Nightcore Can't hold Us
Tata poszedł położyć brata spać,a Alisa już dawno "chrapała".
Ja w toalecie właśnie kończyłam się przepierać w pidżamę.
Gdy skończyłam umyłam zęby moją zieloną szczoteczką do zębów i pastą do zębów o smaku truskawkowym.Wyszłam z łazienki i ruszyłam do swojego pokoju.
Przechodząc obok salonu usłyszałam podniesione głosy i nawet krzyki. Rozejrzałam się.
Ufff...
Tata nadal kładł spać Leva.
Całe szczęście,że Lev długo się wierci i marudzi zanim zaśnie.
Na paluszkach zakradłam się pod drzwi salonu i przyłożyłam ucho do drewna.
Nie mogła zrozumieć co mówią,bo grube, drewniane drzwi mi przeszkadzały.
Powolutku i pocichutku otworzyłam drzwi tak,aby nie wywołały żadnego dźwięku.
Przez szparę widziałam dziadków, mamę,dwie kanapy, stół oraz telewizor.Wszyscy zwróceni byli do mnie bokiem.
Mama stała i gwałtownie gestykulowała podnosząc coraz bardziej głos.
Babcia siedziała na kanapie przy ścianie.
Zaraz za nią w samym rogu kanapy siedział dziadek.
Nic nie mówił.
Wydawał się być.... przestraszony?! Postanowiłam podsłuchać to co mówią.- NIE! MAI ZOSTAJE ! KOIEC I KROPKA ! - krzyczała mama.
- NIE PAMIĘTASZ NASZEJ OBIETNICY ?! - zawyła wściekle babcia.
- MIAŁ BYĆ CHŁOP... - babcia postanowiła przerwać mamie.
- OWSZEM,ALE LEV JEST JESZCZE ZA MAŁY !
A ALISA JEST ZBYT GŁUPIUTKA JAK NA SWÓJ WIEK !!!
MAI NADAJE SIĘ DO TEGO IDEALNIE !!!!! - krzyczała babcia.- TAK, BO JEST ZBYT GRZECZNA I SPOKOJNA,ABY CI SIĘ POSTAWIĆ!!! - krzyczałą mama przez łzy. - ZROBISZ JEJ PRANIE MÓZGU!!!
- ZDANIA NIE ZMIENIĘ! - babcia ucięła kończąc rozmowę.
JAKA UMOWA ?
CZEMU JA ?!
JAKIE PRANIE MÓZGU??!!
Z takimi myślami w głowie zamknęłam bezszelestnie drzwi i niczym ninja weszłam po schodach.
Minęłam pokój braciszka
oraz Alisy
i weszłam do swojego.
Zamknęłam za sobą drzwi i od razu wskoczyłam do łóżka.
Po chwili do pokoju wszedł tata. Ucałował mnie,a gdy znalazł się przy drzwiach zawołał cicho "dobranoc".
CZYTASZ
Podrywacz || Kuroo x OC
FanfictionDruga siostra Haiby przyjeżdża do Japonii. Oczywiście będzie uczyć się w Nekomie. Kuroo zaczyna się interesować nową uczennicą. Część 2 już jest! Zapraszam do czytania 2 części pt. "Stalker".