Hoofdstuk 20

1K 20 4
                                    

Vandaag is het kerstavond en Sophie ligt boven op mijn bed te wachten tot ik met popcorn en warme chocolademelk weer naar boven kom. We hebben vandaag een kerstfilm marathon en hebben het hele huis voor onszelf, omdat mijn ouders naar familie in het zuiden zijn. De magnetron pingt dan, als teken dat de popcorn klaar is. Snel neem ik het mee naar boven en geef ik Sophie de mok met extra veel slagroom.

"Ja, dankjewel!" Snel geeft Sophie me een kus op de wang en valt daarna de warme chocolademelk aan. Vol verwondering kijk ik toe hoe ze in een minuut vrijwel de hele mok leeg heeft. 

"De volgende keer maak ik er wel twee voor je," zeg ik grijnzend. 

"Dat mag," zegt Sophie en hoofd-schuddend drink ik wat van de chocolademelk.

"Hoe krijg je het zo snel weg, het is nog steeds kokend heet," zeg ik na twee slokken.

"Vele jaren oefenen," zegt Sophie trots en pakt nu de bak popcorn van mijn nachtkastje af. We gaan er weer goed voor zitten en ik start de volgende film. Hoe cliché het ook is, ik geniet enorm van deze dag. 

Alle stress die Sophie na de ruzie met haar moeder had, is nadat ze bij haar vader is komen te wonen verdwenen. Haar vader blijkt echt de meest geweldige man ooit te zijn, sorry pap. Hij heeft me direct in de familie geaccepteerd, nadat hij een 'nu-je-een-relatie-met-mijn-dochter-hebt' praatje. Sinds dat moment gaat het echt heel goed met mijn relatie met Sophie.

"De popcorn is op," zucht Sophie als ze de bak op mijn nachtkastje neerzet. Daarbij leunt ze over mij heen en ik zie meteen een kans om haar te plagen. Ik pak haar bij haar heupen vast en plaats allemaal kleine kusjes in haar nek, waardoor de gaat lachen.

"Neee Noaaa, dat kietelt," roept Sophie uit. Ze gaat boven op mij zitten en houdt mijn hoofd op een veilige afstand van haar nek, maar ik heb mijn handen nog vrij waarmee ik in haar zij kan kietelen. Terwijl ze nu bovenop mij spartelt, probeert ze controle over mijn armen te krijgen. Maar daardoor let ze weer niet op haar nek en geef ik haar weer kusjes. "Ik geef me over," roept ze, waarna ik stop.

Ik kijk haar uitdagend aan, terwijl ze nep boos naar mij kijkt. We hebben even een staarwedstrijd, maar die onderbreek ik door Sophie naar beneden te trekken en haar te zoenen. Ondertussen draai ik ons om, waardoor ik bovenop Sophie lig. Ik begin haar nek te kussen en hoor Sophie zuchten van genot. Als ik bij een plekje achter haar oor aankom, geef ik haar daar een zuigzoen, waarna ze kreunt. Ik kijk haar geschrokken aan.

"Deed dat pijn?" Vraag ik.

"Nee, dat was juist fijn," lacht Sophie.

"Wil je dat ik doorga?" Vraag ik daarna. Sophie knikt instemmend en ik begin weer op de zelfde plek te zuigen en zoenen. Ik krijg weer dezelfde reactie en ga nu richting de andere kant van haar oor, wat ze blijkbaar nog een fijner plekje vindt. Daarna ga ik richting de rand van haar t-shirt. Ik kijk haar aan en snapt wat ik wil. Ze trekt haar shirt uit en ik bewonder even het uitzicht.

"Stop met staren, je maakt me onzeker," zegt Sophie zachtjes.

"Je hoeft niet onzeker te zijn, je bent prachtig," vertel ik haar als ik haar eerst een kus op haar mond geef, dan haar nek en langzaam richting haar borsten. Met een hand pak ik haar rechter borst vast en kneed hem zachtjes, terwijl ik met mijn andere hand haar bh los maak. Met mijn mond geef ik haar linker borst aandacht en zodra haar bh los is, begin ik met haar tepel te spelen. Sophie geniet zichtbaar en kreunt af en toe als ik een gevoelig plekje aanraak.

