הנסיעה לאימון של אבידור הייתה שקטה, אהבתי את זה בשביל לקחת קצת רגע למחשבה, הייתי מעדיפה להשאר עם הידיע שהוא בוגד בי מאשר הידיע שפגעתי בו והוא עוד יותר פגע בי.
אבידור ביקש שאבוא איתו לאימון, למרות הלימודים שלא אהבתי לפספס, הוא אומר שיכול להיות שזה ירגיע אותי לראות אנשים משחקים בכדור ,כמובן שלא האמנתי.
הגענו אל המקום הידוע, המגרש של הנבחרת של אחי הגדול, הריח המוכר היה סביב המקום ופרפרי הבטן שהיו באים אליי כל פעם מחדש לפני הכניסה למקום החלו שוב. אהבתי את המגרש ואבידור יותר ממני, החיוך התנוסס על פניו והוא נשם נשימה עמוקה והסתכל עליי ״טוב אחות אז בואי אני אגיד לך למה את באמת כאן״ החיוך לא ירד משפתיו והמילים יצאו בפשטות מהן ״יש סיכוי שעידו שוב יבוא לחפש אותך ואני רוצה להיות שם כשזה קורה, אני רוצה לשמוע את מה שיש לו להגיד״ העצבים התחלפו עם הכעס על פניו.
לא אמרתי דבר, לא ידעתי מה לומר, כי מה אני כבר יכולה לומר? לא רציתי להגן על עידו ,למרות מה שהיה בנינו מה שאבידור רוצה לעשות לו מגיע לו.
נכנסנו אל תוך האולם הגדול ואז שם נפרדנו , הוא לחדר ההלבשה ומשם למגרש ואני כרגיל למקום האוהדים, ישבתי בכיסאות הקרובים אל המגרש, ראיתי את השחקנים שכבר הגיעו לפנינו, הם שלחו לי את שלומם והמשיכו להתרכז בכדור שהיה בין רגליהם.
בכניסת המגרש נכנס אבידור כשפניו כבר במטרה ,הכדור של המאמן, הייתי בטוחה שהתוכנית כבר כתובה בראשו, הוא כבר חשב על הכל, שניות לאחר מכן הוא כבר התחיל בריצה המהירה שלו ועשה את התנועה המהירה שלו ברגליו וחטף את הכדור ,הצליח להבהיל את המאמן עד כמעט צעקה.
האימון נמשך, מסירות בין השחקנים, כמה פנדלים ולסיום משחק של חצי קבוצה נגד החצי השני.
עייני לא יכלו שלא לשים לב לשחקן החסר, הבן אדם שמשחק שעבר השאיר אותנו ללא מילים, אך בכל זאת כל כך שמחים, אביאור סוויסה.אך בדיוק דקה לאחר שחשבתי עליו הוא הופיע ,פרצופו היה רציני כמו בכל הימים שיצא לי לראות אותן, פניו היו מהפנטות כרגיל וגופו היה שרירי להפליא שכל פעם כשהייתי רואה אותו לא יכלתי להאמין.
אביאור ראה אותו ועצר את המשחק ״באת בסוף״ הוא אמר בהתפאלות ״אמרת שאימון זה דבר חשוב״ קולו היה קר כמו כל הפעמים שהייתי שומעת אותו מדבר ופניו היו ממוקדות אל הכדור שהיה על הדשא המצוחצח.אבידור הפנה את ידו לכיון הכדור כמראה לו שיגש, אביאור היה נראה כלא חושב פעמיים וניגש עם כל הכוח והמרץ אל הכדור, בועט בעיטה ישירה אל תוך השער ומצליח לעשות גול חלק.
החיוך של המאמן תפס את תשומת ליבי, אין ספק שהוא כל כך מאושר שהוא מצא את הכישרון העצום הזה, אני שמעתי את כל השיחות שהוא עשה עם אבי, עד כמה השימחה שלו גדולה הוא לא מראה לרבים , אלא שסובלים אותה הם אליאב ואבא שלי, הגברים שהכי קרובים אליו ובאמת יודעים הכל עליו.
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Romanceאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...