GERİ DÖN

10.4K 929 63
                                    


SON DAMLA, WATTSY 2018'de uzun listeye hak kazanmıştır =) bunun için çok mutluyum. mesajlarınız  için ayrıca teşekkür ederim =) uzun, romantik ve müzik dolu bir bölüm sizlerle =)

Yazık etme bize...
Yazık etme sevgimize...
Hatalıysam affet...
Suçluysam bin özrü yıldız diye dizerim saçlarına,
Dileğim olursun tek tek...
O dilek de kalbin olur birtek...

“Geldik,” dedi Barış arabadan inerken. Cebinden anahtarı alıp, kapıya yürüdü. Diğer araçlardakiler de inmişti.
Tanem etrafa hoşnutsuz bakarken, Erim yanına geldi, “Beğenmedin mi gülüm?” diye sordu.

“Banane canım. Kendime mi alacağım? Birgün kalıp, gideceğim. Niye geldiysem onu da anlamadım,” son sözleri homurdanarak söyledi.
“Almayız da hani beğendiysen bir haftasonu başbaşa geliriz diye sordum.”
“Senle? Ben? Başbaşa? Hemde buraya? Hayaller... Hayaller... Hayaller... Tabi hayal kurmak güzel ama bir gerçek var Erimcim.”
Erim de gülüyordu kızla, “Neymiş o gerçek Tanemcim?”

“Hayaller Tanemler, hayatlar el ve aletler,” diyerek gözü ile elini ve önünü gösterdi.
Adam kahkaha attı, “Bakalım, göreceğiz.”
Sonra yeniden etrafına odaklandı kadın, “Nerede bu yurt dışından gelen af-yani afifetli arkadaşınız?”

“Afifetli nedir ya?”
“Yani çok saygıdeğer demek. Bizim oralarda kullanılır. Şirince’ce.”
“Hım, Şirince’ce. İlginçmiş.” Kapıyı gösterdi, “Kapıyı açan işte Barış.”
“Erkek mi?” diye sordu şaşırarak.
“Evet,” dedi Erim normal bir ses tonu ile.

“Hay şansımın içine edeyim! Boşuna mı geldim ben?” diyerek öfkeyle söylendi.
“Ne oldu tatlım, sorun ne?”
“Yok sorun falan!” diyerek içeri girdi.
Herkes içeri girince Barış etrafa bakındı. Neyseki düzenli olarak temizlikçi geliyordu da ev temiz kalıyordu.

“Şimdi yatma planını ayarlayalım önce,” dedi Barış Damla’ya bakarak.
“Ne bakıyorsun bana, iki abim burada,” diye fısıldadı.
“Farkındayım,” dedi o da sevimsiz bir gülümseme ile.
“Şimdi Damla ve Beren annemlerin odasında kalsınlar. Oradaki yatak iki kişilik. Tanem Beren’in, Hale de benim odamda kalır. Oradaki yataklar tek kişilik. Biz erkekler de buralara yayılırız. Oldu mu?”

“Oldu,” dedi herkes.
Damla adama yaklaştı, “Varya senin kadar safını görmedim. Kendi odanı bana verseydin de, gece gelseydin keşke,” deyip, kahkaha atarak adamdan uzaklaşınca, Barış’ı öksürük krizi tuttu.
“Lan bendeki aklın ta... Tövbe ya Rabbim!”

Damla Tanem’in yanına gitti, “Selam ben Damla. Erim ile Demir ikizlerinin küçük kardeşleriyim. Bu da Beren Barış’ın kız kardeşi.”
Tanem başını salladı, “Memnun oldum,” dedi gülümseyerek.
“Bizde memnun olduk,” dedi Beren de aynı içtenlikle gülümserken.

*

Demir mangalı yakmaya çalışırken kızlar da etleri şişliyorlardı.
“Tanem, sen diyetisyenmişsin. Erim söyledi,” dedi Beren etleri şişlerken.
“Evet. Ne tezadım şu an değil mi?” şişi havaya kaldırdı.
“Ay beni diyete soksana. Şu etlerden, dürümlerden uzak tut beni. Yoksa yakında sevgilim olacak Doğu bey beni terk edecek.”

“Ay neren fazla?” dedi Hale kıza bakarak.
“Valla bilmiyorum şekerim,” kızlara yaklaştı ve fısıldadı, “En son sevişmemizde ‘ele fazla gelmeye başladın, kilo mu alıyorsun sen yoksa’ dedi.”

Tanem yüzünü buruşturdu. “Hoşt, deseydin. Eline belim kalın geliyorsa, kendi ince yerlerini tut da beni bırak, diyeydin.”
Kızların hepsi kahkaha atınca, erkeklerin gözü onlara döndü.
“Nedir komik olan?” dedi Erim kaşlarını çatarak.

SON DAMLA / SON SERİSİ III - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin