Azra's P.O.V.
Prošlo je nekoliko dana u novoj školi. Još uvijek nisam imala prijatelje. Bilo me stid prići nekome, plašeći se da će misliti da sam čudna, ali i sama sam bila svjesna da mi prijatelj neće pasti sa neba.
Onda mi na pamet padne onaj čudak iz razreda. Taj me momak stvarno plaši. Na času po čitav dan priča, sveske su mu prazne, ne radi zadaće i onda nulira na testu. Kako? Daj neka mi neki mozgaš dadne odgovor? Mislim da ni kod kuće ne uči, jer je pravi buntovnik. Zato me plaši. Spreman je na svakakve spačke, smicalice i zezanja, ali mu profesori ništa ne govore jer je najinteligentniji u generaciji... A i oni ga se boje, ako ćemo iskreno.
,,Pa de priđi nekome, ne možeš zauvijek ostati sama!", rekao je moj najbolji prijatelj, dok smo razgovarali preko Skype-a. On je jedina osobe iz srednjaka, koji me nije napustio u najtežem momentu.
,,A stid me, bolan."
,,Što će te bit stid! Da sam cura odmah bih se zalijepio za tebe. Ti si jedan pre-macho momčuljak."
,,Ehm... To što izgledam kao muško me ne pravi lezbejkom, konjino jedna!"
,,Još bolje! Više ćeš se družiti sa momcima i upoznati svoju srodnu dušu."
,,Onda će svi reći da sam gay."
,,Ko ih šiša? Budi ono što jesi - pola muško, pola žensko!"
,,Hahah! Hvala na podršci! Volim te bebačo!", napravila sam blow kiss.
,,Ma volim ja tebe najviše! Nego, kako ti na fizičkom. Nije zar da ti oni manijaci gledaju u... ehm... odmah da ih bijem!"
,,Naaah! Zamotam ja zavoj preko toga i obučem potkošulju da se ne vidi."
,,Dobro je. Gotov' sam doš'o u Koreju da im oči iskopam! Niko ne smije da gleda moju djevojku, uključujući i mene! Respekt na prvom mjestu!"
,,Ti nemaš pojma koliko je meni drago što te imam!"
,,Sve za tebe, ljubavi moja! Kako se kaže "volim te" na tom vašem kineskom?"
,,Saranghae! Nije kineski, nego korejski."
,,Saranghae! Saranghaeeee, mi amore!"
,,Saranghae, je namja!"
,,Šta si rekla?"
,,Volim te, momčiću moj!"
,,Moram ići! Zove me mama! Čuvaj mi se! Te amooo!", prekinuo je poziv.
,,Ko je to?", mama je ušla u sobu, ostavljajući mi smitani veš sa štrika na krevet.
,,Bruno", ostavila sam mobitel sa strane.
,,Ti ne možeš disati bez tog Brune! Baš si se zaljubila!"
,,Znam ga oduvijek, mama. I nisam se zaljubila. On je samo je namja!"
,,Tvoj momčić?", mama je prevela, ,,On je Italijan porijeklom, jelde?"
,,Yas! Što?"
,,A ne znam! Nešto su mi ti Italijani čudni!"
,,Ne diraj mi Brunu! On je moja sarang i moj soulmate!"
,,Ma de idi najedi se hljeba, odrasti, pa mi onda nabrajaj!", mama se zasmijala i izašla.
Mobitel mi je zavibrirao. Nepoznati broj... WTF? Ko je ovo? I to Korejac?
Annyeong! Kako si?
~ M.YGJe l' mene ovo Bruno trolluje? Ako me trolluje, glavu ću mu u beton ugravirat'.
Ko je ovo?
Odgovorila sam kratko i jasno.
Dao sam ti incijale. Valjda si pametan da dešifruješ...
~ M.YGUzela sam da pregledam svesku u kojoj sam zapisala sve osobe koje znam. Negdje pri kraju, bio je napisan Min Yoongi.
Min Yoongi?
Pitala sam.
Bingo!
~ SugaSuga?
~ AzraOvaj put sam se i ja "potpisala" kao i on.
To mi je umjetničko ime. Sviđa mi se tvoje ime.
~ SugaA je li?
~ AzraDa se upoznamo?
~ SugaWow! Da se upoznamo! Dakle, toliko sam mu zanimljiva, da želi da se upozna sa mnom? Jest, šipak!
Ti stvarno misliš da ću nasjesti na to?
~ AzraNa šta tačno? Edukuj me, milorde!
~ SugaSamo želiš da se za***aješ, zar ne?
- AzraLakše malo sa tim rječnikom! I, ne, ne planiram da te zeznem! Čudan si... Sviđaju mi se čudni ljudi... Baš su privlačni.
~ SugaWow, wow, wow! Misliš da sam gay?
~ AzraNe. Mislim da si bi. Malo si mi ženskast.
~ Sugica❤Sugica? Okej, fuj!
Nisam bi, a nisam ni gay.
~ Azričak❤Malo sam ga zezala. Ako ćemo da za***ajemo jedno drugo, radit ćemo to do kraja. Kad je bal, nek' je maskembal.
Znači curu da ti nađem, ha?
~ Sugica❤Ja sam asexual. Ni za koga se ne interesujem.
~ Azričak❤To ćemo još da vidimo!
~ Sugica❤Aha! Samo ti sanjaj da me obrneš!
~ Nedodirljiv💪Upravo sanjam! Divno je!
~ Obrtač
YOU ARE READING
Can I handle myself? | Min Yoongi✔
Teen Fiction,,Sa tobom ništa nije uredu!" ,,Propalice!" ,,Parazitu!" ,,Da li ovo tvoji roditelji, koji su dali svoj život za tebe, zaslužuju?" To je bilo sve što sam čula. To je bilo sve što je govorio neki zamišljeni glas, dok su ze zidovi polako stješnjavali...