Heerlijke Geur

3.1K 106 0
                                    

P. O. V Caden

Ik zit rustig te wandelen in het bos totdat mijn beta, Jason, mij mindlike.


'Alfa er is een buitenstaander bij het feest, een meisje met bruin haar. Ik schat haar 19 jaar oud. Ze heeft mij gezien en loopt nu richting het noorden.'

'Bedankt Jason, ik ga haar ook achterna.' Ik verander in mijn wolf en loop richting het noorden. Ik begin een heerlijke geur te ruiken, dit is een nieuwe geur. Ook ruik ik de grens van The With Roedel. Misschien zit ze daar in de roedel. Ik loop sneller en sneller.

Al snel zie ik iemand rennen, een heerlijke geur dringt mijn neusgaten binnen. Zij kijkt snel naar achter en loopt dan nog sneller weg. Ze blijft rennen en ik heb haar bijna ingehaald maar dan steekt ze de grens over. Toch blijft ze door rennen. Ik besluit om terug te gaan, onderweg verander ik terug en doe kleren aan die ik ergens heb gevonden.


Ik kom terug bij het feest, iedereen begint weg te gaan. Jason komt naar mij toe.

'En, heb je haar gepakt? Ze was hier gewoon aan het meedansen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.'

'Nee, ik heb haar niet gevonden. Ze stak de grens over, maar ze is niet veranderd in haar wolf toen ik achter haar aan rende.'

'Dat is raar, misschien is zij een mens. Nee dat kan niet, ik rook haar geur.'

'Ik heb geen idee hoe dat komt. Ik ben echt moe, ga jij rijden?'

'Goed, ik ga Sofie halen.'

Ik loop richting de bar, maar dan ruik ik weeral die heerlijke geur. Ik volg die geur en dan kom ik aan bij een jas op de grond. Ik raap de jas op en ruik er naar. Dit was de geur van het meisje. Mijn wolf wordt ook rustiger. Ik neem de jas mee en ga naar de auto. Daar staat iedereen al op mij te wachten. Ik stap in en Jason kijkt van mij naar de jas en terug. Ik grom lichtjes naar hem en hij haalt zijn schouders op, dan stapt hij de auto in. Ik stap ook in en we rijden naar huis.


Thuis aangekomen ga ik direct naar mijn kamer. Daar tref ik Amelie aan, ze is haar spullen aan het inpakken. Ik ga direct naar de douche maar eerst leg ik snel de jas op mijn bed. Als ik de douche uitkom staat ze er nog steeds. Ze kijkt me boos aan.

'Van wie is deze jas?! Heb je al iemand anders! Ik ben nog niet weg en je hebt al een ander?!' Dan begint ze te huilen.

'Amelie pak je spullen en vertrek. Ik ben echt moe en heb geen zin in een discussie!' Gelukkig houdt ze het hierbij en vertrekt ze. Ik doe de deur dicht en ga naar mijn bed. Eerst doe ik snel mijn kleren uit en pak de jas. Ik ruik er nog een keer aan en dan gooi ik de jas weg. Ik heb geen behoefte aan een mate.

Bewerkt

That one thing I needed (Voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu