,,Jesi li sigurna da možeš?", mama me pitala dok sam oblačila košulju.
,,Sigurna sam."
,,Azra, molim te, nemoj me brinuti. Izgledaš mi napeto."
,,Šta ću postići time što ništa ne radim?"
Mama je zanijemila.
,,Tako sam i mislila. Ako ništa ne radim znači samo da se prepuštam anksioznosti i panici da me opsjedaju i jedu komadić komadić. Želiš li da ti dijete bude psiho? Ja ne!"
,,To je moja djevojčica!", mama me zagrlila, ,,Samo jako! Znaš da te ja i tata u svemu podržavamo!"
Stisnula sam zube i zakoračila. Ne želim da budem zarobljenik. Ne želim da budem olupina. Ne želim da nestanem. Ono što me ne ubije, to me ojača.
,,Je li to Azra?"
,,Zar on nije u lošem stanju?"
,,Je li išao na psihijatriju?"
,,Ko mu je umri?"
Bili su to samo neki od komentara koje sam čula, prolazeći kroz dugi školski hodnik. Ormarić mi je bio blizu učionice. Dok sam ubacilava stvari u njega, čula sam dobacivanje iz svoje učionice. Prvo sam mislila da se tiče mene, ali sam bila u krivu.
Svi su sjedili u paru ili grupicama i nešto šaputali jedni drugima. Bilo mi je čudno, jer se nisu ni obazirali na mene. Da li da budem zabrinuta?
,,Hej!", Jimin je došao do mene.
,,Jimine, šta se dešava?"
,,Trač."
,,Kakav trač. Ima li veze sa mnom?"
,,Po hodnicima da, ali trenutno u razredu ne."
,,Šta je bilo?"
,,Bolje ne pitaj!"
,,Nemoj da se brinem, Jimine."
,,Ne brini se. Nije tvoj problem i nemaš se razloga brinuti", otišao je.
,,Hej Yoomgi", pozdravila sam ga. Zagnjurio je glavu u ruke kao da spava.
,,Makni se!", rekao mi je.
,,Šta ti je odjednom?"
,,Makni se, ući ćeš u probleme!"
,,Vala ne mogu ući u veće nego što već jesam."
,,Samo se makni, okej?"
,,Hej momak! Ne prilazi mu!", jedan iz razreda mi je rekao.
,,Zašto?"
,,Zato što je psiho!"
,,Otkud sad to?"
,,Modrica sve govori!"
,,Yoongi, o čemu oni pričaju?"
,,Ni o čemu. Makni se!"
,,POGLEDAJ ME TERSU JEDAN!"
Podignuo je glavu. Oko mu je bilo natečeno i ljubičasto.
,,Šta ti se desilo?"
,,Ne želiš da znaš."
,,Možeš reći meni. Sjećaš se da i ti imaš moju tajnu."
,,Sjedi", potapšao je mjesto do svoga, ,,Znaš, kada sam bio mali izgubio sam oca. Inače smo bili veoma siromašna porodica, ali smo mogli inekako normalno živjeti sa očevom platom kao vojnikom. Brat mi se uvukao u pijanstvo i trudili smo se da ga liječimo, ali nije uspjelo. Kada je tata ubijen radi svoga tima, dobili smo kao neku odštetu, koju je brat prokockao i ostavio nas bez ičega. Danaz jedva imamo novca za osnovne potrebe i u velikim svo dugovima. Da nije bilo moje inteligencije, ne bih se ni školovao. Školarinu sam dobio besplatnu i tako će biti do kraja života. Mama mi je postala nasilna i jako pati zbog oca, stalno bivam pretučen. Jučer sam se kući vratio kasnije... Pokušavao sam da dovršim pjesmu u internet clubu i nisam stigao donijeti ručak kući. Brat me pretukao. Sada svi znaju za moju porodicu, a prije sam to krio. Misle da sam psiho na sviga brata i boje mi se prići."
Ove su riječi crne od dubine,
ove su riječi zrele i bez buke.
One su, tako, šiknule iz tmine,
i sada streme k'o pružene ruke.Nisam li pjesnik, ja sam barem patnik
i katkad su mi drage moje rane.
