Bölüm 20

1K 60 30
                                    

Lisa'dan;
Kim bu mektubu yazan şerefsiz diye düşünüp beynimi zorlarken kapının tıklatıldığını duydum. Kapıyı açınca karşımda Bobby'i gördüm.

B; Lisa seninki gelmiş aşağıda seni bekliyor.

L; Tamam gidiyorum ama sana bir şey sormam lazım.

B; Tabii

L; Bize bir yerden zarf geliyorsa normalde odaya gelmez öyle değil mi? Yani özel olarak biri bırakmadığı sürece.

B; Evet aynen öyle.

L; Anladım. Peki benim odamı görüntüleyen bir kamera kaydı bulabilir miyiz? Öğrenmek istediğim bir şey var.

B; Çok zor. Yapamayız. Gizli tutuyorlar diye biliyorum. Konu ne ki?

L; Bobby sana güveniyorum ve işim bitince seninle konuşmam lazım bekle beni olur mu?

B; Tabii ki güvenebilirsin. Tamam beklerim. Sen git kız seni bekliyor.

L; Hadi sonra görüşürüz.

Jennie'nin yanına gitmek için Bobby'nin yanından ayrıldım. Mektup bütün enerjimin içine ettiğinden kafamı toparlayamıyordum. Jennie'yi nasıl öğrenmiş olabilir? Ona bir şey yapar mı? Benimle derdi ne? Jennie'ye zarar verir mi diye düşünürken tüm düşüncemi bir kenara koymamı sağlayan o güzel yüz bana gülümseyerek geldiğinde tereddüt etmeden ona koşup sarıldım.

J; Ufaklık kendini çok özletiyorsun.

L; Beni özlemen hoşuma gidiyor.

J; Ama benim hoşuma gitmiyor.

L; Benim gidiyor. Daha bir güzel sarılıyorsun.

J; Sen istesen hep öyle sarılırım. Bunun için beni özlemden kudurtmana gerek var mı?

L; Sadece ben istersem mi? Sen istesen sarılmayacak mısın?

J; Sınırlarımı zorluyorsun ve ben sinirleniyorum.

L; Aaa ne yaptım ben şimdi?

Ellerimi yüzünden göğüslerine sonrasında da eteğine indirdiğimde bana seni öldüreceğim bakışları yolluyordu.

J; Beni içeri alsalar şu an senin odanda sana yeni bilgiler öğretiyor olurdum. Çok güzel bilgiler...öğrenmen gereken bilgiler...

L; O bilgileri öğrenmek için şu an buradan kaçabilirim.

J; O zam-

L; Ama kaçamam çünkü çok önemli bir işim var.

J; Benim bilgilerimden daha önemli olduğunu sanmıyorum.

L; Bugünü atlatalım bundan sonra senin bilgilerini öğrenmeden ölmem söz veriyorum.

J; Öğrensen bile ölmeyeceksin saçma salak konuşma.

L; Yarın tekrar görevim var.

J; Ama küfür edicem artık.

L; İşim bu ama. Ne yapabilirim?

J; Olsun ben seni her dakika özlemekten yoruluyorum. Hep yanımda olmanı istiyorum. İstifa ver ben sana bakarım.

L; Bak sen.. benim duygularımı kabartıyorsun sana karşı koyamıyorum.

J; Koymanı isteyen kim?

L; Hastaların.

J; Hass-

L; Şşş küfür yok ayıp.

J; Küfür etmiyordum. Hasstalarım diyecektim. Sen fesat bir insansın.

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin