P. O. V. Caden
Ik kan niet slapen.
Vandaag voelde ik mij niet goed. Ik ben langs Lyra gegaan. Zij heeft altijd wel iets zodat ik me beter ga voelen. Ik hoor eigenlijk naar mijn mate te gaan, maar ik kan het gewoon niet. Er is iets dat me tegenhoudt. Het feit dat ze een omega is, maakt het niet beter. Ze is het laagste van het laagst, wat moet ik daar nou mee?!
Ik hou mijn handen in mijn haar en trek er aan. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Lyra heb ik vandaar straks weg gestuurd, zodat ik beter zou kunnen slapen.
Ik kijk op de klok, 04.15, ik besluit om even naar beneden te gaan, een glaasje water drinken en even in de tuin rondwandelen. Dat moet me goed doen. Ik sta op en loop naar beneden. Voor de kamer van mijn mate stop ik even, ik noem haar zelfs niet eens bij haar naam. Wat ben ik toch een slechte persoon.Ik vervolg mijn weg naar beneden. Zou zij ook wakker zijn of is zij al lang in een diepe slaap gevallen? Veel tijd om na te denken heb ik niet want ik ruik haar geur in de keuken. Ze ruikt echt heerlijk, vanille met een beetje mint, haar geur is verslavend. Ik zie haar voor het raam staan, ze kijkt naar buiten. Aan haar houding kan ik zien dat ze weet dat er iemand achter haar staat. Voor dat ze zich kan omdraaien, stap ik naar haar toe.
Ik zie niet veel in de niet verlichte keuken, maar ik kan nog juist wel zien dat ze haar spieren aanspant. Is ze bang van mij? Ik geef haar een knuffel van achter en breng mijn neus naar haar nek. Ik ruik haar heerlijke geur en ze ontspant zich. Zo blijven we enkele minuten staan.
Dan kom ik terug bij de realiteit en laat haar los. Ze draait zich om en kijkt mij verbaasd maar ook teleurgesteld aan. Ik draai me om en loop weg. Met wat ben ik bezig? Dit kan echt niet langer zo blijven.
Eerst wil ik haar niet en dan knuffel ik haar. Ik weet echt niet wat ik aan het doen ben. Moet ik haar afwijzen? Mijn hart doet pijn bij die gedachten, ik kan het niet. Wat moet ik dan doen?
Al snel ben ik aangekomen bij mijn kamer. Ik trek de deur open en doe die dan dicht. Ik ga naar de spiegel en bekijk mijzelf. Een jongen van 23jaar, bruin haar bruine ogen. Mijn ogen zien er dof uit en ik heb wallen. Fijn, nu zie ik er ook nog eens uit als een zombie.
Ik ga snel naar het toilet en duik dan mijn bed in. Ik kijk op de klok, 04.27, ik moet maar gaan slapen als ik morgen op tijd wakker wil worden. Na een halfuur val ik toch in slaap. Met een droom over mijn mooie, kleine, schattige mate.
Bewerkt
JE LEEST
That one thing I needed (Voltooid)
LobisomemBezig met bewerken -------------------------------------------------------------------------------------------------- 'Wat deed je met die jongen daar op de grond?' Ik geef geen antwoord. 'Dit is de laatste keer dat ik het je vraag, wat deed je daar...