P. O. V. Abigail
Na het middageten ga ik terug naar mijn kamer. Ik moet bijna op dus ik neem snel een douche en ga dan naar mijn klerenkast en kies een setje.
Ik ga voor rood, iets opvallend. Ik doe er een kort jurkje eroverheen. Het jurkje is doorzichtig. Mijn haar laat ik gewoon los. Ik kijk op de klok, 19u, ik moet opschieten. Ik trek snel hakken aan die ik hier heb gevonden en ga dan naar beneden.
Daar aangekomen is iedereen zich aan het opmaken. Ik zie de man van daarstraks en schenk hem een knipoog, hij grijnst. Emma loopt naar me toe.
'Ben je er klaar voor?'
'Geen idee, wat moet ik eigenijk doen?'
'Je krijgt een masker en moet dan het podium op. Daar mag je een mooi dansje uitvoeren.' Ze schenkt me een knipoog, ik lach ongemakkelijk.
'Ah, en de plannen zijn verandert. De alfa komt deze avond. Hij wil jou show zien.'
Ik begin te panikeren. Wat moet ik nu doen?! 'Wat moet ik doen? Wat gaat hij doen?'
'Rustig, rustig er gaat niks gebeuren. Hij gaat gewoon kijken. Het is pas slecht als hij je vraagt om met hem mee te gaan naar boven. Dan is het meestal niet goed.'
Ik ben nog altijd bang. Wat gaat hij dan doen? Mij doden?! Emma geeft me nog een geruststellend schouderklopje en trekt me dan in een knuffel.
'Het komt goed, echt waar. Hij gaat je niets aandoen, je bent te mooi.'
Ik begin te lachen. 'Bedankt Emma, je bent echt een schat.'
Dan gaan we naar de zaal. Het is er al aardig vol. Emma trekt me mee naar een kamer daar staan er allemaal kledingstukken, schoenen, make up en maskers. Ze kijkt me aan en pakt dan een masker.
'Je kledij is goed, nu moet je deze masker opzetten en als ze je naam roepen moet je op. Goed?'
'Ja, bedankt.' Ik kijk even door de deur en zie dat bijna alle stoelen volzet zijn. Emma komt nerveus binnen.
'Hij is er, de baas is er.'
Door haar zo nerveus te zien wordt ik het ook. Is hij dan zo erg? 'Rustig, rustig. Het komt goed. Hij kan ons toch niets aandoen?'
Emma lijkt te twijfelen. 'Je hebt gelijk. Maak je klaar. Je moet bijna op.'
Ik ga goed staan en mijn naam wordt dan geroepen. Ik ga met een bonsend hart naar voor. Ik ruik ineens een heerlijke geur. Van waar komt die geur vandaan? Ik kijk rond maar ik zie niks. Ik begin maar met mijn act.
Nadat ik klaar ben stap ik terug naar binnen. Het enige wat ik nog aanheb is mijn lingerie. Emma komt naar me toe en knuffelt mij.'Dat was echt perfect, Abby!' Zo noemde Sofie mij ook. Ik knuffel haar terug. Als we klaar zijn met knuffelen, komt de balie vrouw aangelopen. Zij ziet er bang uit.
'Abigail, je moet nu meekomen. Hij wilt je dringend spreken.'
Ik kijk haar angstig aan. Ik had het toch goed gedaan? Ik kijk naar Emma die ook begint te paniekeren. Ik trek mijn jurk aan en volg dan de balie vrouw. Wat zou hij met mij doen?
Bewerkt
JE LEEST
That one thing I needed (Voltooid)
WerewolfBezig met bewerken -------------------------------------------------------------------------------------------------- 'Wat deed je met die jongen daar op de grond?' Ik geef geen antwoord. 'Dit is de laatste keer dat ik het je vraag, wat deed je daar...