Ludu, radujmy się...

1.1K 65 11
                                    

...albowiem to właśnie ten dzień!  Ten specjalny,  gdy słońce świeci wyjątkowo jasno, ptaki wyśpiewują najpiękniejsze utwory,  a na usta mimowolnie wpełza najszczerszy z uśmiechów. 
Czy każdy już wie z jakiego powodu?

Otóż jeśli komuś nadal nie dźwięczy pod kopułką,  spieszę z odpowiedzią!

Nasz najdroższy Park Jimin obchodzi dziś 24 urodziny (na lata koreańskie)!!!


Mamy 13.10.2018r.
Koncert w Amsterdamie,  na który Jimin cholernie się cieszył i wszyscy wiemy dlaczego.

....

Niestety nabawił się silnych bóli mięśni w odcinku szyjnym oraz na plecach...
Te urodziny miały być wyjątkowe.
I jeśli fani przebywający teraz w Amsterdamie nie przywołają się do porządku,  koncert zostanie odwołany.

Jeśli się jednak odbędzie,  Jimin nie będzie w stanie tańczyć...
Co za tym idzie?
Poczuje,  że zawodzi fanów i popłacze się.
Mam komunikat dla wszystkich uczestników!

Jeśli pozwolicie aby ten dzień był dla niego jednym z njagorszych, nie darujemy wam tego.

Jimin jest najjaśniejszym promyczkiem słońca... Zawsze najpierw dba o innych,  zależy mu na tym aby reszta BTS,  fani i staff czuli się dobrze.
Teraz to ON potrzebuje wsparcia. 
I mam nadzieję, że je otrzyma również od ARMYs z Amsterdamu.

Liczę także na to,  że nie dojdzie tam do następnej strzelaniny....
Oby chłopcy i uczestnicy wrócili cali i zdrowi...

Skinny Butterfly ||YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz