P. O. V. Abigail
Nadat ik klaar ben met de afwas ga ik even zitten. Nu ik geen werk heb, heb ik eigenlijk niets te doen. Ik kijk op de klok, 19.50. Ik besluit om naar het bos te gaan.
Ik ga naar de deur en doe mijn jas en schoenen aan. Als ik de deur open wil doen roep ik snel nog dat ik naar het bos ga en vertrek, als ik mijn moeder laat reageren dan mag ik zeker niet gaan.
Het is vandaag een beetje frisjes, ik ben dus heel blij dat ik mijn jas aan heb. Ik stap tot aan de omgevallen boomstam. Dan ruik ik weer die geur van de vorige keer, alleen ruik ik ook een sterke alcohol geur. Zou er misschien een feestje daar zijn?
Ik besluit om eens te gaan kijken. De geur wordt nu sterker, dit is het gebied van The Black Moon roedel. Ik twijfel even, moet ik de grens oversteken of niet? Die roedelleden zijn echt angstaanjagend en veranderen in mijn wolf kan ik niet. Uiteindelijk besluit ik toch maar om te gaan. Mijn leven kan toch niet erger worden dan het al is.
Ik steek de grens over en loop stilletjes naar het geluid. Ik wil wel niet ontdekt worden. Het geluid van de muziek wordt sterker en de geur van alcohol wordt sterker. Dit speelt allemaal in mijn voordeel, dan is het moeilijker voor hen om mij te ruiken.
Ik sta achter een boom en zie daar mensen dansen. Ik besluit om dichter te gaan. Ik ben 19jaar en ben nog nooit naar een feest gegaan, dit is dus heel nieuw voor mij. Ik ga nog dichter tot ik bijna naast de dansende mensen sta. Ik val toch niet op want iedereen is zwaar dronken.
Dan wordt ik van achter gegrepen. Ik voel 2 armen om mijn middel en een gezicht in mijn haar. De persoon snuift mijn geur op. Uit schrik blijf ik gewoon staan. Deze persoon is zeker mijn mate niet want anders had ik het wel gevoeld. De jongen laat mij niet los maar draait mij naar hem om.
'Jij ruikt heel lekker, waarom heb ik je hier nooit gezien?' Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij ziet dat het nog lang gaat duren voordat ik een antwoord geef en trekt me mee naar de bar, daar besteld hij drank voor mij en geeft het aan me.'Drink maar op, het zal je goed doen.' Ik doe wat hij zegt en ruik er eerst aan, een sterke geur dringt mijn neusgaten binnen. Hierdoor trek ik een raar gezicht, hij ziet het en begint te lachen. Ik drink het maar op.
'Dankje' zeg ik stil. Hij lacht enkel naar me en trekt me dan tussen de dansende mensen. Hij begint met mij te dansen, omdat ik helemaal geen idee wat ik aan het doen ben, doe ik gewoon mee. Al snel krijg ik het warm, ik trek mijn jas uit en gooi die ergens op de grond. Hij haalt nog drinken voor ons en zo blijven we maar verder dansen.
Dan krijg ik het ineens heel warm en het feit dat hij me wou kussen maakt het er niet beter op. Ik duw hem van mij af en loop naar achter. Ik kijk achter de jongen en zie iemand mij strak aankijken. Aan zijn houding te zien is hij zeker een beta. Ik twijfel geen seconde en zet het op lopen. Ik ren als nooit te voren.
Dan hoor ik een wolven huil en ik ren nog sneller. Ik ben helemaal uitgeput, ik wil gewoon slapen. Ik blijf rennen en zie rechts van mij iets bewegen, ik kijk snel om en zie een zwarte wolf met rode ogen. Ik wordt nog banger en ren, hij gaat me zeker inhalen.
Al snel ruik ik de grens en maak een snelle spurt. Ik steek de grens over maar blijf toch rennen, straks steken zij ook misschien de grens over en dan ben ik er zeker aan. Nadat ik er zeker van ben dat ze mij niet meer achtervolgen val ik op de grond. Ik ben zo moe en heb overal pijn. Ik heb nog nooit zo hard gerend.
Ik kijk op mijn horloge, 23.30. Was ik dan zolang buiten? Ik ga echt problemen krijgen. Ik loop naar huis, alle lichten zijn al uit, dus ze zijn al aan het slapen. Gelukkig maar. Ik sluip rustig naar binnen en ga snel naar mijn kamer. Mij schoenen doe ik bij de deur uit en mijn jas ben ik kwijt. Dat word dus een nieuwe halen, als ik er het geld voor heb. Ik loop rustig naar mijn kamer en doe mijn kleren uit. Ik pak mijn pyjama en duik mijn bed in. Ik kijk snel naar de klok, 00.00. Na even woelen val ik in een lekkere slaap over mijn mate.
Bewerkt
JE LEEST
That one thing I needed (Voltooid)
WerewolfBezig met bewerken -------------------------------------------------------------------------------------------------- 'Wat deed je met die jongen daar op de grond?' Ik geef geen antwoord. 'Dit is de laatste keer dat ik het je vraag, wat deed je daar...