נקודת מבט אודל:
לאחר כמה דקות שכבר אבידור הלך לישון החלטתי לעלות לחדרי, אך להפתעתי ראיתי את אביאור בלי חולצה ומכנס תרנינג על גופו ,שוכב כל מיטתי.
״מה לעזעזל אתה עושה בחדר שלי?!״ כמעט וצעקתי אך נזכרתי במשפחתי היושנת, אביאור היה משועשע כל כך.
״המיטה של אבידור קטנה מידי בשביל שניים כמונו ואמרתי לו שלך לא תהיה בעיה לחלוק איתי את המיטה הזאת, אז בואי נגיד שיש לנו לילה שלם להנות ביחד״ החיוך תפס את פניו ולא נראה שהוא הולך לרדת.
ישבתי בקצה השני של המיטה בידיעה שאיני יכולה נגד אביאור ,הוא חזק מידי, פיזית ומנטלית.
״לילה טוב אביאור״ אמרתי בלחישה ונשכבתי עם השמיכה עליי.
״נראה לך שאני אעשה את כל זה ובסוף אני באמת אבוא רק לישון פה?!״ קולו העצבני של אביאור נשמע מאחורי.
״אביאור אני לא הולכת לסלוח לך וכאן זה מסתיים! אתה פגעת פי, פגעת באמון שלי והכי כואב פגעת בלב שלי!״ הסברתי ודימעה בוגדנית ירדה מעיני.
הוא ניסה למחוק את דמעתי אך לא נתתי לו, הוא לא הולך לקבל אותי בחזרה.
״אודל...בבקשה לפחות תקשיבי למה שיש לי להגיד״ לא רציתי להקשיב למילותיו, רוב הסיכויים שמילותיו היו מלאות בשקרים מגעילים, עשיתי כלא שומעת והסתובבתי עם גבי אליו ועוצמת את עייני. הגיע הזמן לישון.
לא ישנתי.
ואביאור ישב לידי, הוא אחז בכרית, הוא ידע שאני לא יושנת, ״אני רואה שבכית הרבה, הכרית שלך רטובה״ קולו היה שקט יותר ממקודם.
״אל תדאגי אני לא אתן לך לבכות יותר״ הוא ליטף את פני, ניצל את זה שאני עושה את עצמי ישנה.
״עכשיו אחרי שאת יודעת שיש לי גם את האמצעים...את יודעת שאת מוגנת״ הוא נשכב לידי , ואז נרדמתי לגמרי.
נקודת מבט כללית:
אביאור נרדם במיטתה של אודל, ההרגשה הרגיעה אותו, הוא הרגש שהוא התקדם צעד אחד לניצחון שלו, למטרה שלשמה הוא הגיע, להחזיר את מה ששלו.
הוא לא חשב על העובדה שאבידור יוכל לתפוס אותו בבוקר יושן לצד אודל....הוא לא האמין שאודל באמת האמינה לדבריו, למה שאח שלה יתן לה לישון ליד גבר? באמת היה קל לשקר לאודל...הוא הבין כמה היא באמת תמימה...כמה השקרים פגעו בה במקום לא צפוי.
אודל לאומת זאת הייתה ערה, המחשבות המשיכו להיות במוחה, היא לא יכלה להתפרק עכשיו כשאביאור לידה, היא הרגישה תקועה, לא יכולה לעשות דבר עכשיו כשהוא בסביבה.
ובנוסף לכל היא הייתה די מופתעת, מה שאביאור עשה לא היה מובן מעליו, הוא היה מהיר ומוכן לכל דבר שהיא תגיד או תעשה וזה הרשים אותה כל כך.
אודל הסתובבה במיטתה כך שפניה היו מול פניו של אביאור, היא הייתה מבולבל ׳איך בן אדם כל כך יפה יכול להיות שקרן כל כך טוב? הרי האישיות הפנימית היא מה שמראה על החיצוניות, זה לא אביאור שאני הכרתי׳ המחשבה הזאת עברה בראשה, ולאחר מכן עייפות תפסה אותה והיא נרדמה.
*
נקודת מבט אודל:
הרגשתי את קרני השמש על עייני ,הן נפקחו לאור השמש המסנוור שהביא החלון הפתוח, לפני נגלו פניו של אביאור, קרובות כל כך, ידיו הגדולות והחזקות היו סביב גופי ונראו כאילו שמרו עליי במהלך הלילה.
הסתכלתי על השעון שבשידה שהייתה בצידו של אביאור, השעה הייתה שבע בדיוק.
הסתכלתי על פניו של אביאור, הוא היה כל כך יפה, אי אפשר להכחיש זאת, פניו היו נראות כמו יצירת אומנות, כמו פסל של פסל מפורסם ששווה מיליונים.
״שאני לא התחיל להסמיק מרוב שאת מסתכלת עליי״ אביאור קרא בקול צרוד של בוקר, הקול הזה צמרר את כל גופי.
״מי מסתכל עלייך?! קצת מודעות עצמית לא תזיק״ עניתי, אך לאביאור הייתה מודעות עצמית, לפעמים גם יותר מידי.אביאור גלגל את עייניו ולאחר מכן הסתכל על האוחזות את גופי בחוזקה ״אז איך ישנת בלילה? אני מבין שהיה לך מהנה״ שעשוע נשמע בקולו.
השתחררתי מידיו של אביאור וניגשתי אל חדר המקלחת שהיה בחדרי, צחצחתי את שיני ,״כדאי לך ללכת להחליף בגדים כי יש אימון בוקר, ולי יש לימודיםי״ כיוונתי עם מברשת השיניים לכיוון הדלת, הוא הרים גבה עברי וקם ממיטתי.
״אודל אודל אודל...אין היום אימון בוקר ואין לי בעיה ללכת ככה בלי חולצה לקחת אותך לבית הספר....אז אני רק אחכה כאן עד שתהיה מוכנה״ אביאור התיישב על כיסא השידה שנימצא בחדרי, עייני נפערו.
״מה קרה שאתה לוקח אותי ללימודים? אבידור צריך לקחת אותי לא אתה!״ התפללתי שהוא סתם צוחק וניסה לגרום לי להיבהל.
״אבידור וההורים שלך הלכו לאיזה שהו מקום אז אבידור ביקש עזרה מחבר ומי אני שאגיד לא?״ הוא דיבר בשעשוע, זאת אומרת שאנחנו לבד בבית, רציתי להחזיר לו בצחוק, הוא צוחק עליי אז אני אצחק עליו, להזכיר לו שאני לא רוצה לדבר איתו ״אתה רק הבן של ראש העולם התחתון״ ירקתי את המשכה שהייתה בפי ושטפתי את שפתיי.
אך לא ראיתי את אביאור יותר לאחר שהרמתי את ראשי מהכיור וזה הפחיד אותי ,עד שלפתע הוא דחף אותי לקיר והחזיק בצווארי ,הוא דיבר אל אוזני קרוב אל פני ״אודל, אל תעברי את גבול הטעם הטוב, אני מזכיר לך שאני עדיין אותו אביאור שדיברת איתו, אבל עכשיו אני יכול להיות גם מסוכן״
הוא שחרר את צווארי ויצא מהחדר, התלבשתי מהר ויצאתי בעקבותיו .
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Romansaאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...