Bölüm 23

972 51 88
                                    

Jennie'den;

İnanmıyordum. O mektuba inanmıyordum. Bu yüzden Bobby'nin yanına gidip onunla konuşacaktım. Ellerimin titremesi araba sürmemi bile engelliyordu. Ona çok sinirliydim. Gözlerimin dolu oluşu görüşümü zorlaştırıyordu. Yanına geldiğimde sinirli olduğumu anlamış gibiydi.

J; Nerde o? İçeride mi? Söyle ona şakası hiç komik değil. Çok sinirliyim. Onu çok pis becereceğim. Oturamayacak.

B; Jennie sakin ol. O burada değil. Gitti...

J; Ne demek gitti? Nasıl ya? Nereye?

B; Bilmiyorum. Askeriyeden ayrıldı.

J; Bobby bana beni hiç sevmediği söyledi. Buna inanabiliyor musun? Bence şaka yapıyor başka açıklaması olamaz bu durumun.

B; Açıklaması var.

J; Yoksa? Beni gerçekten hiç mi sevmedi?

B; Sevmedi.

J; Lan ne demek sevmedi? Şerefsiz seni. Sen de dedin bu kız sana aşık diye.  Hepiniz beni kandırdınız mı?

B; Momo'yu sevdi.

J; Momo'yu da sikerim onu da.

B; Kaçtılar beraber.

J; Beraber mi? Ne demek kaçtılar? Bobby lütfen şaka yapıyorum de. Bak hiç iyi değilim. Kalbim..

B; Üzgünüm Jennie. Yalan söylemiyorum. Seni hiç sevmedi.

"Seni hiç sevmedi." Kalbime saplanan bıçakların sesini duyabiliyor musunuz? Çektiğim acının bir tarifi yok.

J; İnanmak istemiyorum. O beni sevdi. Gözlerine bakınca gördüm.

B; Sevmedi.

J; Sevdi.

B; Sevse sana hayatını anlatırdı öyle değil mi Jennie? Sana güvenmedi bile.

J; A-ama b-

B; Boşuna yorma kendini gerçekler bu.

J; Karşıma çıkarsa onu öldüreceğim. Yüzüne tüküreceğim. Nefret ediyorum ondan.

Gözlerim kıpkırmızı olmuştu hissediyordum. Ağlamaktan şişen yüzümden bashetmiyorum bile.

B; Onu bir daha göreceğini sanmıyorum. Bu dediklerini yapamazsın. Çünkü geri dönmez.

J; H-hiç mi?

B; Hiç.

Askeriyeden hızlı adımlarla çıkıp nereye gittiğimi bilmeden koşuyordum. Kendimi öldürmek istiyordum. Onu da öldürmek istiyordum. Kendimden ona inandığım için iğreniyordum. Ondan nefret ediyorum. NEFRET EDİYORUM.

Sinirle sürdüğüm arabayı eve gelince bıraktım. Sinirden her şeyi kırasım vardı. Aklıma daha iyi bir fikir geldi ve evden hazırlanıp hızlıca çıktım.

Akşamı barda geçirmek için hazırlanmıştım. Biraz içki içmiştim ama sarhoş olmamıştım. Yanıma gelen bir çocuk konuşmaya başladı.

X; Merhaba güzelim çok içme bak iyi görünmüyorsun.

J; İyiyim ben.

X; Adım Kim Han Bin.

J; Jennie Kim.

H; Memnun oldum.

J; Ben de.

Hiçbir şeyi umursamadan onunla dans ettikten sonra arabama doğru yürüdük. Yapacağım şeyden pişman olacağımı düşünmeden onu evime götürdüm. Dudaklarına yapıştım ve üstündeki ceketi çıkardım...

....

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin