Hej!
Dziś wyjątkowo dłuższy roździał! Miał być o wiele,wiele krótszy,ale jakimś cudem jest taki jest.
Mam nadzieję,że go nie spieprzyłam.
Jeśli jest dobry i wam się spodoba,proszę dajcie gwiazdkę.Kalafina - One Light
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Odkąd przyjechałam do Japonii minęły 4 dni.
Na początku trudno było mi przyzwyczaić się do nowego miasta,ale dzięki bratu jakoś daję sobie radę.
Niedługo idę do nowej szkoły,trochę się denerwuję...
Znam okolice domu i nawet byłam kilka razy w centrum miasta!
Byłam zdumiona ilością ludzi,którzy przemieszczali się przez centrum.Dwa dni temu wybraliśmy się na wycieczkę całą piątką.
Podczas spaceru po zoo zostałam sam na sam z matką.
Nerwowa atmosfera rysowała się wvpowietrzu,wokoło nas.
Każda z nas bała się odezwać,aż w końcu kobieta zapytała się mnie „czy ją nienawidzę po tym co zrobiła".
Wyjaśniłyśmy sobie wszystko i nawet zaczęłyśmy zwykłą rozmowę.
Nim się spostrzegłyśmy musieliśmy wracać.
Przegadałyśmy całą wycieczkę spacerując między wybiegami, ani razu nie spoglądając na zwierzęta...Spaceruję właśnie po okolicach, w których mieszkam.
Jest naprawdę pięknie.
Nie dawno przyszły nasze mundurki. Są naprawdę... wyraziste.
Co nie podoba mi się,a zwłaszcza to, że muszę nosić spódnicę.
Będę musiała przeprosić legginsy z ,którymi nigdy za bardzo nie byłam w zgodzie.
Przecież nie będę chodziła z odkrytymi bliznami na nogach...Dziś wyjątkowo jestem sama.
Rodzice są w pracy,a rodzeństwo w szkołach.
Nudziło mi się jak cholera.
W pewnym momencie przypomniałam mi się teczka,którą dała mi kobieta w samolocie. Nastawiłam wodę na herbatę.
Gdy woda zaczęła się gotować zalałam torebkę ziół i już po chwili po domu rozniósł się zapach moreli.
Postawiłam zielony kubek na stole w kuchni i usiadłam na krześle. Rozpakowałam teczkę.
Przejrzałam zawartość papierów i stwierdziłam,że dodatkowe papiery do podpisania współpracy między firmami.
Miałam je dostarczyć,ale zrobię to jutro.
Dziś nie starczy na to czasu,gdyż miejsce do ,którego miałam się udać było w innej prefekturze.Następnego dnia wcześniej wstałam;
wrzuciłam wszystko co potrzebne do małej torebki.
Uczesałam się w swoją standardową fryzurę - rozpuszczone, lekko kręcone włosy.Zrobiłam lekki makijaż składający się z tuszu do rzęs i bardzo jasnej pomadki do ust w barwie różowej.
Następnie ubrałam się w coś jednocześnie ciepłego i eleganckiego oraz czarne buty na obcasie, a na to wszystko czarny płaszcz do kolan, z guzikami zapinanymi aż pod szyję i czarne rękawiczki ze skóry.
CZYTASZ
Podrywacz || Kuroo x OC
Fiksi PenggemarDruga siostra Haiby przyjeżdża do Japonii. Oczywiście będzie uczyć się w Nekomie. Kuroo zaczyna się interesować nową uczennicą. Część 2 już jest! Zapraszam do czytania 2 części pt. "Stalker".