נקודת מבט אודל:
הלילה לא עבר בקלילות, הוא התמלא במחשבות, שנאה עצמית ובעיקר דמעות.
שיקרתי, שיקרתי לאביאור ,שיקרתי לו על הכל ,שיקרתי על מה שאני רוצה ,על מה שאני מרגישה.
אבל לא בגלל זה הייתי כל כך שקועה בעצב ,אלא בגלל השקר שסיפרתי לעצמי כל הזמן הזה.לא רציתי להפרד מאביאור ,אפילו לא לרגע, את האמת שרציתי אותו הכי קרוב, רציתי שהוא לא יעזוב, אבל מפי יצאו המילים ההפוכות.
וכנראה עכשיו הרסתי הכל. הרסתי את כל הסיכויים שהכל יוכל לחזור.
לחזור למה שהיה נראה אבוד.אבל כנראה שהוא לא היה אבוד ,כי האבוד זה המצב עכשיו, הוא כבר לא רוצה בזה, בדיוק כמו שאמרתי לו שאני לא רוצה .
המשפט שאמר לי חקוק עוד בראשי ,הוא לא יכול לצאת ,לא משנה מה אנסה לעשות, המשפט שורף כל דבר שיש ברגשותי ומחשבותי ,גורם להרגשת הטיפשות לגבור יותר ויותר,תחושת אשמה לגבי הדברים שאמרתי ועשיתי.
רציתי לצעוק בקול רם כמה שאפשר , ׳בוא בבקשה, בוא נתקן את מה שנשבר, בוא נחזור להיות מה שהיינו׳, אבל כנראה שזה כבר אבוד.
לאחר הרבה מחשבות החלטתי לעזוב, אין להילחם על משהו שכבר אננו.
הדמעות כיסו את עייני השורפות והרטיבו את הכרית שראשי היה מונח עלייה, הדמעות המשיכו לרדת, המשיכו לזרום על פניי, לזרוע את מלחן בפצע שבמעמקי ליבי ,עד שעייני נעצמו ותרדמה נפלה על גופי.
*
השעון המעורר צלצל בשידת המיטה וכפי שהייתי עושה כל בוקר גם הפעם קמתי למשמע קולו, עייני נפקחו באיטיות מייסרת, הרגשת הכאב בעיניים אינה עברה מאתמול.
למרות הקושי החלטתי לקום, להמשיך בחיי כאילו לא קרה כלום, שתפתי את פניי במים הקרים, בתקווה שיעוררו את פני ויתקנו את השברים הקטנים בהן.
כאב לי להסתכל במראה, לראות את אותה הבחורה שלא חשבה, שעשתה טעות כל כך גדולה, אותה בחורה עכשיו משלמת, משלמת על הטעות שגרמה לסופה.ידעתי שאני חייבת להמשיך, אולי אם נתעלם מהכאב הוא יעזוב מעצמו, החלפתי את בגדיי, בחרתי לא להסתכל במראה כמו שהייתי עושה בדרך כלל, לא הייתה לי סיבה לראות את המצב שלי עכשיו.
ידעתי שהפנים שלי היו נראות כל כך פצועות כמו הלב שלי באותם רגעים ושהייתי חייבת לשים איפור בשביל שיחשבו שאני בסדר, אך למרות זאת בחרתי לישאר כמו שהייתי, למרות האהבה שלי לאיפור אי הרצון להתייפייף היה חזק ממני.
לקחתי את תיק בית הספר ויצאתי מחדרי, בדרך כלל הייתי יושבת לאכול ארוחת בוקר או אפילו מדברת קצת עם אבידור, אבל היום הכל היה שונה, אני הייתי שונה.
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Storie d'amoreאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...