De jonge vrouw keek nog eens om. Ik draaide me om en leunde met mijn rug tegen de zwembadrand. Onbeschaamd bleef ik naar haar kijken. Blijkbaar vond ze dat erg ongemakkelijk want ze dook steeds onderwater. Ze kwam steeds dichterbij en ik wisselde van positie en beet op mijn onderlip. Ging ik nou hoi zeggen of wat was mijn plan.
Had ik wel een plan?
Ik zag dat ze het wateroppervlak naderde. Haar hoofd kwam langzaam omhoog. Ze schud haar lange haar uit haar gezicht en opent haar mond een beetje. Ze had mooie volle lippen en groene ogen. Zo groen als het eerste gras in de lente.
Op een magische manier toverde ze een lach op mijn gezicht.
‘’ Hi.’’ Zei ik zacht.
Ze lacht en kijkt met haar ogen naar beneden. Meteen kijkt ze met haar groene ogen naar mij. Ik kan mijn blik niet meer afwenden.
‘’ Gaat alles goed?’’ vraagt ze terwijl ze zacht mijn arm aanraakt. Ik kijk van haar hand op mijn arm naar haar lachende gezicht. Voorzichtig knik ik.
‘’ Mooi.’’
Ze laat mijn arm los en duikt onderwater. Zodra ze een paar meter voor me boven komt, kijkt ze plagend om. Haar gezicht spreekt boekdelen. Ik neem een hap adem en zet me af. Naast haar kom ik boven en kijk haar aan. Meteen neemt ze een hap adem en ze zwemt onderwater zo snel mogelijk van me weg. Wat een pester, denk ik bij mezelf. Normaal zou ik niet mee doen aan deze spelletjes maar iets in me doet het toch. Ik kan me niet bedwingen.
Bij de rand zie ik haar wachten. Ze is expres met haar rug naar me toe gaan staan. Als ik de kant aan raak leg ik subtiel mijn arm om haar middel. Meteen draait ze zich met haar gezicht naar me toe.
‘’ Hey.’’ Zegt ze.
‘’ Hi.’’ Zeg ik nu met een zachtere, warme stem.
‘’ Ik gok zomaar dat jij Niall Horan bent?’’
‘’ Ik gok zomaar dat jij dat goed hebt.’’
Lachend schud ze haar hoofd.
‘’ En? Mag ik ook weten hoe deze relaxte, rustige directioner heet?’’
‘’ Ow, je trekt wel snel conclusies of niet? Wie zegt dat ik fan ben?’’
Ik haal mijn schouders op.
‘’ Dat zie ik aan die glinstering in je ogen.’’ Zeg ik flirterig. Het meisje draait met rode wangen haar hoofd weg.
‘’ Mijn naam is Zoey.’’ Zegt ze met de prachtigste stem ooit.
Ik kijk haar geluidloos aan.
‘’ Ik ben 19 jaar en woon in Londen.’’
‘’ En?’’
‘’ En ik ben fan van One Direction.’’ Geeft ze lachend toe.
‘’ Maar waarom gil je dan niet?’’
Dat maakte haar juist zo intressant. Ze was zo rustig.
‘’ Waarom wel. Je bent gewoon Niall. Natuurlijk je bent een knappe gast en ook beroemd. Maar je hebt gewoon een karakter, zoals iedereen dat heeft. Dat is waar ik geintresseerd in ben. En in die 5000 euro.’’ Grapt ze.
‘’ Als jullie alleen maar gaan kletsen, doe dat dan ergens anders.’’ Zegt een van de chagrijnige oma’s.
Niall pakt lachend mijn arm en sleurt me mee naar de kant. Braaf loop ik achter hem aan naar de kluisjes. Ik kijk hoe hij sexy zijn benen afdroogt. Nouja, alles wat die gozer doet is sexy dus.
‘’ En mevrouw Zoey, wat doet een knappe 19 jarige hier op zo’n rustige camping?’’
‘’ Wat doet een beroemde wereld ster hier op zo’n rustige camping?’’
‘’ Touché.’’
Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
‘’ Ik wou er even tussenuit. Al die drama rond de band. Het is compleet onterecht en ik word er doodmoe van. Zodoende gingen Liam en ik hierheen.’’
Zou ik hem vertellen dat ik Liam al ontmoet heb? Nee, dat vind hij vast raar.
‘’ Ik ben hier omdat mijn ouders 8 jaar geleden besloten dat ze iedere vakantie op een afgelegen camping wouden doorbrengen.’’
Niall lacht overdreven hard. Zo grappig was het nou ook niet.
‘’ He, maar ik ga nu weer naar mijn chalet, zie ik je nog een keer?’’
‘’ Ik hoop het.’’
‘’ Mooi.’’
Zijn ogen keken mij te lang aan. Hij knikte lachend en ging toen weg.Zodra de deur achter hem dicht viel liet ik me op het bankje vallen. In shock staarde ik voor me uit. Nu moest ik echt die Niall poster van mijn muur afhalen.
Ik heb altijd gedacht dat je rustig moest doen bij de jongens zodat ze je niet afstoten maar dat dit zou gebeuren hard ik nooit verwacht. Dit had ik nooit durven dromen.Ik realiseer me alleen wel dat ik nu nog niet weet waar ik Niall kan vinden. Ik weet nu in ieder geval dat hij hier is met Liam. Beter dan niets.
JE LEEST
The campsite girl
FanfictionNiall Horan heeft even genoeg van alle drama rond boyband One Direction. Tijdens hun vrije weken van de tour besluit hij samen met beste vriend Liam Payne naar een camping te gaan. De camping ligt afgelegen in een bos en het is daar dan ook extreem...