Bölüm. 28 "Senin için her şeye değer

5.4K 342 120
                                    


♫Günün şarkısı; Levent Yüksel-Med Cezir

§BÖLÜM. 28

"Senin için her şeye değer"

'Sevdikçe sevesim geliyor'

Levent Yüksel

İki ay sonra

Bahar kazağının uçlarını tutup aşağıya çekiştirdi. Yavuz'un elini tuttu ve doğrulup az önce uzandığı muayene masasında oturur pozusyona geçti.

Aylardır belirli bir tedavi görüyordu. Kazadan sonra ilk çocuğunu kaybetmenin verdiği en kötü etki, bir çocuğunun olması için gerekli tedavi görmesi ile ilgili idi. O yüzden Bahar Yavuz'un ve etrafındakilerin desteği ile tedaviye başlamıştı.

"Evet, Bahar hanım.." diye doktor kadın elindeki raporlara kısa bir bakış atıp ela gözlerini Bahar'a çevirdi. Yüzünde kocaman bir tebessümle,

"İki ayda çok güzel ilerleme kaydetmişsiniz.. Hatta şu sıralar yoğun bir ilişkiye girmeniz gerekli.." dedi.

Yavuz ve Bahar birbirine baktı. Sonra Bahar hemen,

"Yani hamile kalabilir miyim?" deyip doktor kadına çevriliverdi.

"Evet, neredeyse tedavinin sonuna yaklaşıyorsunuz. Şu zamana kadar ufak tefek sorunlar çıktı ama şu an bir sorun yok. Hamile kalma olasılığınız yüksek.." dedi kadın.

Tam iki aydır Yavuz ve Bahar ne kadar denerse denesin Bahar'ın hamile kalamaması gibi bir durum vardı. Bebeğin alınması yüzünden birkaç sorun çıkıvermişti, ancak düzenli bir tedavi ile bu sorun ortadan kalkmaya başlamıştı.

"Gerçekten mi? Ya-Yani, şimdi bizim çocuğumuz olabilir mi?" dedi Bahar heyecanla masadan kalkarak. Doktor hanım kafasını sallayıp utangaç bir tebessümle,

"Evet, ancak koyu bir ilişkiye girmeniz gerekli. Böyle olursa bir sorun çıkmayacağına eminim. En kısa sürede hamilelik haberinizi almış olursunuz.." dedi.

"Oh, orası kolay ya.." diye Bahar güldüğünde doktor kafasını öne eğip kıkırdadı. Yavuz'sa boğazını temizler gibi yapıp hemen karısının kolunu tuttu ve kendine çekti.

"E, biz artık gidelim, doktor hanım. Çok teşekkür ederiz.." dedi Yavuz.

Bahar daha yeni pot kırdığını anlayıp kafası ile teşekkür etti, çünkü oldukça utanmıştı. Böyle dank diye dememesi gerekiyordu sonuçta.

"Buyrun, en kısa zamanda güzel bir haber için bekliyor olacağım.." dedi doktor sırıtarak.

"Görüşürüz." diye Bahar tebessüm edip Yavuz'un elini tuttu ve ikisi birlikte dışarı çıktılar.

"Bahar, canım, az önce pot kırdın.." diye Yavuz sırıtarak kolunu karısının omzuna dolayıp kendine çekti.

"Öf anladık. Aman, o da evli. Sanki kendisi hiç yapmıyor yahu.. Neyse, sen kafanı bunlarla yorma, kocacığım.. Hatta burada beklemeyelim biz. Hadi hemen eve gidip çocuk yapalım!" diyerek Bahar ellerini birbirine çırptığında Yavuz dayanamayıp kahkahayı bastı.

"Yavaş ol, hızına yetişemiyorum."

Bahar duraklayıp Yavuz'a doğru çevrildi. Koridoru kolaçan ettikten sonra parmak uçlarına yükselip dudağına hızlı bir öpücük kondurup,

"Yetişirsin, yakışıklı." dedi göz kırparak.

"Vaaay, demek kocana cilve yapıyorsun. Gidelim, hatun. İstediğin çocuk yapmak olsun, yaparız.." diye Yavuz da göz kırptı.

KADER | Karadeniz serisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin