♫Günün şarkısı; Demet Evgar- Farketmeden
§BÖLÜM. 16
“Beni kıskanıyorsun”
‘Aşkı da aşıklığı da yine aşk şerh etti.’
Hz. Mevlana
"Gülmesene, Eylem! Of, gülme dedim sana. Bak fena olacak ha!" diye Bahar öfke ile kollarını göğsünde bağladı.
Üzerinde Yavuz'un ceketi, dudaklarının kenarındaki hafif ruj kızarıkları ile oldukça komik gözüküyordu. Ve tabii ki karşısındaki Eylem olunca, bu duruma gülemeden edememişti.
"Ayh! Ay öldüm.. Tam da beklediğim Yavuz hareketleri ve tepkileri.." dedi Eylem kahkahaları arasından zarzor. Sonrasında gülmekten yaşaran gözlerini silip,
"Bir keresinde Su paçalı pantalon almıştı. Ancak bir görsen, üzerine tam oturan bir pantalondu. Böyle bütün kıvrımları falan belli oluyordu. İşte Yavuz ve Ateş gece Su uyurken pantalonun diz kısmına iki delik açmış, paçalarını da üçgen bir şekilde kesmiştiler. Varya, o gün evi inletmişti Su çığlıkları ile. Anlayacağın, o derece kıskanç bunlar.." dedi.
"Kıskançlık değil bu, bi-bildiğin odunluk! Şu halime bak ya!" diyerek Bahar üzerindeki ceketi çıkarmak için hareketlendi ama burnuna süzülen koku ile vazgeçip yerine sindi.
"Eee, boşuna laz erkeği demiyoruz. Kızım, alış bence. Ben bile alıştım. Sen de alışırsın, bunlar böyle.."
"Hııı... Hâlbuki çok açık değildi ya!" diye mırıldandı Bahar.
"Aç bakayım. Hiç görmedim ben o dekolteyi. Ne giydin de çıldırttın adamı.." dedi Eylem merakla.
Bahar alt dudağını ısırıp ceketin düğmelerini çözdü. Derin bir nefes alarak ceketin kenarlarını tuttu ve çevik bir hareketle açtı.
"Oha!" dedi Eylem. Ardından dayanamayıp kahkaha atmaya başladı.
"Gülmesene, kızım. Ne var ki?" dedi Bahar ayaklanarak.
Kalkıp odanın bir köşesindeki aynaya doğru ilerledi. Boy aynası değildi ama belinden yukarı kısım kolayca gözüküyordu. Aynanın karşısına geçip dekoltesine baktı. Gerçekten de bunu hangi akılla giydiğini idrak etmeye çalışıyordu. Göğüsleri dolgun olduğu için açıkta kalan kısımdan kolayca belli oluyordu. Ve bu onu aşırı çekici yapmıştı..
"Bahar, seni seviyorum! Resmen delirtmişsin bizim sarı'yı ya!" dedi Eylem elini kalbinin üzerine koyarak. O kadar gülmüştü ki zor nefes alıpveriyordu.
"Evet ya.. Biraz abartmışım, kabul. Aslında ben böyle âşırı açık şeyler giymem. İstanbul'da iken bir arkadaşım doğum günüme almıştı da." diyerek yeniden koltuğuna geçti Bahar.
"Şimdi Nazlı olacaktı burada. Ohoo, çıldırmıştık gülmekten."
"Onları da özledim be. Bahsetme, duygusalım şu sıralar.." dedi Bahar alt dudağını sarkıtarak.
Eylem sinsi bir ifade ile döner koltuğunda doğrulup Bahar'a doğru yaklaştı.
"Hamile misin ki acaba?"
Bahar alt dudağını ısırıp kafasını iki yana salladı. Aralarında bir şey olmadan hamile olamazdı ki. Ve onların aralarında herhângi bir şeyin olmadığını ikisinden başka kimse bilmiyordu.
Eylem bir an durakladı. Bahar'ın ifadesi ile ağzını yarım aralayıp, kaşlarını hayretle kaldırdı.
"Yoksa siz daha.." dedi ve sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER | Karadeniz serisi
Fanfic"Kalbin atışı, kaderin sesidir." Tüm hakları saklıdır!