Bölüm 4

1.6K 79 179
                                    

"Heyy bakar mısınız? " Sesin geldiği yöne doğru döndüm. Yağmurdan ıslanmış saçları ve yüzünden süzülen yağmur damlalarıyla daha çekici duran melek karşımda duruyordu. Anlamsız bakışlarımı ona sunarken konuşmaya başladı.

J; Kusura bakma koştum ama yetişemedim bağırmak zorunda kaldım. Şey çantanı hastanede unutmuşsun onu vermeye gelmiştim.

L; Teşekkür ederim. Zahmet etmişsin buraya kadar.

J; Lafı olmaz. Bu arada adım Jennie.

L; Lisa. Tanıştığıma memnun oldum.

J; Ben de öyle. Bugün fazla karşılaştık tanışmamak ayıp olurdu.

L; Evet biraz fazla karşılaştık.

J; Hasta falan mısın? Yüzün ölü gibi ve gözlerin çok kızarmış. Yanlış anlama ama ağladın mı? Bir sorun mu var? Konuşmak istersen dinlerim.

L; Aa şey hastayım galiba yoksa ağlamadım yani bir sorun yok, yine de teşekkür ederim.

J; Rica ederim. Burada mı çalışıyorsun?

L; Evet yeni sayılır.

J; Jisoo ile sevgilisin galiba?

L; Hayır nerden çıkardın?

J; Bilmem Jisoo'nun lezbiyen olduğunu biliyorum sürekli birini bekliyordu. Seni yanında görünce öyle sandım.

L; Hahaha yok hayır öyle bir şey yok. Jisoo'nun lezbiyen olduğunu bilmiyordum bana söylememişti.

J; Anladım. Yani bir kızı beklediğini biliyorum bir an sensin sandım merak ettim. Bu arada sevgilim adına ben de  senden tekrar özür dilerim kolun çatlamış. Geçmiş olsun.

"Sevgilim" kalbime bir öküz oturduktan sonra konuşmaya devam ettim.

L; Yok sorun değil kendisine de söyledim önemli bir şey olmadığını. Teşekkür ederim.

J; Peki o halde görüşürüz tanıştığıma memnun oldum.

L; Ben de.

Arkamı dönüp Askeriye'ye girdim. Bobby'nin bana doğru geldiğini gördüm.

B; Biliyordum!!! bana aşık olmadıysan lezbiyensindir demiştim biliyordum hahaha sizi ifşaladım bak

Telefondan çektiği fotoğrafı bana çevirdiğinde şok geçirmiştim.

B; Kıza resmen dibin düşmüş hahahah dur sana atayım belki özledikçe ekranı yalarsın.

L; Ne saçmalıyorsun sen yine?

B; O kız kimdi? Öpüştünüz mü? Doğru söyle kim çıkma teklifi etti ilk? Yattınız mı? Sen mi üsstesin o mu? 

L; Sen cidden geri zekalısın kızı tanımıyorum bile hastanede çantamı unuttum onu getirmiş.

B; Hastanede seviştiniz yakalanınca kaçtın kesin o yüzden unuttun de mi çantayı?

L; Çocuk seni keserim bak.

B; Bence seme sensin.

L; Şimdi seni bi s.. görürsün semeyi.

B; Düğün ne zaman?

L; Bak gerçekten sinirlerim bozuk üstüme gelme.

B; Tamam tamam hahahah bu arada unuttum koluna ne oldu?

L; Doktorun biri arabayla çarptı ufak bir çatlak var.

B; Erkek mi kız mı?

L; Bundan sana ne? Erkek.

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin