Połaczenie przychodzące od: Jeon Zając
Odbierz/Rozłącz
-Odebrałeś! -wrzasnął uradowany na co Min automatycznie odsunął telefon od ucha. Milczał, bo sam siebie szczerze zadziwił, biorąc pod uwagę fakt jak wielką ilość połączeń i sms'ów zdązył już zignorować -czy to celowo czy odrobinę mniej.
-Ty cholerny egoisto -wykrzyczał nagle, choć blondyn mógł niemal przysiąc, że osoba po drugiej stronie walczy z cisnącymi się do oczu łzami.
-Czy ty wiesz, jak bardzo się o ciebie zamartwialiśmy?! Wróć, dalej się martwimy! Tae dostał wysokiej gorączki od tego ciągłego płaczu i śpi, na całe szczęście, bo nie mam ochoty patrzeć, jak moja kruszynka cierpi...I to wszystko twoja wina! -warknął rozgoryczony, uderzając pięścią w stolik. Najprawdopodobniej w stolik.
-Przepraszam...-wychrypiał drżącym głosem. Tylko na tyle było go stać. Tylko i aż. A Jeon jakby wyrwany z transu zamilkł na moment.
-Co się dzieje? -spytał spokojniej, choć z wyczuwalnym zaniepokojeniem.
-...
-Jesteś chory? -dopytywał, zaciskując dłoń na telefonie. Zawsze tak robił, denerwując się.
-Trochę, ale to nic -odpowiedział, pozwalając aby kolejna fala gorąca przepłynęła przez wychudzone ciało. Syknął cicho, opierając się o ścianę.
-Yoongi przestań -rozkazał nagle. -Przestań ćwiczyć do cholery, słyszysz?!
-A co mam robić? -załkał jeszcze ciszej. -Co mam robić? Czekać na śmierć leżąc w łóżku?
-Jesteś u siebie w domu, tak? Zaraz będę. Opowiesz mi wszystko, rozumiesz? Wszystko, bez wymigiwania się!Połączenie zostało zakończone
CZYTASZ
Skinny Butterfly ||Yoonmin
Random'You will never be 'too thin', Jimin' Główny paring: Yoonmin Paring poboczny: Vkook