נקודת מבט אודל:
אביאור מיד הסיט את פניו אל הכוכבים שהיו בשמים , הכוכבים שלא היו יותר יפים ממנו, פרופיל פניו היה מואר בעזרתם, הוא היה נראה כמלאך שהשמיים מאירים עליו.
צחוק מריר יצא לפתע משפתיו, הוא היה כל כך מכאיב....
״את יודעת... לפעמים אני חושב שלא יכול להיות יותר גרוע ממה שהיה ואז אני רואה דבר יותר גרוע ומבין שטעיתי״ פניו של אביאור המשיכו להביט אל השמיים, שהיו מקשיבים לנו בזמנים שהיינו לבד.
״אתה לא יודע כמה שאני מכירה את ההרגשה, אתה חושב שעברת את הנורא מכל ואז דבר יותר נורא מגיע, זה מעגל החיים״ מבטי היה שקוע אל אביאור, שלרגע אחד היה נראה לי כילד קטן שמחפש נחמה.
״אביאור״ קראתי בשמו והוא הסיט את מבטו אליי ״מה הנורא מכל שעבר עלייך?״ מבטי היה שקוע בשלו, רק נישימותינו נשמעו באוויר.
״אני מעדיף לשמור דברים לעצמי... אני מעדיף שהדברים הכאובים ישמרו לי״ קולו היה קריר כמו ברוב הפעמים שהיינו מדברים.
לא הייתי כעוסה אך כן גל של אכזבה היה עליי...אני פרקתי את כל כולי בפני הבן אדם והוא לא מוכן אפילו לומר לי מה שהביא אותו לפה, אך לפני שהוצאתי מילה הוא המשיך לדבר
״את מכירה את ההרגשה שהיית רוצה להיות אדם אחר? רק בשביל להבין איך זה להיות רגיל, את יודעת חיים רגילים עם אנשים רגילים?״ קולו הפך לקול אחר, קול שלא שמעתי את אביאור ,שאף פעם לא שמעתי אותו מדבר...קול מיואש.
הוא לא יודע כמה שאני מכירה את ההרגשה ״אני חושבת ששכחת מי אני...אני כל יום מתפללת להיות מישהי אחרת, להיות אחת רגילה ,בלי אח עם מוניטין בשמיים ובלי קמע של נבחרת אחת המפורסמות, לא אחות של ולא קמע של ,רק אני אודל , מול כל העולם,כמו שאני״ קולי היה שבור כשהוצאתי את המילים משפתיי, זאת הייתה הפעם הראשונה שאמרתי זאת בקול.
״אבל אביאור למה לך להיות רגיל? אתה גם ככה רגיל״ שנייה לפני רגע השבירה חשבתי, הוא בחר להיות שחקן והוא תמיד היה רגיל, למה לו להתחלף.
״אודל, את לא יכולה לדעת על חיים של בן אדם. את לא יכולה לדעת מה שובר אותו ומה מחזיר אותו לחיים , הדבר היחיד שאת יכולה לדעת זה מה הוא רוצה , מה המשאלות שלו ומה התקווה, את לא יכולה לדעת מה עבר עליו״ השתיקה תפסה את המקום של החלל, לא היה לנו מה להוסיף, המבטים שלנו דיברו במקומנו.
השעה הייתה כל כך מאוחרת, הירח כבר בלט בשמיים עם קבוצה הכוכבים המקשטים את סביבתו, הטלפון שלי צלצל, סוף סוף מישהו באמת התעניין לראות אם אני חייה.
זה היה אבידור, כמו תמיד ,האח הדאגן ביותר שקיים.
עניתי לשיחה שלו, לאחר שיכנוע של אביאור שאין סיכוי שאני משאירה אותו ככה, קולו של אבידור היה עצבני ״לעזאזל איפה את אודל?!״ הצעקה נשמעה מהטלפון שלו ,עד שאפילו אביאור היה יכול לשמועה.
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Romanceאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...