Jer svaki jecaj postati će zlatnik,
a moje suze dati će đerdane.No one samo imati će cijenu,
ako ih jednom, u perli i zlatu,
kolajnu vidim slavno obješenu,
ljubljeno dijete, baš o tvome vratu.Yoongi je pjesnik. To tek sada vidim. Život pjesnika je uvijek bio težak, ali sa porodicom koju on ima još je teže.
,,Žao mi je zbog tebe. Nisam znala da imaš tako težak život."
,,Zato sam ti rekao da promisliš kada si rekla da ti je život užasan."
,,Mogu li nekako da ti pomognem?"
,,Možeš... Budi samopouzdana, ne plaši se. Budi svoja i ne pokazuj svoje fejk lice sa maskom momka. Radi ono što voliš i ne slušaj druge ljude."
,,Kako ćs to tebi pomoći?"
,,Jednoga dana, postati ću poznat... Čvrsto vjerujem u to. Meni ne treba samopouzdanje, ja to već imam bez nekoga da me napominje. Čvrsto vjerujem u svijetlo sutra, ali mi treba moja osoba."
,,Tvoja osoba?"
,,Treba mi osoba koja će da radi sa mnom. Koja će da bude moja muza. Koja će da bude moja inspiracija da pišem."
Od toga dana, ja i Yoongi smo postali najbolji prijatelji. Niko nije sudio onog drugog, pomagali smo si da preskačemo stepenice koja sami nikada ne bismo. Zajedno treniramo u košarkaškom klubu i komponujemo pjesme u slobodno vrijeme. Sve to radimo uz nadu za bolje sutra. Nadu da će se naši problemi sakriti negdje duboko u nas i da će biti djelomično zaboravljeni, ostavivši samo blagi trag iza sebe, da nas podsjeća na dane kada nismo znali za boljitak i da nam daju samopouzdanje.
Time skip:
Baby, baby, you’re a
Caramel macchiato
Your scent is still
Sweet on my lips
Baby, baby, tonight,,Iiiii, cut! Tako je!", ja i Yoongi smo uradili high five.
,,Nisam falšala?"
,,Ti i falš? Nemij me nasmijavati! Iskomponirali smo pjesmu 'alo!", bio je jako uzbuđen.
,,I? Šta dalje sa njom?"
,,Znaš onaj talent show što će biti u našoj školi?"
,,Da."
,,Možemo ići."
,,Ne, ne, ne i ne! Nema šanse! Jedna izdržim gledatelje košarkaške utakmice."
,,A hajde mooooolim te! Za mene!"
,,Yoongiii! Ne gledaj me tim očima!"
,,A pleaaaaaseeeeee!"
,,Uggghhhh! Dobro! Ali ako se onesvijestim na sceni, znaš zašto je to tako i ti će biti kriv za to."
,,Svi problemi idu na moju grbaču, samo te molim da ideš sa mnom."
Time skip (show):
When we dated, I wondered
What kind of taste this was
But this cold and bitter aftertaste
Makes sense now that you’re not here girl
If I’m gonna get used to everything like this,
I would choose the full-of-regrets, playing with fire
Our heartless promises,
Countless mistakes and other wrongs,
Our unspeakable and small wounds
The glass filled with memories is more bitter as I drink it
But I think I know why I keep drinking it
Why am I getting so sad that everyone lives this way?Vodila sam računa da ne falšam na gitari, fokusirajući se na disanje jer sam opet krenula da paničim. Yoongi ima povjerenja u mene, ne smijem ga razočarati.
Odsvirala sam zadnji takt kada je žiri krenuo da aplaudira.
,,Svaka čast, momci", rekao je jedan od njih.
,,Jeste li razmišljali da se prijavite na Big Hitovu audiciju? Oni primaju muška članove."
,,Ne znamo. Još razmatramo."
,,Prijavite se, ovo vam je velika šansa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can I handle myself? | Min Yoongi✔
Genç Kurgu,,Sa tobom ništa nije uredu!" ,,Propalice!" ,,Parazitu!" ,,Da li ovo tvoji roditelji, koji su dali svoj život za tebe, zaslužuju?" To je bilo sve što sam čula. To je bilo sve što je govorio neki zamišljeni glas, dok su ze zidovi polako stješnjavali...