Farklı Şehirler,Aynı Duygular

142 5 0
                                    

 Başucundaki masada duran telefonuna uzandı genç çocuk.Kulaklıklarını taktı,şarkı listesine şöyle bir göz attı.Aslında ne kadar bakarsa baksın hangi şarkıyı dinleyeceğini biliyordu.Son 5 aydır her gün bıkmadan,usanmadan dinlediği Sting-Shape of My Heart... Onun en sevdiği şarkı,Efla'nın en sevdiği şarkıydı bu.Efla...Eskiden sadece sıradan bir arkadaşıyken artık bambaşka biriydi onun için.Onu düşünmeden edemiyordu,her an aklının sokaklarında Efla vardı.Efla,Efla,Efla...Adı yankılanıyordu kulaklarında,şarkıya odaklanamaz olmuştu.Kulaklıklarını çıkarıp bir süredir uzandığı yatağından kalktı,penceresinden dışarıya bakmaya başladı.Yağmur yağıyordu,yine."Zaten bu şehirde ne zaman yağmur yağmadığı görüldü ki?" dedi kendi kendine.Şehir diyince yine aklına geldi şu an onunla farklı şehirlerde oldukları.Aile zoruyla her yaz gidilen,gidilmek zorunda bırakılan akraba ziyaretlerinden biriydi bu da.Kardeşinin sesiyle irkildi,"Ural,Nil seni çağırıyor alt kata".

 Düşüncelerinden zorlukla sıyrılarak cevap verdi usulca,"Tamam,hemen geliyorum."Verebileceği tek cevap da buydu,evet ondan uzaktaydı ama her ne kadar hayat onsuz tatsız da olsa,yaşamak;insanların arasına karışmak zorundaydı.Üstelik on gündür doğru düzgün kuzeninin yüzüne bakmayıp,onunla konuşmadığını getirdi aklına,kimbilir ne kadar kırılmıştı.Hemen yanına gitmeli ve gönlünü almalıydı,çok da zor olmayacaktı.Gerçek sevgi her şeyi affederdi nasılsa,öyle değil mi?

Beklenmeyen BiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin