אנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנים ותביות לא מתאימות.
כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר.
במקרה שלי אחות של... האחות של שחקן הכדורגל הידוע אבידור בן שבת.
ככה זה אחים גדולים, הם משאירים לנו חותם ואנחנו צריכים לסחוב אותו כל החיים...
אבל אני לא אשקר, כיף להיות ככה, הגנה יתרה בכל עת, את ידועה בכל מקום ושלא נדבר על החיוכים שבאים אלייך רק מקרבה אליו.
לאבידור יש מיליון מעריצות, לא רק מבית הספר שלי ולא רק מהגילאים של בית הספר. אומרים שהוא הצלחה בטוחה, העתיד שלו בטוח.
אפשר לקרוא לו מגה אח, הוא תמיד מוצלח בהכל.
לא משנה מה, תמיד אבל תמיד אבידור היה, משהו אחר ,משהו יותר מכל אחד אחר. היה בו קסם שהיה יכול לקנות איתו הכל.
הוא היה אחד מהילדים הכי מקובלים בבית הספר, החיוך שלו גורם לאחרים לחייך, יכול למשוך בחורות מקילומטרים, זה דבר טוב אבל לא אם את אחותו.
כולם מצפים ממך להיות בדיוק כמוהו רק בגרסה של בת, אני לא כמוהו, אני לא מושלמת כמוהו.
אני הכי הפוך ממנו כמה שרק אפשר לתאר.
אני לא בסביבת כל כך הרבה אנשים ובטח שלא מעריצים.
אני יותר בכיוון של חברה אחת שאיתה אני מרגישה שלמה. לא כולם רוצים להיות קרובים אליי בגלל מי שאני אלה בגלל אחות של מי אני, חוץ ממנה, היא אמיתית.
אני יודעת שאין מה לעשות עם זה ,כי אני אחות של.
*
הבוקר הגיע כמו כל יום רגיל השעון מעורר מצלצל לו ליד מיטתי, לא רציתי לקום מהמיטה אבל לא היתה ביכולתי לעשות דבר אחר.
הייתי כבר מוכנה, כמו כל יום רגיל חולצת פשוטה עם סמל בית הספר וג'ינס, הכי נוח הכי טוב.
לא היה לי את הסטייל המיוחד והיפה של אבידור, הוא היה מצליח מתלבושת רגילה של בית ספר לעשות חליפה שלמה שכל אחד היה חולם. זאת לא הייתה עבודה קשה בשבילו כל דבר שהוא שם היה נראה עליו טוב, הגוף השרירי שלו היה עושה את הבגד לצורה הכי יפה שרק אפשר, אפילו יותר מהדוגמן שמייצג את הבגד.
הוא שם חולצה חלקה ופשוטה בצבע שחור ומעליה את ג'קט הגינס המפורסם שלו ,המכנס השחור עם הקרעיים שהוא קנה אתמול היה על רגליו, כובע ירוק זית עם תמונה לא ידועה תפורה עליו עשה את העבודה עם השיער השחור שלו. והנעליים הלבנות שאני לא מבינה איך הן אף פעם לא מתלכלכות.
החדרים הקרובים שלנו עשו עבודה טובה עם השעון המעורר, כשהוא היה מעיר אותי הוא היה מעיר גם את אבידור.
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Romanceאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...