Bölüm 22

1.2K 58 65
                                    

Jennie'den;

Kapının çaldığını duyunca aşağıya inip kapıyı açtım. Karşımda duran bebeğe gülümsedim. Ben ne olduğunu anlamadan Lisa çoktan dudaklarıma yapışınca önce afallasam bile karışılık vermeyi unutmadım. Beni içeriye sürükleyip kapıyı kapattı. Öpüşmemiz daha da alevlenirken beni duvarla arasına sıkıştırıp boynumu emmeye başladı. Kendimi tutamayıp kendimi ona bastırdım.

Ben kendimden geçerken Lisa üzerimdeki tişörtü çıkarıp bir kenara attı. Ellerimi tutup kafamın üzerinde birleştirince sinsice sırıttı.

Yer değiştirip onu duvarla arama aldığımda bana iyice gülümsedi. Onu duvara sıkıştırıp boynuna izler bırakmaya başladığımda evin içerisinde sadece nefes nefese oluşumuzun sesi duyuluyordu. Lisa'nın üzerindeki tişörtü çıkarıp attıktan sonra ellerim şortunun içinden iç çamaşıra kaydı. Lisa yüksek sesle inleyince şortunun düğmelerini açtım. Şortunu indirip bacağına öpücükler bıraktım. Kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı. Bacaklarını öperek yukarıya doğru ilerledim ve dudaklarını öpüp duraksadım. Beni hemen kucağına alıp odaya çıkarmaya başladı.

Odaya girdiğimizde ışığı açmak için prizi aradı. Prizi bulunca ışığı açıp beni yatağa bıraktı. Altımdaki pantolonu çıkardı ve üstüme çıkıp boynumu öpmeye devam etti. Boynumdan göğüslerime doğru inerken elleriyle sütyenimi çıkarmaya çalışıyordu. Bu işlemi de başarılı bir şekilde bitirince dudaklarıyla kaldığı yerden devam ederek göğüslerimi öpmeye başladı. Ben kendimden çoktan geçmişken inlemelerime hakim olamıyordum. Göğüs uçlarımı dişlerinin arasına alıp çekiştirdi, hayattan koptuğum dakikalardaydım. Kendini bana bastırınca istemsizce küfür savurdum. Göğüslerimden aşağıya doğru dudaklarıyla yol alırken iç çamaşırıma geldiğinde duraksadı.

J; L-lisa devam et lütfen. Lütfen...

...

(ETTİRMEZSEM KÜFÜR YERİM O YÜZDEN ETTİRİYORUM DEĞERİMİ BİLİN.)

....

Benden onay alınca iç çamaşırımı çıkarıp o mükemmel dudaklarını vajinamda gezdirdi. Parmakları klitorisimde gezerken inlemelerim evi yıkacak raddeye geldiğinde bu kadar çabuk tahrik olacağımı düşünmemiştim. Saçlarını çekiştirirken kafasını bastırdım.

J; Tanrımmm.. devam ett!

Boşalacağımı anladım ama bu şeyin sonunun gelmemesini istediğim için kendimi tutup işi uzatmak adına Lisa'nın kucağına çıktım ve öpüşlerimi derinleştirdim. Lisa'nın benim olmasını istiyordum. Ellerini belimde birleştirip öpüşlerimizi mümkünmüşçesine derinleştirdi.

Lisa'yı sırt üstü yatırdım ve onu öpmeye devam ettim. O sadece iç çamaşırlarıyla olduğu için işim daha kolaydı. Üstündekilerden kurtulup göğüslerini emmeye başladığımda odada Lisa'nın inlemeleri kulağıma melodi gibi geliyordu. İnlemeleri bile benim kasılmama neden oluyordu. Sesi bile tahrik ediyordu..

Dudaklarım kasıklarına doğru kaydığında elleri beni durdurdu.

L; Ben çok korkuyorum Jennie. Daha önce hiç yapmadım biliyorsun.

J; Biliyorum bebeğim. Söz veriyorum acı hissettirmeyeceğim. Benim olmanı istiyorum.

Lisa'yı cesaretlendirip işime kaldığım yerden devam ettim ve dudaklarımı kadınlığına bastırdım. Dil darbelerimle onu çıldırtırken parmaklarımı kullanmayı düşündüm fakat canı yansın istemiyordum.

J; Lisa istersen senin için daha ileri gitmeyebilirim.

L; H-hayır Jennie devam et. İstiyorum.

Lisa istediğini söylediğinde parmaklarımı yavaşça içine ittim. Birkaç kere gel git yaptım. Canının yandığını hissediyordum. Bu yüzden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Ellerime bulaşan kan istemsizce gülümsememe neden oldu.

Lisa bana aitti.

Parmaklarımı yavaşça hızlandırırken acıyı unutup zevk aldığını gördüm ve dilimin yardımıyla Lisa'yı zirveye ulaştırdım. İnlemeleri evi yıkacak raddeye gelince oldukça kasılmıştı. Kasıldığını görünce boşalacağını anladım. Daha da hızlanarak onu rahatlattım. Titriyordu sakinleştirmek için dudaklarını uzunca öptüm. Lisa'yı üzerime aldım ve onu kendime bastırmaya başladım. Lisa kendini bana sürtmeye başladığında dünyadan ciddi anlamda bağımın koptuğunu hissediyordum.

L; Sıra sen de kendini tutma meleğim.

Göğüslerimi sıkıp parmaklarını aşağıya kaydırdığında vücudum yay gibi gerildi. Parmaklarını içime gönderince inlemelerim çoğaldı. Hareketlerini hızlandırken beni öpüyordu. Dudaklarımdan ayrılıp dudaklarını kızlığıma getirince titredim. Birkaç gel gitten sonra ben de boşalınca onu öpüp göğüsüme yatırdım.

J; Bu inanılmazdı. Sen mükemmeldin Lisa. İnanamıyorum gerçekten mükemmeldin.

L; Hayatımda yaşadığım en güzel şeydi. Teşekkür ederim bana bunu yaşattığın için. Korkmama gerek yokmuş.. nasıl daha erken yapmadık anlamıyorum.

J; Ben sana teşekkür ederim. Benim olduğun için.
Seni çok seviyorum.

L; Seni seviyorum Nini.

Lisa kucağımdayken huzurun ne olduğunu anlıyordum. Birbirimize sarılırken gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

....

Sabah kalktığımda dün geceyi hatırlayıp gülümserken yanımda Lisa'nın olmadığını farkettim. Mutfaktadır diye yataktan kalktığımda aynanın önünde duran kağıt dikkatimi çekti. Elime alıp okumaya başladım.

Jennie Kim;
Senin ne kadar salak olduğunu anlamış oldum. Seni sevip sevmediğimi bile anlamamışsın. Senden hiçbir zaman hoşlanmadım. Seni hiç sevmedim. Sana hiç aşık olmadım. Senden kimseden etmediğim kadar nefret ediyorum. Hayatımda seni hiç istemedim. Sana hiç değer vermedim. Seni gram umursamıyorum. Seni görmek midemi bulandırıyor. Ne halin varsa gör. Sürtüğün tekisin. Sevgilinden ayrılınca tek amacım seni becermekti. Onu da yaptığıma göre seninle bir işim kalmadı. Hayatından siktir olup gidiyorum. Dün senin olduğumu falan sanıp kendini kandırma asla senin olmadım asla senin olmam. Sakın bana ulaşmaya çalışma. Canını yakarım. Lisa kaçar.
Lisa.

Gözlerimden akan yaşlar odanın ortasında bir okyanus oluşturduğunda öylece donup kalmıştım.

"Beni hiç sevmemiş."

.....

Küfür yemeyi severim. Teşekkürler. Yandıktan sonra soğuk iyi gelir diye düşündüm.

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin