ışığı kapatıp yanına uzandım. Başımı göğsüne koyup kokusunu içime çekerken ellerini saçlarımda gezdirmeye başlamıştı.

L; Bana yaşamadığım duyguları yaşatıyorsun Jennie Kim.

J; Bana hiç kimseyle hissedemediğim aşkı hissettiriyorsun ve ben bu aşk için her şeyi yapmaya hazırım.

L; Ben asla sönmeyecek bir ateşsem bile mi?

J;  O zaman seninle yanmaya hazırım.

L; Dalgalarımda boğulsan bile mi?

J; En iyi dalışçılara taş çıkarırım.

Dediklerime gülümsedi.

L; Nereden çıktın karşıma bilmiyorum ama iyi ki çıktın. Seni seviyorum.

Saçlarıma öpücük bırakıp sıkıca sarıldığında cevap verdim. Ellerini kalbimin üstüne koyup konuşmaya başladım.

J; Bu kalp, koridorda sana çarptığım günden beri senin için çarpıyor. İyi ki hayatıma geldin. Ben de seni seviyorum.

Sarılmasına karşılık verip gözlerimi yumdum ve kendimi huzurlu bir gecenin kollarına teslim ettim.

~~~

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin