"Mutlu Yıllar"

37 3 0
                                    

 Efla doğum gününün sabahında-nasıl derler-şeytan dürtmüş gibi birden uyandı.Saat 08.12 idi.Laptopuna uzandı,açar açmaz Göksu'nun upuzun yazılmış,duygularını döktüğü samimi,sevimli, doğumgünü mesajını gördü.Ne zaman Göksu'nun mesajıyla güne başlasa,o gün mutlaka harika geçiyordu."Bugün çalışıyorum maalesef,ama yarın izinliyim,yarın başbaşa kutlayacağız doğumgününü,mutlu yıllllaaaaar <3" diyerek bitirmişti mesajını.Böyle bir arkadaş kolay kolay bulunur muydu?Efla "En azından arkadaş konusunda şanslıyım" dedi kendi kendine.

  Bugünü evde film izleyerek geçirecekti.Film seçmek için IMDb'ye giriş yapmıştıki,mesaj bildirim sesiyle irkildi.Eray'dan mesaj gelmişti.Eray... Ural'ın sıra arkadaşı,Efla'ya karşı tutumu anlaşılamayan sevimli bir çocuktu."Mutlu Yıllar" yazmıştı mesajında."Neyseki" dedi Efla,"Neyseki beni hatırlayanlar var".IMDb'de gezinmeye devam etti."Şeytan Marka Giyer"i izlemeye karar verdi,olmazsa olmaz dondurmasını alarak filme başladı.

  İki saat sonra filmi bitirdiğinde Efla mesajlarını kontrol etti."İyiki doğdun"lar,"Nice senelere" gibi tebrik mesajlarını taradı,aradığı isim yoktu.Ural'dan mesaj gelmediğini görünce küskünce laptopun kapağını kapattı.Bir mesaj atsaydı,Efla bir ay daha onu düşünüp,onunla avunurdu.Neyse,gün uzundu,daha bitmemişti.

  

Beklenmeyen BiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin