P. O. V. Abigail
Ik word wakker gemaakt door geklop op de deur. Ik kijk op de klok, 9.00 u. Ik doe de deur open en zie de vrouw van gisteren.
'Goede morgen, maak je snel klaar en kom naar beneden. Daar is er ontbijt en dan gaat Emma je vertellen wat je moet doen.' En ze loopt weg. Ik staar haar na, die heeft haast.
Ik ga snel naar de douche en doe mijn ochtend routine, dan ga ik naar mijn klerenkast en pak er dat ene zwarte rokje die ik heb met een blouse. Ik zet mijn haar in een staart en ga dan naar beneden.
Daar aangekomen zit iedereen al aan tafel. Ik heb het meeste aan van al de meisjes hier. Ze kijken me allemaal aan, dit is echt ongemakkelijk. Ik weet niet eens waar ik moet gaan zitten. Dan komt er een meisje naar me.
'Hoi ik ben Emma, wie ben jij?'
'Ik ben Abigail.' Ze schenkt me een glimlach dus ik lach maar terug, dan trekt ze me mee aan een tafel.
'Dit is onze tafel, hier zit iedereen die op de 4de verdiep werkt.' Ik lach maar, want ik heb geen idee wat ik moet doen. De tafel is vol, het is een heel lange tafel.
Al snel wordt er eten geserveerd. Ik kijk om me heen, er zijn 3 lange tafels vol met meisjes en 1 ronde tafel met alleen maar jongens. Emma ziet me kijken.
'Die ronde tafel is de tafel van de baas. Hij is er momenteel niet, waarschijnlijk komt hij morgen. Hij komt altijd als er een nieuwe bijkomt. Met hen moet je niet sollen en begint te giechelen. Wat ze je ook aandoen, laat ze! Zie je die met die blonde haren daar, hij is de vervanger als de alfa er niet is.'
Ik kijk haar angstig aan. Zit ik op iemands territorium? Nee he, ik wil niet nog meer problemen.
'Rustig maar, dit is niemandsland. Maar dit hotel is van The Willow roedel. Als je de alfa of zijn beta tegenkomt, moet je ze niet aankijken. De alfa is nogal moordlustige en heeft een groot ego. Hij komt hier vaak want hij heeft zijn mate nog niet gevonden, dus dan komt hij naar ons voor zijn pleziertjes.' En ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik begin te lachen. Emma is echt een toffe meid.
'Heb jij een mate of... ' Ze ziet mijn gezicht betrekken en stopt haar zin.
'Ik had een mate maar die wou me niet. Dus ben ik weggegaan.'
'Oh, wat triest. Ik dacht dat mates zoveel van elkaar hielden dat ze niet zonder konden.'
' Dat dacht ik ook, maar niks is minder waar. Ik wil hem niet meer. Ik ga opnieuw beginnen met een schone lei.' Ze begint te lachen.
'Als het zo is, hoef ik ook geen mate.' Nu lachen we samen en gaan verder met eten. Als we klaar zijn staat iedereen op, Emma neemt me mee en geeft me een rondleiding in het hotel.
'Beneden hebben we dus de balie, de keuken en een grote zaal. De zaal wordt in de nacht gebruikt, het is een soort van club waar mensen komen. Dan de eerste 3 verdiepingen zijn voor onze gasten en als we samen met de gasten naar een kamer moeten. Vanaf de 4de tot de 7de verdiep is voor het personeel. Op de laatste verdiep moet je nooit gaan. Daar is de kamer van de alfa, beta en de ander bazen. Snap je het?' Ik knik.
Het is hier eigenlijk best wel groot. We gaan terug naar de balie en ik zie al een paar meisjes naar boven gaan met een cliënt. Emma trekt me mee naar een klein kamertje.
'Hier heb je ander kledij, anders heb je geen cliënten en dat is dan niet goed. Vandaag mag je nog even rondkijken. Je werk begint in de nacht goed? Maak je maar klaar, straks geef jij een show.' En ze gaat weg.
Wat bedoelt ze daar nou mee? Moet ik een show geven? Wat voor een show? Ik pak kleren die me passen en er cava uitzien. Dan kijk ik even rond en ga naar boven. Onderweg zie ik iemand van de' bazen' mij de hele tijd aankijken. Als ik mijn kamer binnen wil gaan, voel ik ineens een hand op mijn kont.
Ik schrik en draai me om, het is de man van daar straks. Hij trekt me dichter naar zich toe en knijpt in mijn kont. Dan begint hij me te zoenen. Eerlijk vind ik dit wel leuk. Ik zoen hem terug, dan trekt hij terug en geeft me een klap op mijn kont. Hij grijnst en gaat weg. Oké dan? Ik ga mijn kamer in en ga terug naar mijn bed. Dit wordt mijn nieuwe werk. Mijn mate zal er spijt van hebben dat hij voor iemand anders koos.
Bewerkt
JE LEEST
That one thing I needed (Voltooid)
WerewolfBezig met bewerken -------------------------------------------------------------------------------------------------- 'Wat deed je met die jongen daar op de grond?' Ik geef geen antwoord. 'Dit is de laatste keer dat ik het je vraag, wat deed je daar...