Selaaaaaam! Kıvırcık ve Sırık yaklaşık 15 gün sonra tekrar geldi. Malum okullar başladı ve çok aktif olamıyoruz. İkimizin de sınav senesi... Bu arada 3.39k olduk! Desteklerin için çok ama çok teşekkür ederiz❤️
Asıl erkekleri beklediğini biliyoruz ve bir sonraki bölümde kesin olarak devreye giriyorlar! Bizce güzel bir haber jhtgrf Geçen bölümde çoğunuzun düşüncesi değişmemiş, daha öyle bir şey demeyeceğiz.
Bu bölümde teşekkür sahibi olan kişi @melisakarcii 3 tane bölümün yorumunu 1k yaptı. Çok çok teşekkür ederiz. İstersen onun kitabına bakabilirsin.
Neyse, çok konuşmadan bölüme geçeliiim! Yorum atmayı ve vote vermeyi unutma!.. Umarım bölümü beğenirsin.
İyi okumalar!
Multimedia: Esim Kaya
Gamze Demir...
Bugün hayal kırıklıklarıyla gittiğim sahilden mutlu bir şekilde geri dönmüştüm. Bu da Hayal ve Dilek sayesinde olmuştu. Onlar yapmacık değillerdi! Kavgaları, konuşmaları, gülümsemeleri...
İlk defa gamzelerim bu kadar çok çıkmıştı ve bundan o kadar çok mutluyum ki... gülümseyince etrafını da güldüren iki dost onlar ama artık 3 dost oldular, aralarına gamzeli bir kız katıldı! 2 dost, 3 silahşöre döndü...
Bunun sevinciyle şarkı söyleye söyleye eve geldim, çevirdim anahtarı...
"Ben geldim, yakışıklım."
"Hoş geldin, gamzeli güzelim. Oturma odasındayım, gelsene!" dedi Gökay her zamanki sevinçli ses tonuyla.
"Üstümü değiştirip geliyorum, Gökay!"
"Gökay?" Bunu derken tek kaşını kaldırdığını hayal edebiliyordum.
Bana kızmasını takmadan hızlıca üstümü değiştirip, oturma odasına gittim. Geldiğimi görünce yanındaki boş yere eliyle vurdu. Hemen işaret ettiği yere oturdum. Yanına oturur oturmaz kafamı göğsüne doğru çekti ve sıkıca sarıldı. Bu sarılma olayı tebessüm etmeme sebep olmuştu.
"Bugün çok mutlusun!"
"Evet, yarın kızlarla buluşmaya gideceğim." Bunu deyince arkamı döndüm çünkü vereceği tepkiyi çok merak ediyordum. Surat ifadesi tam da beklediğim gibi olmuştu, kaşları çatıldı. Hemen söze daldım:
"Yaa... böyle yapma ama!"
"Abine sormadan nereye gidiyorsun bakayım?" dedi sırıtışla. Abim Gökay lise sonda, bizim okulda okuyor. Bana karışmaz ama beni korur. Aslında birazcık karışır ama karıştığını bile hissetmezsin çünkü o dünyanın en iyi abisidir. O benim her şeyim, bir tanem...
"Alışveriş merkezine gidiyorum abiciğim."
"Hadi o zaman, doğru yatağa! Madem kızlarla buluşacaksın, erkenden uyu." Duyduklarım karşısında dudağımı büzdüm, saat daha çok erkendi!
"Ama daha çok erken!"
"Mızmızcılık yok gamzeli!" Abimin gamzesi olmadığı için her zaman "gamzeli" diye sever.
"Ya, ama abi..."
"Tamam, o zaman günah benden gitti!" Bunu derken bir kolunu sırtıma diğerini de bacağıma atmıştı. Odama doğru götürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Dilekte Bir Umut #mavilikurgum2018
Teen FictionBugün de sanki hissetmiş gibi İzmir yıldızlara ayırmıştı gecesini. Yıldızlar hiç olmadığı kadar parlaktı bugün. Bir yerde okumuştum, yıldızlar öldüğü zaman ışık saçıyormuş. Ölmüş olmalarına rağmen parlatıyorlardı etrafı ve pes etmeden insanların rah...