פרק 27

551 29 12
                                    

נקודת מבט כללית:

שחקני הקבוצה הגיעו לאימון הקבוע שהיה בכל בוקר שלוש פעמיים בשבוע, המשחק קרב וכך התרגשותם גברה על כל מכשול הנמצא בדרכם.

אליעד, מאמן הקבוצה היה לחוץ, מתוח ונרגש באותו הזמן, השחקנים מגיעים אל מגרש האימונים אחד אחרי השני וניצבים כמו חיילים המחכים לפקודת המפקד.

מבטו של המאמן טייל בין שחקן לשחקן, חיוך מאושר גדל על פניו ונתן את האישור לשחקנים לנשום לרווחה, הקבוצה הייתה מאוד חשובה לאליעד, הוא השקיע בה המון, כמעט את כל חיו, הוא האמין כמו כולם שהקבוצה הזאת היא אחת הקבוצות הטובות ביותר, הוא הביא אותה למה שהיא היום.

״שחקנים, הרגע שלו חיכינו לו כל העונה מתקרב, אתם חייבים להיות במיטב שלכם, אז אם אתם חושבים שאתם מוכנים למשחק כדאי לכם לחשוב עוד פעם, קדימה! לתחלק לקבוצות!" אנרגיה חדשה נכנסה אל תוך המגרש, היה אפשר להבחין בברור בתחושבת הלחץ שהייתה באוויר.

בנתיים שהשחקנים הלכו להסתדר לקבוצות אבידור ניגש אל המאמן ״היי המאמן, אני צריך לדבר איתך על משהו״ אליעד הפנה את גופו אל מקומו בין כיסאות המגרש כמסמן לאבידור להתצרף אליו.

אליעד לא הוסיף במילים וחיכה למילותיו של אבידור ״זאת אודל, היא לא הולכת לבוא במשחק הקרוב, אני רוצה שתודיע את זה לשחקנים״ השקט נכח בין השניים לכמה דקות ארוכות, דקות שהרגישו כמו נצח.

צחוק פתאומי יצא משפתיו של אליעד, צחוק שאבידור לא שמע כבר זמן רב, ההפתעה על פניו של אבידור לא איחרה לבוא.

"אבידור, אתה יודע שאודל היא לא זאת שגורמת לניצחונת שלכם נכון? אתם אלה שגורמים לניצחונת לבוא, אלו הכישרונות שלכם וכוח הרצון החזק שנמצא בכם, לא איזו ילדה שיושבת שקהל ומעודדת את הקבוצה של אחיה" צחוקו של אליעד פסק ונשארו רק פניו הרציניות שהיו כעט מופנות כלפי אבידור.

אבידור הסכים עם דבריו של המאמן, הוא ידע שאין שום קשר בין הניצחונות של הקבוצה לבין הנוכחות של אודל במשחקים, אך הייתה בו התקווה שלמרות השטות הזאת מישהו יגרום לאודל להגיע למשחק. הוא ידע שהנוכחות של אחותו הקטנה במשחקים נותנת לו הרגשה טובה. הרגשה שהוא לא לבד.

״אבידור בתור קפטן הקבוצה אני מצפה ממך לקחת את הקבוצה בידיים! לך תעלים את השטות הזאת מראשיהם של חבריך...אני לא רוצה לראות כאן קבוצה של בכיינים, אני רוצה לראות כאן אריות, אתה מבין?!" קולו של אליעד לא היה יותר רגוע אלא עם אזהרה קטנה בשביל אבידור.

מילותיו של אבידור נעלמו כלא היו ומפיו לא היה דבר שיכל להשיב כתשובה לאליעד, הוא לא ידע כיצד לומר לחבריו להתפקח. הוא נידע שהגיע הזמן לנפץ את מחשבותיו של חבריו. אבידור עצב את אליעד וצעד לעבר חבריו, בראשו מליון דרכים לומר את הדברים שהוא רוצה לומר, אך הוא צריך לבחור רק אחת, את זאת שתהיה נכונה ביותר.

Sister Of - אחות שלWhere stories live. Discover now