Bölüm 6: Sürpriz

2.2K 678 1K
                                    

Selaaaaam! Biz geldik ve çok mutluyuz, tabii biraz da mutsuz. Çünkü 2.26k olduk❤️ Okulumuz erken başladı ve bu biraz depresyon sebebi... Neyse, iyi okumalar! Bolca yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutma. Seni seviyoruz❤️


   Bu bölümde bir kişiye  minnettarlarımızı sunacağız. fameonedream yorumlarınla olsun, kişiliğinle olsun bizi güldürdüğün ve resmen her paragrafa yorum yaptığın için çok teşekkür ederiz.


  

  Teşekkür etmemiz gereken birkaç kişi daha var ama onlara sonraki bölümlerlerde teşekkür edeceğiz...💕


  Sence Hayal mi daha aklı başında yoksa Dilek mi? Hayal'i mi daha çok seviyorsun Dilek'i mi? Bunları buraya yaz çünkü bu bölümden sonra kafandaki her şey değişecek...


Seni biraz korkutmuş olabiliriz ama merak etme korkacak bir şey yok... Sadece güzel şeyler olacak!❤️

Artık asıl erkekler gelse mi?

İyi okumalar!.. Umarım beğenirsin. (:

Multimedia: Gamze Demir
Multimedia şarkısını çok sevdiğimiz için koyduk istersen dinleyebilirsin.

Hayal Deniz...

  Dün Dilek'i iki kere MARS ettikten sonra, evet iki, İKİ kere mars ettim...

  Ya iyi ki mars ettin, ben de Uranüs ettim Allah Allah...

  Iyy, öğk sen benim iç sesim olamazsın. Olmamalısın! Neyse, sabah bunun mutluluğu ile uyandım. Bugün Dilek için harika bir sürpriz hazırlamıştım.

Aşağıda annemin sesini duymamla birlikte hemen düşüncelerimden sıyrılıp aşağıya uçtum. Zaten önceden okul için hazırlıklarımı tamamlamıştım.

Kahvaltımı hızlı bir şekilde yaptıktan sonra babamı beklerken planımı tekrar gözden geçirdim. Aslında çok kolay ve basit bir plandı. Ama bence Dilek'in beğenebileceği türden bir şeydi. 

  Babamın gelmesiyle hemen okula doğru gitmeye başladık. Okula varır varmaz heyecanla sınıfa doğru koştum. Sınıf görüş açıma girdiğinde daha da hızlandım. Sınıfa o kadar hızlı daldım ki bütün meraklı gözler bana döndü. Bunların içinde Dilek'in grubu ve tiki kızlar da vardı. Hemen Dilek'in grubunun yanına gittim. Gözleri merakla parlıyordu. Direkt konuya girdim.

  "Dilek'e bir sürpriz hazırladım ama yardımınıza ihtiyacım var."

  "Sana da günaydın Hayal. Evet, biz iyiyiz, sorduğun için teşekkürler. Eee sen nasılsın? Hayat nasıl?" dedi Selin.

  "Dalganın sırası değil Selin kız bir şey söylüyordu. Anlat bakalım ne sürprizi bu ve nasıl yardım edeceğiz?" dedi adının Kağan olduğunu düşündüğüm çocuk.

   "Bakın şimdi..."

***

Gün geçmek bilmemişti ve çok sıkılmıştık. Sürpriz beklediğimden daha güzel organize edilmişti. Sanırım yardım almak iyi olmuştu. Hoca ders anlatmaya devam ediyordu ama birkaç kişi dışında kimse dersi dinlemiyordu. Hoca da bunu fark etmiş olacak ki "yarın devam ederiz," diyerek dersi yarıda bıraktı. Bu dersi dinleyenlerin bile işine gelmişti.

Her Dilekte Bir Umut #mavilikurgum2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin