P. O. V. Caden
Ik wordt gewekt door de zon, mijn gordijnen staan weer open. Ik kijk naast mij, mijn vriendin Amelie ligt nog te slapen. Ik sta rustig op en loop naar de douche. Ik neem een snelle douche en poets mijn tanden. Ik kijk in de spiegel, een jongen met bruinhaar en bruine ogen kijkt me aan. Ik vind mezelf knap, eerlijk gezegd. Ik maak mijn haar snel goed en loop dan terug mijn kamer in. Amelie is nog altijd aan het slapen.
Ik kijk op de klok, 10.30. Ik moet snel zijn. Ik trek snel een zwarte broek met een witte T-shirt aan. Ik pak mijn gsm en zet die in mijn zak. Dan loop ik naar Amelie toe en geef haar een kus op haar wang. Mijn wolf, Cade, begint direct te protesteren.
'Hoeveel keer moet ik het je nog zeggen. Ik haat dat mens! Wacht gewoon op je mate, ze zal perfect voor ons zijn.''Ja, ja ik moet van mijn leven genieten. Ik heb geen mate nodig, als ik iedereen kan krijgen die ik wil.' Ik blokkeer hem direct, soms is mijn wolf echt een zeurpiet.
Ik loop de trap af en zie daar mijn beste vriend Jason staan. Zijn mate, Sofie, staat naast hem. 'Morgen iedereen.' Ik kijk ze een voor een aan.
'Morgen Caden, goed geslapen?' Sofie kijkt me aan.
'Ik heb heerlijk gespalen.' En geef haar een knipoog.
Jason kijkt me aan alsof hij een monster heeft gezien. Soms is hij veel te jaloers. Ik lach naar hem en loop naar de eetkamer. Het ontbijt staat al klaar. Mijn ouders zijn al een maand verhuisd. Dat betekent dus dat ik al een maand alfa ben. Alfa van The Black Moon. We noemen niet zomaar zo, al onze wolven zijn zwart met rode ogen. Angstaanjagend voor de meesten, maar iets waar wij trots op zijn.
Nadat ik mijn ontbijt heb opgegeten. Loop ik samen met mijn beta een toertje rond het territorium. Ik ruik de bekende geur van The With Roedel. Maar ben daar nog nooit geweest. Morgen moet ik er heen, de alfa heeft een belangrijke vergadering gepland, zelfs de kroonprins is uitgenodigd.Nadat we klaar waren met onze toer zijn we terug naar het roedelhuis gegaan. Straks hebben we een feest georganiseerd, het is de verjaardag van roedellid. Elke verjaardag, voor de jongeren die 18 worden, wordt echt gevierd in de hele roedel. Zo kunnen zij hun mate vinden en kunnen de andere roedelleden even feesten.
Ik kijk op de klok, 15.55, de tijd vliegt. Ik ga naar de keuken en pak snel iets om te eten. Jason is al naar zijn mate toegegaan. Ik loop naar mijn kamer in de hoop om Amelie te zien, maar helaas is ze daar niet. Daarom ga ik naar mijn kantoor en begin ik met mijn werk.
Om 18.30 komt mijn beta binnen. 'Je moet je klaar maken, het feest gaat zo beginnen.'Ik kijk hem aan, hij heeft zijn' feestoutfit' al aan. 'Ik kom eraan.'
Hij verlaat mijn kantoor en ik zak onder uit in mijn stoel. Waar zou Amelie zijn? Mijn wolf moet zich weeral bemoeien met mijn gedachten.
'Het interesseert me niet waar ze is. Ik wil mijn mate, mijn snoepje. Caden ga haar zoeken! Ik kan het niet meer aan als je de hele tijd met die Amelie bent. Straks neem ik het over en dan vermoord ik haar als je zo verder blijft doen?!'
'Rustig, rustig we vinden haar wel.' Daar houd ons gesprek op, hij is zeker boos op mij. Maar ja, niet iedereen kan blij zijn.
Ik loop naar mijn kamer en zoek iets feestelijk, ik besluit om gewoon mijn T-shirt te veranderen. Nadat ik klaar ben, komt Amelie binnen.
'Am waar was je?'
'Ik was samen met Sofie gaan shoppen en toen kwam ik een oude vriendin tegen, we geraakte aan de praat. Heb je me gemist dan?'
Ik trek haar naar me toe en fluister in haar oor. 'Zeker dat ik je gemist heb, wij gaan een fantastische nacht hebben.'
Ze begint te giechelen en loopt dan naar buiten, nadat ze mij een zoen heeft gegeven. Ik kijk nog voor de laatste keer in de spiegel en ga dan naar beneden. Jason staat op mij te wachten.
'Waar is Am en Sofie?' Vraag ik.
'Ze zijn al door, ik dacht ik wacht wel op mijn beste vriend' en geeft mij een schouderklopje.
Ik lach naar hem en gaan dan naar mijn auto. Het feest is in het bos. We rijden naar daar en 20 minuten later zijn we er al. We zijn een beetje te laat maar dat maakt niet zoveel uit voor mij. We parkeren de auto aan de rand en stappen af. Het geluid van de muziek is al van ver te horen, ook de geur van drank. Ik begin al te glimlachen, vandaag wordt het heel leuk.
We komen al snel aan bij het feest, Jason gaat direct opzoek naar zij mate. Ik ga eerst iets drinken. Na 4 glaasjes, ben ik al aardig dronken. Ik zie een mooi meisje naar me komen, alleen ze heeft wel een heel strak en kort jurkje aan. Maar ik vind het wel mooi. Ze komt naast mij zitten en besteld ook iets om te drinken. Amelie ben ik al helemaal vergeten.
'Heb je zin om te dansen?' Ze kijkt me aan nadat ik de vraag heb gesteld en glimlacht.
'Natuurlijk alfa, ik heb altijd zin.' En geeft mij een knipoog. Ik voel het daar beneden al. Ik leg mijn glas neer en trek haar mee naar de dansvloer.
'Jij mag mij Caden noemen' en schenk haar een knipoog. Ze lacht haar witte tanden boot en begint met dansen. Onze dans is heel intiem en niet veel later plant ik mijn lippen op de hare. Onze vurige kus wordt snel verbroken en dan voel ik een harde klap tegen mijn wang. Ik kijk op en zie Amelie voor mij staan met betraande ogen.
'Jij onbeschofterik, hoe kan je mij dit aandoen?! Ik dacht dat je van mij hield, maar jij gaat gewoon vreemd!' En ze kijkt me huilend aan.
'Ik kan het uitleggen.' Nadat ik dat gezegd heb loopt zij huilend weg. Eigenlijk valt er niets uit te leggen. Ik kijk het meisje voor mij aan en loop dan gewoon weg. Ik ga iets dieper het bos in.
Bewerkt
JE LEEST
That one thing I needed (Voltooid)
WerewolfBezig met bewerken -------------------------------------------------------------------------------------------------- 'Wat deed je met die jongen daar op de grond?' Ik geef geen antwoord. 'Dit is de laatste keer dat ik het je vraag, wat deed je daar...