"Tek Kişilik Miydi Bu Şehir?"

43 2 0
                                    

 Efla valizine son kez göz attı.Şu pembe valizi her gördüğünde sinir krizi geçirecek gibi oluyordu.Ne diye bu iğrenç,pespembe ve her gittiği ortamda göze batan valizi almıştı ki?Annesinin yoğun ısrarlarına dayanamayarak aldığı tekerlekli bu valiz her yolculuğun korkulu rüyası haline gelmişti,katlanmak zorundaydı;başka çaresi yok gibi görünüyordu.

 Ailecek şehirdışına çıkacaklardı,10 gün belki de 15 gün uzak kalacaktı ait olduğu şehirden.İyi olacaktı aslında bu yolculuk,ülkenin en şirin tatil beldelerinden birinde,Amasra'da tatil yapacaklardı.Şehirdışında kalma sürelerindeki belirsizlik Efla'yı rahatsız ediyordu,belirsizliğe her zaman sinir olmuştu zaten.Belirsizlikler de onun peşini asla bırakmıyor gibiydi;Ural acaba ondan hoşlanıyor muydu?Acaba ileride hayatı nasıl olacaktı? Efla geleceğe dair düşünceleri bir kenara itip valizinin fermuarını kapattı.Annesinin "Efla on dakika içinde yola çıkıyoruz" demesi üzerine yolculukta giymek için ayırdığı uzun,askılı mavi elbisesini giydi üzerine.Saçlarını açık bıraktı,omuzlarına dökülen saçlarının onu terleteceği düşüncesini umursamadı.Siyah sandaletlerini de ayağına giyer giymez valizini de alarak odasından ayrıldı.Birkaç dakika sonra yola çıkmışlar,evlerini geride bırakmışlardı.

   Ural'ın birkaç gün önce Antalya'ya gittiği geldi aklına ,konuştukları falan yoktu,attığı tweetlerden haberdar oluyordu.Onun gittiğini öğrendiği an aklından şu dizeler geçivermişti: "Tek kişilik miydi bu şehir ? Sen gidince bomboş kaldı..."  Radyoda çalmaya başlayan "Badem-Sensiz Kalacak Bu Şehir" şarkısını duyması da tuz biber oldu o anki hislerine.Gözlerine dolan yaşları saklamak için camdan dışarı baktı.

   Yaklaşık 4-5 saat sonra Amasra'ya ulaşmışlardı.Arabayı kalacakları otelin garajına park eden babası "Herkes valizini alsın eline,odamıza çıkıyoruz." diye seslendi.Efla valizini bagajdan indirdi,otelin hemen önünde bulunan iskeleye doğru ilerledi elinde valiziyle.Buradan deniz ne kadar da güzel görünüyordu?Kalacağı odanın da deniz manzaralı olacağını umdu.Elini alnına siper ederek akşam güneşinin son ışıklarının gözüne vurmasını engellemeye çalıştı."Güzel geçecek bu tatil" dedi içinden ,"Güzel geçecek"

Beklenmeyen BiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin