Bölüm 16

1.2K 75 77
                                    

L; Ne demek intihar etmiş?

D; Bilmiyorum. Onu hastaneye yetiştirdiğimde Lisa'ya özür dilediğimi söyle dedi. Buraya gelebilir misin? Hastanedeyiz.

L; Tamam bekle geliyorum.

Jennie endişeli bir şekilde bana bakarken konuşmaya başladı.

J; Ne olmuş Lisa? Kötü bir şey mi var?

L; Momo intihar etmiş. Hastanedeymiş Dahyun buraya gelebilir misin diyor.

J; Gidelim hemen.

L; Tamam. Hadi gel.

Jennie'nin arabasıyla hastaneye gittiğimizde Jisoo ve Dahyun yan yanaydı hemen yanlarına koştuk.

L; Neyi var? İyi mi?

Js; Doktor durumu iyi dedi.

D; Lisa çok korktum. Yanına gitmiştim. Evine geldiğimde dış kapıyı açık unutmuş eve girip onu aradım ama hiç ses gelmiyordu. Odasına gittiğimde yerde duran ilaç kutularıyla intihar ettiğini anladım.

L; Tamam sakin ol geçti gitti.

D; Son zamanlarda çok kötüydü. Yemek yemiyor uyumuyor hatta askeriyeye gelmiyordu. Hatta işten ayrılacağını söyledi.

L; Biliyorum.

D; Ambulansı aradım bana senden özür dilemesi gerektiğini söyledi. Sonra bayıldı ve uyanmadı o kadar korktum ki...

L; Dahyun tamam sakin ol o iyi olacak.

D; Umarım öyle olur.

Jennie bana kaş göz yapıp koridorun sonuna çağırdığında yanına gittim.

J; Senin yüzünden mi oldu acaba?

L; Öyle galiba.

J; Ne yapacaksın? Ona şans mı vereceksin? Vicdan azabı mı çekiyorsun

L; Saçmalama bu yaptığı kendine saygısızlık. Bu yaptığı benim için değmez. Ona tabii ki şans vermeyeceğim. Vicdanım rahat değil evet ama benim için ölmeye değmez. Kimse için canıma kıyamazsın.

J; Seni gerçekten seviyor galiba bu beni çok üzüyor. Sevdiğim kadını başka birinin seviyor olması çok kötü bir durum. Ve senin için ölecek biri varsa o kişi benim.

L; Sen öldüğünde ben de ölmüş olurum saçma sapan konuşma. Keşke elimden bir şey gelse. Onu kendimden nasıl uzaklaştırırım inan bilmiyorum.

Biz Jennie ile konuşurken doktorun çıktığını görünce Momo'nun kaldığı odaya doğru ilerledik.

Dr; Durumu iyi merak etmeyin. Bir iki saate kadar uyanır. Midesini yıkadık, çok geç kalınmamış. Geçmiş olsun.

D; Teşekkür ederiz.

L; Dahyun biz gitsek iyi olacak. Momo'nun beni görmesi iyi olmaz.

D; Sizin sorununuz ne anlamıyorum. Ne oldu da böyle uzaklaştınız.

L; Öyle gerekti. Gidiyorum ben görüşürüz kötü bir şey olursa ararsın.

D; Tamam görüşürüz.

Jisoo, Jennie ve benim neden birlikte geldiğimi sorunca ona yalan söylemek zorunda kaldık. Dışarıda birbirimizi gördüğümüzü söyledik. Şimdilik ilişkimizi sadece Bobby bilse yeterdi. Daha açıklamanın zamanının olmadığını düşünüyorduk. Jisoo'ya iyi geceler diyip Jennie'nin arabasıyla eve döndük. İçeri girdiğimizde Jennie konuşmaya başladı.

J; Seni benden çok sevmiyordur.

L; Eminim.

J; Ben daha çok seviyorum.

L; Biliyorum.

J; Beni onun için bırakmazsın değil mi?

L; Bırakmam.

J; Ben böyle yarım bırakmam, direkt ölürüm.

L; Ölümden bahsetme artık kimse ölmüyor ve ben de seni çok seviyorum tamam mı?

J; Beni öper misin? Şu an sana ihtiyacım var. Beni sevdiğini hissetmeye ihtiyacım var.

Cevap vermeden dudaklarına yapıştığımda karşılık vermeye başladı. Beni öpmeye devam ederken onu yavaşça kucağıma aldım. Jennie'nin sırtını duvara çarptığım için dudaklarımın üzerine inilti bırakınca kasıldığımı hissetim. Dudaklarımdan ayrılıp nefes nefeseyken dudaklarımın üstüne doğru konuşmaya başladı.

J; Seni..

Öpmeye devam etti.

J; Hiç kimse benden daha çok..

Tekrar öptü.

J; Sevemez.

Ve tekrar öptü.

J; İzin vermem.

Dudaklarımızı tekrar birleştirip merdivenlerden odaya çıkmaya başladık. Odanın kapısını açıp Jennie'yi yatağa bıraktım ve yanına uzandım. Nefes nefeseyken bana korkunç bir bakış attı.

J; Bu iki oldu. Beni böyle zor durumda bırakman hoşuma gitmiyor.

L; İlerisine kalbim dayanmaz ve daha önce ben hiç-

J; Tamam sorun yok zamanı gelince sana öğreteceğim kedicik. Sadece hep benim ol. Hep benimle kal yeter. İyi geceler.

L; Ben hep seninim ve hep seninle olacağım. İyi geceler, güzelim.

Dudaklarıma öpücük bırakıp bana sarıldı. Kendimi huzurlu bir uykunun kollarına teslim ettim.

~~~~~

Ben bunları seviştiremiyorum arkadaşlar sorry, biraz sürünsünler eheheheehhe.

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin