Azra's P.O.V.
,,Žao mi je što kasnim, momci!", ušla sam zadihana u svlačionicu. Trebali bismo imati fizičko, ali je meni bus kasnio 15 minuta, pa sam morala trčati od stanice najbližoj školi prema školi.
,,Šta si se tako zadihao?", jedan se zakikotao.
,,Kasnio mi je bus", odgovorila sam i sjela ja klupu da dođem da daha.
Svi su izašli. Unutra smo ostali samo ja i Yoongi. Odvezala sam kravatu, otkopčala košulju i skinula je. Ostala sam samo u potkošulji, tražeći majicu koju bih trebala obući. On me za to vrijeme promatrao, pijući vodu iz flaše.
,,Šta si stao tu kao komad drveta? Idi za ostalima."
,,Neću da budeš jedini koji kasni... Ili, da budem ispravniji, jedina."
Sledila sam se. Ruka mi je još uvijek bila u torbi, tražeći majicu za fizičko, ali sam se ja ukočila na mjestu. Koristio je ženski rod...
,,Nisam glup, Azra. Dobro znaš da sam to otkrio da najbolji i najtačniji mogući način. Ono sve potvrđuje."
,,Ja..."
,,Nisam želio da te uplašim, jer sam se i sam uplašio da te neko ne otkrije."
,,Zašto si se uplašio, kada je to moj problem?", konačno sam izvadila majicu i rastezala je da je obučem.
,,Mi smo kolege, zar ne? A kolege pomažu jedno drugima."
,,Ne sviđa mi se način na koji si mi pomogao. Bojim te se Yoongi... Moram da ti priznam, ali te se stvarno bojim, kao i svi ostali iz razreda."
,,Zašto me se bojiš?", polako mi se približavao.
,,Zato...Jer...", zamuckivala sam, ,,Čudan si!"
,,Hvala! I ti isto!", nasmijao se.
,Evo umirem od smijeha koliko si smiješan", sarkastično sam rekla.
Provukla sam ruke kroz rukave i Yoongi mi se tada skroz približio:,,Jako si feminiziran za jednog momka."
,,I ti si jako peder za jednog pansexualca!", nabrzinu sam rekla.
,,Auč!", malo se uvrijedio na moju izjavu, ,,Moraš biti svjesna da transegnder osobu poput tebe mogu voljeti samo pansexualci. Vjerovala ti to ili ne, i ti si queer osoba."
,,Ja queer?", zabezeknula sam se.
,,Da. Ako voliš momke, a fizički se momak, ljudi misle da si peder. Ako voliš cure, a spolno si cura, ljudi misle da si lezbejka. Ljudima nikada ugoditi, kažem ti."
,,Mani me tvojih filozofija! Sit sam od tvojih gluposti!", rekla sam i krenula da ga odgurnem od sebe, ali me on ščepao za ruke.
,,Upamti, nisi muško. Žensko si", prsa su nam se skoro dodirivala, ,,Jako se vješto kriješ iza svojih zavoja oko prsa i kratke kose. Žali Bože ljepote. Ko te natjerao na to."
,,Niko!", odmaknula sam ga od sebe svom snagom i konačno navukla majicu, ,,I, kao što vidiš svaki vražji put u svlačionici, ništa ne krijem. Nema ništa žensko na sebi, koliko god spolno bio žensko. Ovo je ono ko sam ja ustvari. Ljudi u Bosni to nisu prihvatali, bio sam sprdnja ljudima bio ja muško ili žensko, a sada vidim da se zbog tebe ni u Daegu-u neću lijepo provesti. Koji je tvoj problem?! Imaš sve što poželiš: pamet, snagu, poštovanje ostalih, prijatelje... Imaš sve! Zato me pusti da budem sam u svom ništavilu!"
,,Ništavilu?", ponovno je napravio smirk face, ,,Ljepotanu, ne znaš šta je ništavilo. Welcome to my life."
No you don't know what its like
When nothing feels alright
You don't know what it's like to be like me
To be hurt, to feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
YOU ARE READING
Can I handle myself? | Min Yoongi✔
Teen Fiction,,Sa tobom ništa nije uredu!" ,,Propalice!" ,,Parazitu!" ,,Da li ovo tvoji roditelji, koji su dali svoj život za tebe, zaslužuju?" To je bilo sve što sam čula. To je bilo sve što je govorio neki zamišljeni glas, dok su ze zidovi polako stješnjavali...