Liam pov.
Ik kwam net onder de douche vandaan en liep in mijn onderbroek naar de bank.
Ik zapte de tv aan en rekte mezelf uit.
Het duurde niet lang voordat ik mijn trui en een lange broek aandeed want het was koud.Ik app Niall : Wat ben je aan het doen?
Geen antwoord.
Ineens hoor ik een hard gelach uit de caravan naast me. Zaten er nou mensen bij Niall in de caravan? Dadelijk hadden ze ingebroken. Ik moest wel even gaan checken.
Voor de zekerheid deed ik mijn eigen deur maar op slot en sloop langs het chalet af naar de deur toe. Ik haalde diep adem en trok toen in een keer de deur open.
‘’ Liam!?’’ roept Niall boos. Het meisje naast hem krabbelt snel omhoog en gaat op de bank zitten.
Ik kijk bedenkelijk naar het meisje dat me met een lach aankijkt.
Groene ogen? Check!
Blonde haren? Check!
Dezelfde kleding stijl? Check!
Dit was het meisje van de winkel. Maar wat deed ze bij Niall?
‘’ Niall? Dit is het meisje uit de winkel.’’
‘’ Ga weg! Zoey was het meisje?’’
‘’ Wie is Zoey?’’
‘’ Ik ben Zoey?’’
‘’ Kende je Liam al?’’
‘’Hoe ken je haar?’’
‘’ Had je over mij verteld aan Niall?’’
‘’ Hij was helemaal weg van je.’’
‘’ Niall stop.’’
Het word ongemakkelijk stil. Zoey slaat op haar knieeen en loopt iets wat verlegen op me af.
‘’ Dit keer zal ik niet meer zomaar weglopen. Mijn naam is Zoey. Ik heb Niall ontmoet in het zwembad. Het spijt me dat ik gisteren zomaar wegliep. Ik was verlegen en ik wist niet goed wat ik moest doen.’’
Weer raakt ze op een subtiele wijze mijn arm aan. Daarna draait ze om en gaat weer op de bank zitten. Ze kijkt naar Niall. Niall kijkt naar haar. Allebei krijgen ze rode wangen en ineens beginnen ze kei hard te lachen.
‘’ Nu weet ik ook op wie je lijkt. Ze lijkt precies op jou Niall. Het is net een vrouwelijke Niall.’’
‘’ HET?!!’’ zegt Zoey verontwaardigd terwijl ze in haar shirt kijkt. Ik schud mijn hoofd. Precies Niall.
‘’ She’s a woman Liam. ‘’ zegt Niall lachend.
‘’ That’s what she thinks.’’ Zeg ik met mijn tong half naar buiten terwijl ik naast haar op de bank ga zitten.
Met een half open mond slaat ze op mijn borst. Ik lach en pak haar hand vast.
Ik zie dat Niall naar ons kijkt.
Zoey is echt een leuke meid en we hebben een superavond. Ik besluit iets eerder naar huis te gaan om ze alleen te laten.
Misschien bloeit er wel iets op. Niall verdient het.
------------------
Niall pov.
Liam ging op tijd weg. Hij kijkt mij met zijn speciale blik aan. Ik weet wat hij wil, maar weet ik wat ik wil?
Ik hoef in ieder geval nog niets te beslissen. Ik bedoel, ik weet pas sinds 1 dag wie ze is.
Maar ik vind haar leuk.
We praten en praten maar. We vertellen de grootste onzin.
Na een uur tikt Zoey zenuwachtig met haar voeten op de grond.
‘’ Ik ga maar eens naar bed meneer Horan.’’
‘’ Neeeeeeee! ‘’ zeg ik grappend.
Zoey duwt mij speels. Terwijl ze terug deinst pak ik haar armen vast en kijk haar aan.
‘’ Zie ik je morgen?’’
Zoey kijkt mij met een sneaky lach aan.
‘’ Ja.’’ Zegt ze uiteindelijk.
Ik krijg een enorme glimlach op mijn gezicht.
Ze doet iets met me. Ik weet alleen niet wat.Ik heb haar armen nog steeds vast en kijk haar aan. Recht in haar ogen.
Ze kijkt verlegen terug. Wat is mijn plan?
Geen idee.
‘’ Mag ik een knuffel?’’ vraagt een lieve stem.
Ik trek aan haar armen en sla mijn armen om haar middel. Mijn hoofd begraaf ik in haar nek.
Ik hoor haar grinniken en haar hart slaat zo’n 5000 keer per minuut.
‘’ Slaap lekker.’’ Ze drukt zacht haar lippen op mijn wang.
Met een lach blijf ik haar nakijken.
Zodra ze weg is wrijf ik met mijn hand over mijn wang.
‘’ Zoey Harrison.’’ Zeg ik in mezelf.
JE LEEST
The campsite girl
FanfictionNiall Horan heeft even genoeg van alle drama rond boyband One Direction. Tijdens hun vrije weken van de tour besluit hij samen met beste vriend Liam Payne naar een camping te gaan. De camping ligt afgelegen in een bos en het is daar dan ook extreem...