Nightcore - The Stay
Przez całą noc śniły mi się koszmary. Ciągle przed czymś uciekałam,a moja głowa powtarzałą te słowa jak mantrę :
"NIE PAMIĘTASZ OBIETNICY ?!"
"MAI NADAJE SIĘ DO TEGO NAJLEPIEJ!"
Obudziłam sie gwałtownie z niemym krzykiem na twarzy.
Usiadłam i spojrzałam na zegarek znajdujący się na biurku.
Mała wskazówka wsazywała numerek "9",a ta duża była na numerku "6". Tata zawsze mi powtarzał,że rano numerek "9" oznacza dziewiątą rano. Odrzuciłam kołdrę i zeskoczyłam z łóżka na podłogę.
Wybiegłam z pokoju zostawiając otwarte drzwi.
Gdy biegłam po podłodze słychać było plaskanie moich nagich stóp.
Minęłam salon,łazienkę oraz inne pomieszczenia.
Cała zdyszana i mokra wbiegłam do kuchni.Mama i tata odwrócili się zdumieni w moją stronę.
- Tato!
Musimy się śpieszyć,bo idziemy do przedszkola! - zawołałam.- Nic się nie martw! - zaśmiał się tata. - Alisa i Lev są już na miejscu,a ty dziś zostajesz w domu.
- Zostaję w domu?!
Czemu?!
I gdzie dziadek oraz babcia?! - rozejrzałam się po pomieszczeniu szukając starszych ludzi.- Dziadek poszedł zaprowadzić twoje rodzeństwo do przedszkola,a babcia jest w salonie.
Weź kąpiel, ubierz się i chodź na śniadanie.
Później wszystkiego się dowiesz. - powiedział spokojnie.- Ok. - I już mnie nie było.
Wzięłam pierwsze ciuchy z brzegu i pobiegłam do łazienki.
Nie chcąc marnować czasu na kąpiel zwyczajnie zmoczyłam ręcznik ciepłą wodą i dokładnie się wytarłam. Szybko narzuciłam na siebie ciuchy i pognałam do kuchni.
Gdy wparowałam do pomieszczenia wskoczyłam na niebieskie krzesło. Cała zniecierpliwiona huśtałam się na krześle.- Mamo szybciej! - zawołałam do zielonookiej rodzicielki.
Kobieta zaśmiała się na moje słowa.
- Co ci się tak śpieszy ? - zapytał tata.
- Nie mogę doczekać,aż mi wreszcie powiecie o co chodzi. - powiedziałam,a rodzice posmutnieli.W TEDY JESZCZE NIE WIEDZIAŁAM ,ŻE BĘDĘ ŻAŁOWAĆ TYCH SŁÓW...
CZYTASZ
Podrywacz || Kuroo x OC
FanfictionDruga siostra Haiby przyjeżdża do Japonii. Oczywiście będzie uczyć się w Nekomie. Kuroo zaczyna się interesować nową uczennicą. Część 2 już jest! Zapraszam do czytania 2 części pt. "Stalker".