,,Ti se šališ!", Bruno se zaderao kada smo pričali.
,,Ne šalim se. Svega mi je tako bilo."
Ispričala sam mu sve o onome što mi se desilo - od incidenta sa mengom, pa sve do Yoongijeve poruke.
,,Ja ne mogu da vjerujem!"
,,Šta ti je bolan čovječe?"
,,Jesi mu se barem zahvalila? Jedino sam ja to dosad radio."
Zahvalila? Kad smo već kod toga, nisam mu rekla ništa lijepo. Samo sam ga prozvala ucjeniteljem i kretenom, što on nije iskazao da jeste.
,,Nisam...", postiđeno sam rekla.
,,Ooo santo Dio! Puoi insegnare a questa povera bambina?!", rekao je na italijnskom, klepetajući se po glavi.
,,Prevod, please."
,,Sveti Bože! Nauči ovo jadno dijete manirima!", preveo je, još uvijek se kelepetajući po glavi.
,,Hej! Bila sam uplašena!", stala sam u odbranu samoj sebi, ,,Kako bi ti reagovao?!"
,,Ja bih se barem zahvalio nakon onoga što je rekao. To je jako slatko, ljubavi moja. To ti neće svaki momak reći iskreno iz srca, a po onome što mi pričaš, taj momak je iskren, da iskreniji ne može biti."
,,Bila sam UPLAŠENA! Da li ti razumiješ koji je to blam!?"
,,Nisam žensko."
,,Dobro, to znam, ali se barem potrudi da shvatiš."
,,Shvatam ja da je vaša menga sranje i sve te gluposti, ali ne treba da se stidiš nečega što je prirodno!"
,,Nije u tome stvar pobogu si Bruno! Stvar je u tome što su svi ubijeđeni da sam muško! Jedina osoba koja je znala da sam žena, je bila direktorica škole, koju sam zamolila da se moj spol ne odaje ni u povjerljivim informacijama."
,,Eee onda si se za***ala..."
,,Jelde?"
,,Ma preživjet ćeš ti to, ako si mogla sve do sada."
,,Sve se može preživjeti, ali su posljedice preživljavanja gore od samoga toga da kloneš i prepustiš se nevolji."
,,Ne govori tako! Znaš da te volim najviše na svijetu i da ću uvijek biti stub koji te drži da ne padneš."
,,Pusa, je namja!", napravila sam blow kiss i pozdravila ga, ,,Saranghae!"
,,Pusa, mia donna!", mahnuo je i šarmantno se nasmijao, ,,Ti amo!"
Daljine nisu to
Što se mom srcu činilo
Kad je hudo mislilo
Da je sasvim dovoljno da ti čuje glasDaljine nisu to
Što se za dušu primilo
Pusta su to polja nade
I barikade između nas,,Ništa na svijetu nas neće razdvojiti, pa makar to i smrt bila", rekao mi je na zadnjem rastanku, pred moj odlazak u Koreju. Dotrčao je rano ujutro, iz zaseoka blizu moje zgrade, samo da bi me pozdravio i zagrlio po posljednji put. Moja Bruno - moj najbolji prijatelj. Blagoj onoj sretnici koja bude njegova... Boli me što to neću biti ja, ali sam ja previše mutava i loša za njega tako savršenog. Želim mu samo najbolje, dakle ne želim mu sebe.
Oprala sam duks kojeg mi je Yoongi dao. Bio je jako star, ofucan i iznošen, ali je to onaj duks koji me spasio moguće sramote, spajajući mene i Yoongija. Moram nekako da mu se odužim, ako već nisam bila u stanju da kažem normalno "hvala" i pustim da se situacija odvija kako sudbina želi. Možda je sudbina namjerno htjela ovo...
Smotala sam ga lijepo i uredno, na njega stavila parfem i čokoladu i umotala ga u papir. Nije ništa posebno. Na papir u koji sam ga umotala, sam napisala "Gamsahabnida". Lakši dio posla je odrađen... Ostaje mi još samo da ga dadnem - što je najgori dio. Šta da mu kažem, sveti Bože!
Sljedećeg dana sam ga spazila na hodniku sa nekim svojim prijateljima. Oklijevala sam, a noge mi se prosto nisu htjele pomjeriti.
,,Hajde!", kao da sam vidjela Brunu pored sebe i čula ga kako me upozorava šta da radim.
,,Ne mogu!"
,,Azra, nećeš zauvijek ostati takva!"
,,Ne Bruno, ne mogu!"
,,Sad!", noge su mi se pokrenule, a moj zamišljeni lik Brune me gurnuo na Sugu koji je prolazio pored mene. Torba mi je pala sa leđa, a poklon ispao i otklizio skroz na drugi ćošak. Opet clishe u mom životu! Šta je moj život?! Jedna korejska sapunica?!
,,Hej!", jedan od njihovih drugova me osovio na noge, a jedan je uzeo poklon sa poda i vratio mi ga nazad.
,,Gamsahabnida!", naklonila sam se obojici i pogledala Yoongija u oči, nadajući se da će shvatiti. Pored njih sam izgledala kao freshman, ali nisam... Zapravo sam samo mjesec dana mlađa.
,,Šta hoćeš?", hladno me pogledao.
,,Ja... Ovaj..."
,,Hajde! Nemam cijeli dan da dangubim sa tvojim mucanjem!", istrgnuo mi je umotani poklon iz ruku.
,,Ja...", mucala sam.
,,Šta je ovo?", pitao me.
,,To je..."
,,Yoongi! Ovo je samo još jedan gay kojem se sviđaš! Gledaj ga - isti je curica!", rekli su mu. Zarumenila sam se i prekrila lice šakama, otkrivajući samo oči.
,,Sladak si", sklonio mi je ruke sa lica i uštipio za obraz.
ESTÁS LEYENDO
Can I handle myself? | Min Yoongi✔
Novela Juvenil,,Sa tobom ništa nije uredu!" ,,Propalice!" ,,Parazitu!" ,,Da li ovo tvoji roditelji, koji su dali svoj život za tebe, zaslužuju?" To je bilo sve što sam čula. To je bilo sve što je govorio neki zamišljeni glas, dok su ze zidovi polako stješnjavali...