♫Günün şarkısı; Ersay Üner-Tatlım, tatlım.
§BÖLÜM. 23
“Sütlaç yanıyor”
“Oysa ne hayaller kuruldu, aşkla. ”
Ersay Üner
"Yavuz!" diye aniden ağlamaya başladı Merve.
Zıplayıp adamın boynuna atılınca Yavuz da kollarını kızın incecik beline sardı. Bahar'sa ağzı açık bir şekilde çıplak üstü ile kızı sarıp sarmalayan kocasını izliyordu o sırada. Cidden, neden aşağıya inerken üstünü giymemişti ki?
"Noldu, neden ağlıyorsun?" dedi Yavuz ondan uzaklaşarak. Merve'nin yüzünü avuçlayıp yüzünü taradı birkaç saniye.
"Dangalak Emirhan yüzünden!" diye Merve burnunu çekti. Biraz kenara çekilip Bahar'a çevrildi.
"Kusura bakma, yenge sabah sabah rahatsız ettim ama.." dedi burukça tebessüm ederken.
Bahar duyduğu hitap şekli ile gülümsedi. Gözleri Merve'nin yüzünden, karnına kaydı. Yavuz'la sarılmasına o kadar takılmıştı ki, kızın şişen karnını farketmemişti.
"Hamile misin?" dedi hayretle. Gece kadar siyah saç tutamlarını kulağının arkasına sıkıştırıp Merve'nin yanına geldi hemen.
"Beş aylık.." diye mırıldandı Merve.
Merve Yavuz'un liseden arkadaşıydı. Fethi, Keşanlı ve Merve ile birlikte liseden kalma küçük bir çeteleri vardı. Tabii ki aynı memleketten olmaları da bu çetenin uzun ömürlü olmasını sağlamıştı. Sonra Merve karşı sınıftan Emirhan'la evlenince, Emirha'nın işlerinden dolayı İtalya'ya taşınmışlardı.
"Kızım, benim kafam allak bullak. Sen İtalyada değil miydin?" dedi Yavuz yüzünü buruşturarak.
"Evet. Bir haftalığına geldik biz de. Gelip akşam size sürpriz yapacaktık ama uyuz kocam sinirlerimi bozdu.." dedi Merve. Hamilelik yüzünden iyice alıngan olmuştu.
"Ne yaptı ki?" dedi Yavuz soru sorarcasına.
"Ya, bilmem kaç saat uçakta olmuşum. Üstüne üstlük hamileyim, bir de yorulmuşum falan.. E böyle olunca kocama dedim ki bana fındıklı çikolata al.." dedi dayanamayıp tekrar ağlayarak.
"Ee?" dedi Yavuz ve Bahar heyecanla.
"Ee'si, gitmiş kuru yemişli almış ya. Kuru yemişli! Ona elli kere fındıklı dedim ama o kuru yemişli aldı!" diye tekrardan ağlamaya başladı Merve. Yavuz ve Bahar dudaklarını büzüp gülmemek için onu izlemeye devam etti bu sırada. Merve'yse aniden duraklayıp,
"Ben de bavulları yere fırlatıp, onu beklemeden taksiye atladığım gibi buraya geldim!" dedi. Kahverengi gözleri Yavuz ve Bahar arasında gelgit yapınca "Hıh!" diyip elini ağzına kapattı.
"Noldu?" dedi Yavuz ve Bahar.
"Ay, ben yanlış zamanda mı geldim? Sizin işiniz vardı herhalde.." derken kıkırdayıp,
"E sabah sabah bu ne enerji yahu? Millet uyanamıyor, siz tövbe.. tövbe.." dedi dayanamayıp kahkaha atarak.
"Merve!" Yavuz'un dişlerini sıkıp bağırması ile Bahar kocasının koluna hafifçe vurup,
"Bağırmasana kıza! Zaten kocası fındıklı yerine kuru yemişli çikolata almış, bir de sen bağırıyorsun!" dedi ve Merve'nin kolunu yavaşça kavrayıp,
"Hadi, gel canım. Ben sana sütlaç yapacağım." dedi.
"Odun Yavuz! Yanlız bu lisedeyken de böyleydi. Bunun bir sevgilisi vardı, adı Yasemin. Kızın doğum gününe gitmiş kalem almıştı, odun. Ödev yaparken aklına Yavuz gelsin diye.." dedi Merve kıkırdayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER | Karadeniz serisi
Fanfic"Kalbin atışı, kaderin sesidir." Tüm hakları saklıdır!