Bölüm. 26 "Kötü his"

5.2K 374 187
                                    

♫Günün şarkısı; Tan Taşçı- Nasıl seveceğim?

§BÖLÜM. 26

Kötü his

Anlıma yazılmışı nasıl sileceğim?

Kadere güvenip nasıl düzeleceğim?

Tan Taşçı

1,5 ay sonra..

Günlerden pazartesi, sabah saat yedi. Her şey olması gereken gibi güzel ve huzurlu ilerliyordu. Hiç bir sorun olmamıştı hayatlarında. O günden sonra ne kadar zor olsa da Bahar iyileşmeye çalışmıştı. Yavuz ve diğerlerinin yardımı ile zor günleri atlatmıştı. Artık Hatice'nin mutlu olduğu düşüncesi bile ona huzur veriyordu. O yüzden oldukça mutluydu..

+18

Okumak istemeyenler için bittiği kısıma “8” koydum.

    Genç kadın gülerek adamın dudaklarına küçük bir buse kondurdu ve geri çekildi. Geceden beri birbirilerine doyamamıştılar. Yine aşk dolu bir gece geçirmişti ikili. Her ne kadar sabah erkenden uyanıp işe gitmek gibi bir zorunlulukları olsa da, bunu takmadan bütün gece, hatta sabaha kadar sevişmiştiler.

"Ne düşünüyorum, biliyor musun?" dedi Yavuz. Elini Bahar'ın çıplak sırtını koyup aşağı-yukarı okşamaya başladı.

Bir elini karısının beline, diğer elini ise ensesinin altına koymuş, rahatça uzanmıştı. Bahar'sa bedeninin beline kadar olan kısmı Yavuz'un çıplak göğsüne yapmışmış bir şekilde uzanmıştı. Bacağının tekini adamın bacakları arasına sıkıştırarak düşmemeye çalışıyordu. Bir eli Yavuz'un saçlarındayken, diğerini ise kendi yanağına yerleştirmişti. Dirseği, Yavuz'un köprücük kemiği ile hafif temas hâlindeydi.

"Ne?" dedi Bahar yorgun gözlerle onun yüzünü inceleyerek. Bütün gece uyumamıştılar ve birazdan işe gidecekti ikisi de.

"Yazın yurtdışına çıkalım. Bahama'lara gidelim. Ne dersin?" dedi Yavuz sırıtarak.

"Olur.. Ancak denize girerken mayo giyeceğim, ona göre. Şimdiden söyleyeyim de, oradayken kızıp gürleme.."

"Orası burası açık olmayacaksa olur tabii ki.." diye mırıldandı Yavuz. Elinde olsa Bahar'a giydirmezdi ama elinde değildi işte. Bahar'ın akıllı bir kadın olduğunu biliyordu. Ona güveniyordu. Onu kıskanacak olsa bile yine de yanında olduğu sürece bir sorun olmayacaktı.

"Oha! Bu benim kocam mı? Ay, yoksa içine başka biri mi girdi, kocacığım?" diye Bahar güldü. Yavuz'un onaylayacağını düşünmemişti açıkcası.

"Ben kültürlü bir koca adayıyım. Sen daha kocanı tanımıyorsun.."

"Tanıyorum.." dedi Bahar sırıtarak. Yavuz'un çenesine küçük bir öpücük kondurup,

"Elinde olsa giydirmeyeceksin ama beni kısıtlamaktan hoşlanmıyorsun. Aslında güvendiğin için içinde rahat bir yandan.." dedi.

"İşte bu yüzden sana aşığım. Beni benden bile daha iyi tanıdığın için.." diye fısıldadı genç adam.

Gözlerini kapatıp karısının dudaklarına doğru uzandı. Sanki dakikalar önce birbirilerini öpmemiş gibi tutkulu bir şekilde öpüştüler. Yeniden vücutları tuhaf bir duygu ile dolup taştı.

Yavuz kollarını Bahar'a dolayıp çevik bir hareketle yana doğru çevrildi ve onu altına aldı. Kendinden emin bir şekilde içine girince Bahar'ın dudaklarından bir çığlık dökülüverdi.

KADER | Karadeniz serisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin