Lisa'dan;
Kaç gün oldu tam bilmiyorum ama sanki bir asır gibiydi onsuzluk. İçim kan ağlıyor kalbim ağrıyordu. Onu korumak için ondan ayrılmak zorunda olmam beni kahrediyordu. Yemek yiyemiyordum, uyku uyuyamıyordum. Tenim ölü gibi, gözlerimin altı mosmor, resmen hayata küsmüştüm.Yaklaşık 3 ayı geçmişti. Rosé'nin Kore'ye taşındığını duydum. Beni yanına çağrıyordu. Neden gittiğimi soruyordu cevap veremiyordum. Üvey kardeşi onu benimsemiş. Bu beni mutlu ediyordu. Yanında olmak isterdim ama yapamazdım.
Bobby'e Jennie'yi takip etmesini söylemiştim. Fakat hastanesi değişmiş ve nereye gittiğini söylememişler. Evinden taşınmış. Ondan haber alamamak beni deli ediyordu. Sürekli onun düşünüyordum. Ne yaptığı hakkında en ufak fikrimin olmaması beni gerçekten sinir ediyordu. Onu çok özlüyordum. Kokusu hala burnumdaydı. Giderken yanıma aldığım tişörtüyle yatıp kalkıyordum. Onsuz her şey bomboştu. Yanımdayken rengarenk olan her şey simsiyahtı. Onsuz ben bir hiçtim. Ona ihtiyacım vardı.
Momo ile birlikte İngiltere'ye kaçmıştık. Jennie'den bu kadar uzak olmayı geçin ondan bir adım uzak olmak beni üzüyorken şu an bu halde olmak beni deli ediyordu. Hayata küsmüş olmam gayet normaldi.
Momo'nun hikayesi daha değişik. Savaşı başlatan komutanın yüzünü hiç görmemiş fakat Avusturalya'dan beri beni takip ettirmeleri için görevlendirmişler. Momo ise bana aşık olunca yapması gerekenleri yapmıyor tersine sürekli beni koruyormuş.
Taeyong'un Kore'den taşındığı falan tamamen hikaye. Beni öldürmek gibi bir amacı varken öncesinde beni taciz etmek istemiş. Momo buna engel olmak için onu hiç acımadan öldürmüş. Avusturalya'dan bu yana beni takip ederken bana aşık olacağı aklına gelmeyeceği için bu teklifi kabul edince ve sonrasında aşık olunca bana zarar gelmemesi için hep yanımdaymış aslında.
Askeriyeden hem bana hem kendine daha fazla zarar gelmesin diye ayrılmış. Ama beni korumaktan kendini alıkoyamadığı için yine benim etrafımdaymış. Jennie'yi gerçekten sevdiğimi görünce bundan sonra benim mutlu olmam için bir şeyler yapmak istemiş. Kendince bizi korurken birkaç adam tarafından kaçırılıp işkenceye maruz kalmış. Bir şekilde onların elinden kurtulup kaçtığında benim Jennie'yi terk ettiğim gün denk geldik ve buraya kaçtık. Jennie'den uzak olmamın onun hayatı için daha iyi olduğunu söylüyordu. Haklıydı. Bana her şeyi baştan aşağıya anlatmıştı. Şimdi amacımız Momo'yu beni takip etmesi için tutan adamı bulmaktı.
Momo'nun intihar olayı ise başkası tarafından yapılmış. Bir nevi cinayeti intihar gibi göstermek istemişler. Sırf beni koruyor sırf beni seviyor diye. Ben bu durumda nasıl Jennie ile mutlu olabilirdim ki? Kendimi toparlayamıyordum. Bu süreçte Momo'nun yanımda olması beni mutlu ediyordu. Ona gerçekten çok şey borçluyum.
Beraber yaptığımız planlar işe yararsa 6 ay sonra özgürüm. Jennie'ye kavuşabilirim. Tabi beni hala unutmamış daha doğrusu beni hale isteyecek olursa.
Ona gerçekten çok ihtiyacım var.
"Sana çok ihtiyacım var. Beni tekrar sevmene çok ihtiyacım var Jennie Kim."
...
Ah garibim sen onu sev o başkasıyla.... püü böyle yazarın ağzına sıçsınlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love Is An Agent // JenLisa
Fanfiction"Madem aşıksın bana ama aşkımız gizlilik gerektiriyor gizlilik senin en iyi yaptığın iş değil mi? Öyleyse bana sadece sevgini bahşet gerisini bana bırak, bırak ki seni ve aşkımızı özgürlüğe kavuşturmak için her şeyi yapayım. Mesela gel kaçalım burad...