נקודת מבט אודל:
השתיקה תפסה את חלל הבית, לא הגיע שום תגובה מפניו של אביאור, הוא היה קריר ואטום כמו תמיד, הוא לא הראה שום רגש ,שום דבר שיכלתי לראות לפני כן מה הוא חושב על מה שסיפרתי.
הוא רק הסתכל, הסתכל על פניי השורפות ממכות ומדמעות מלוחות.
הוא לא הוריד את עייניו מהעניים שלי, העניים החומות שהיו עכשיו מלאות בדמעות.אביאור היה נראה כחוקר את עייני, רואה אם יש בעייני משהו לא נכון, משהו שלא יכול להיות שיש שם, עייניו שהיו כמו תמיד כמחביאות סוד.
ידו של אביאור עלתה מידי לשיערי, הוא ליטף את שיערי ברכות, וניצוץ של חיוך היה נראה על שפתיו, אך הוא לא אמר דבר.
אביאור עזב את החדר, הוא לא אמר מילה, רק הלך עד שנעלם משדה הראיה שלי.
הייתי מבולבלת, כל כך מבולבלת, לא היה לו מה להגיד?
אני סיפרתי לו עכשיו שעידו רצח בן אדם, ומה שהיה לו לעשות זה לחייך בלי להוציא מילה וללכת?!זאת הייתה התגובה הכי לא צפויה שחשבתי שאני אקבל, הייתי בטוחה שיהיה לו משהו חכם לומר כמו תמיד, שיהיה לו משהו שיגרום לי לחזור להיות עצמי לפני מה שקרה...אבל זה פשוט לא קרה.
לא הייתה מילה יותר טובה ממבולבלת ,כמה מבולבלת הייתי, ניסיתי להבין מה אביאור מסתיר, למה הוא תמיד כזה קריר ,אטום ואף פעם לא באמת אפשר לדעת מה מתכולל בתוך הבן אדם.
במשך כל חיי לא ראיתי בן אדם כל כך טוב בלהסתיר את הרגשות, כל כך טוב בלשמור לעצמו. כולם יודעים שבסופו של יום אנחנו צריכים לפרוק, לכל אחד יש את האיש סוד שלו.
אבל אצל אביאור לא נראה שיש מישהו שבאמת יודע עליו.
אפילו המאמן לא יודע עליו דבר, רק גיל ושם , בקושי שם משפחה.זה היה מוזר, ויותר מוזר שרק עכשיו שמתי לב לכל המידע החסר בחיו של אביאור, לעומת זאת ידעתי שעליי יודעים הרבה , יותר מידי, אנשים יודעים כמעט הכל על המשפחה שלי, כמעט הכל על הקרובים שלי ועליי, ולרגע יכלתי לחשוב שאולי זה לא בסדר?
שאולי כולם צריכים להיות כמו אביאור, לא כולם צריכים לדעת מי אתה ומה אתה מרגיש, לא כולם צריכים לדעת את ההיסטוריה שלך, את כל המעשים שעשית והדברים שאמרת.
למרות שאביאור עכשיו שחקן כדורגל, לא היה עליו כל כך מידע, לא הייתה יכול לדעת דבר חוץ מפרטים רגילים וזה היה די מוזר, הוא ידע איך לשמור את הפרטים האישיים שלו לעצמו, הוא ידע איך להסתיר דברים כמו שצריך . זה היה מוזר. לכל אדם יש את הפליטת פה שלו בזמן הלא נכון ,אפילו לבן אדם הכי נבון, אבל לאביאור פשוט לא היה, זה היה כל כך מוזר.
רק לאחר כמה רגעים נזכרתי, אני בבית של אביאור, במהירות רבה הרגשת אי נוחות הורגשה בי, השייה במקום לא מוכר לא הייתה אחת הדברים החביבים עליי.
YOU ARE READING
Sister Of - אחות של
Romanceאנחנו נולדים לתוך עולם עם תיאורים, עם שמות לא מובנית ותביות לא מתאימות. כל אחד נולד למשפחה אחרת או למקום שונה, אבל מה שבטוח כל אחד נולד לתיאור אחר. אודל בן שבת , אף פעם לא אהבה את המקום שהייתה שייכת אליו, האחות של... שחקן כדורגל מפורסם. צלו של אחיה...