Na een tijdje trekt Sophie mijn shirt en bh ook uit en begint ze me te zoenen. Ze draait ons weer om en zit nu boven op mij, en ze is zo sexy als ze rechtop gaat zitten om onze broeken uit te doen. Ze zit nu alleen nog in haar onderbroek en ik wil haar overal aanraken. Ze kijkt me op precies dezelfde manier aan en we raken in een verhitte zoensessie. Even later voel ik langzaam Sophie haar hand naar mijn onderbroek glijden. Ik pak hem vast en kijk haar in haar ogen aan.

"Weet je zeker dat je het wilt?" Vraag ik.

"Ja ik weet het zeker, ik wil jou," zegt ze dan ze zelfverzekerd, "jij?"

"Ik wil jou ook," zeg ik en ik geef haar een kus.

"Mooi zo," zegt ze als ze haar onderbroek uit doet. Ik doe hetzelfde, maar het lukt niet doordat ik trillende handen heb.

"Gelukkig ben jij ook zo zenuwachtig," grapt Sophie en we moeten door die opmerking allebei lachen.

Als beide onderbroeken uit zijn, beginnen we weer te zoenen en mijn handen proberen zo veel van Sophie haar lichaam aan te raken. Sophie streelt nu de binnenkant van mijn benen en ik kreun van opwinding. Ik begin nu ook tussen Sophie haar benen te kriebelen en langzaam kom ik dichterbij de meest gevoelige plek van haar lichaam. 

Als ik voel dat ze, net als ik,  heel erg nat is, kreun ik en begin ik haar te bevredigen. Ondertussen heeft Sophie haar hand ook tussen mijn benen geplaatst en maakt ze bewegingen waardoor ik helemaal Sophie nog dichter tegen me aantrek. Het duurt niet lang, of ik krijg, bijna tegelijkertijd met Sophie een orgasme. 

Nadat we allebei weer zijn bijgekomen, begin ik Sophie overal op haar gezicht kusjes te geven. Ik kijk Sophie in haar ogen aan en geef haar een glimlach, een glimlach omdat ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld. Ze lacht naar me terug en geeft me een kus op mijn lippen.

"Ik hou van je," fluistert Sophie in mijn oor. Hierdoor verschijnt er een nog grotere glimlach op mijn gezicht.

"Ik ook van jou," zeg ik terug en meen het met heel mijn hart. Ik heb nog nooit zo veel gevoeld voor iemand en weet zeker dat dat ook niet zal gebeuren. "Je bent echt de meest fantastische persoon op deze hele wereld, en als je van plan was niet bij me te blijven, dan heb je pech. Ik blijf voor altijd van jou. Het klinkt misschien heel stom, maar het is zoals ik mij voel."

"Het is niet stom, ik vind het juist super lief," zegt ze dan, en geeft me weer een kus. "Ik voel me ook zo, dus dan is het alvast duidelijk dat we voor altijd bij elkaar blijven," zegt Sophie met een serieuze stem. Zo serieus dat ik erom moet lachen.

"Wat? Ik meen het," zegt Sophie nu ook lachend.

"Ja, ik weet dat je het meent. Maar ik vond het gewoon zo leuk hoe je het zei," zeg ik terwijl ik haar tegen me aan trek. We blijven zo liggen en ik voel mezelf langzaam in slaap vallen, met Sophie in mijn armen. Dit is de beste kerstavond die ik maar kon wensen.


A/N

Nou dit was het dan. Het laatste hoofdstuk van dit boek. 
Ik ben nog van plan om een epiloog te schrijven, die zal in de komende weken op Wattpad komen. 

Stem, en geef een reactie hoe je denkt dat de epiloog zal gaan!



Het Examenjaar - Een lesbisch verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu