פרק 24

501 29 2
                                    

נקודת מבט כללית:

אביאור נסע אל ביתו, משהו בלב שלו כאב, כאב מהידיעה שהוא פישל שוב, עשה את הדבר הלא נכון ברגע הלא נכון. הוא היה כל כך שקוע בלשחרר את כל העצבים על גז המכונית שהוא לרגע שכח שהוא לא לבד.

אביאור היה נהג מקצועי, הוא היה נוהג בכל דרך אפשרית, בכל מכונית אפשרית, אבל לרגע עברה אצלו המחשבה ׳מה אם הוא היה מפשל הפעם?! מה היה קורה אם הייתה תאונה?׳ הוא סיכן את חייה של אודל.

אביאור הגיע אל ביתו, הניד את ראשו כשלום אל השומרים שעמדו בשער ונכנס עם מכוניתו אל חניית הבית.

לאחר שרגליו פגשו בריצפת הבית הוא ישב על ספת העור שהייתה בסלון, הסתכל על הקיר וחשב, חשב על האחת והיחידה בשם אודל בן שבת.

הבילבול אחז בו חזק, פעם ראשונה בחיו של אביאור שהוא באמת לא ידע, הוא לא ידע מה עליו לעשות...הוא חשב שזה קטן עליו, אף אחת לא עשתה לו חיים קשים ,אבל הוא הבין ממזמן שאודל לא הייתה כמו כל אחת, לא הייתה ולא תהיה, ואת זה הוא היה צריך לקחת בחשבון.

לאחר כמה דקות אביו ירד מהמדרגות ופגש במבטו, ״בן ,לך תתארגן יש לנו פגישה בעוד שעה, אני צריך אותך איתי, שניים זה יותר טוב מאחד הפעם״ עיניו של אביו נשארו עליו עד שאביאור קם ממקומו ועלה אל חדרו.

אביאור נכנס אל המקלחת ושתף ממנו את הלילה והבוקר שעבר, הוא הרגיש כמה שהיה צריך את המקלחת הזאת, ההתרעננות חידשה אותו להמשך היום שהולך לעבור עליו...לא היה בטוח שיכל לתפקד בלעדיה.

לאחר סיומה של המקלחת אביאור ניגש אל ארונו שהיה מלא בבגדים שלא היו מאכזבים אפילו את מעצבי האופנה הנחשבים ביותר.

היום הוא בחר לפגישה את חליפת הבורדו שלו, החליפה הזאת לא הייתה יוצאת הרבה מהארון ,משום שלא הייתה עושה את אותו האפקט כמו חליפה שחורה, צבע החליפה האהוב עליו.

חולצתו המכופתרת הייתה לבנה ועל ידו השמאלית נח שעון רולקס זהוב. אביאור סידר את שיערו החלק עם ג׳ל כלפי מעלה ככה שכל שיערה תהיה במקום, נעל את נעליו השחורות והקלאסיות, נשם לרווחה והיה מוכן לדבר המצפה לו.

לאחר שסיים את ארגוניו הוא ירד אל משרדו של אביו, אביו היה לבוש בבגדים אחרים מהבגדים שראה אותו מוקדם יותר.
חליפה אפורה הייתה עכשיו מונחת על גופו, הראתה את האיש המפחיד שהיה.

״את מי אנחנו פוגשים היום?״ פניו של אביאור היו מופנות אל אביו ״בני, היום יש לנו את שרון פלמן ,הוא לא שילם את החוב שלו, הוא מבקש הערכה אבל כבר שנה שהבאנו לו הזדמנות להחזיר והוא עוד לא החזיר את הכסף, הוא קצת חדש עם כל העיניינים האלה אז צריך להיות איתו עדינים" נשיפה קלה יצאה משפתיו "אביאור בלי שטויות, זה הרושם הראשוני שלנו אסור לנו לפשל״ עייניו היו שונות מצורת דבריו, אביו של אביאור ידע בדיוק איך לומר את דבריו ברוגע אך עייניו הראו קרירות שהייתה דוקרת ולא שידרו אפילו טיפה של רוגע.

Sister Of - אחות שלWhere stories live. Discover now