Ustala sam ali sam se opet prevalila i on me zadržao. Iskolačila sam oči i gledala u njega, jer nisam mislila da će me uhvatiti. Sve kao da se desilo u slow motionu. Zapamtila sam svaki njegov pokret, svaki pogled, svaku riječ...
,,Ne brini... Tu sam da ti pomognem. Samo se opusti."
Bilo mi je neprijatno. Ja sam ovdje "muško"... A i Suga je... Svi znaju da je Suga homo, ali sada će i mene zezati.
,,Šta se ovdje desilo? Šta su ti uradili Azra?", profesor me pitao.
,,Dobila sam nogu u stomak!", jauknula sam.
,,Hajde idemo polako prema školskoj medicinskoj sestri."
,,N-ne mogu!", rekla sam i tada iskašljala krv. Sve mi se pomutilo još više nego što već jeste. Mislila sam da ću izgubiti svijest, ali me Suga drmusao.
,,Slušaj me! Najbitnije je da ne kloneš! Izdrži!", stavio je svoju ruku na moju, koja je stajala na mom modrom i bolnom stomaku.
Ušla sam u medicinski odjel. Sestra mi je stavila veliki blok leda na stomak i rekla da ispljunem višak krvi iz usta.
,,Muško ili žensko?", pitala me.
,,Muško!", Suga je osgovorio umjesto mene, jer je vidio da jedva dišem.
,,Onda ostanite sa njim, mladiću."
Suga je sjeo na stolicu jako blizu meni. Zacrvenila sam se kao bulka. Nije bio naročito lijep... Neki iz razreda su puno ljepši od njega... Ali te njegove ruke i usne... Mogla bih ih gledati svo vrijeme.
,,Makni se!", rekla sam.
,,Zašto?"
,,Nelagodno mi je!"
,,Zašto? Jesam li uradio nešto loše?'
,,Jesi! Sada svi misle da sam gay!"
,,A šta i da misle? I gay ljudi su opet ljudi", ova rječ mi je totalno promijenila pogled na svijet.
Bio ti homo, hetero, bi, crn, bijel, žut... Skelet nam je isti... Svi smo građeni od kosti i kože. Kada se pretvorimo u prah, otići ćemo na puno bitnije mjesto - na drugi svijet, gdje ćemo Bogu odgovarati za svoje grijehe.
,,Upravu si, ali ne želim, jer nisam. Ja nisam ti da sam tako opušten da budem openly gay."
Zakikotao se.
,,Šta je?"
,,Ja nisam gay!", i dalje se smijao.
,,Nego? Znam da si imao momka prije..."
,,Jimin? Ma on je stara priča! Imao sam i djevojku! Ja sam pan!"
,,Pan?"
,,Privlače me osobe svih spolova i pod-spolova."
,,Ok...", dakle ja imam šansu kod njega? Ma daaaaj bona Azra! Šta pričaš? Tek si ga upoznala... A i čudan je af.
----------------
,,Ko je taj manijak?", pitao me otac.,,Jedan iz starijih razreda."
,,Govori ko je! Glavu ću mu u beton ugravirat'!"
,,Polako tata...", smirivala sam ga.
,,Ma kome ti polako?! Ti si moja jedinica! Niko ne smije ni da te pipne!"
,,Pusti je!", rekla je mama, ,,Djetetu nije dobro, a ti si navalio. Čekaj do sutra, kada joj se organizam malo smiri."
,,Hvala mama", rekla sam joj kada je tata izašao.
,,Slušaj dušo, nemoj ovo pogrešno da shvatiš, ali čak mi je drago što si osjetila. Tako znaš šta ne trebaš da radiš. I ja sam bivana pretučena jednom... Duga priča..."
-----------
Završili smo čas literature, pa je bilo vrijeme da ostavim neke knjige u ormarić. Kada sam ih ostavila, uzela sam nove.U tom momentu je Suga doletio kao brzi gonzales i stegnuo mi neku staru duksericu oko pasa. Zkoro me ugušio koliko je stegnuo.
,,Kretenu!", povikala sam, ,,Šta ti je čovj..."
Zaklopio mi je usta šakom i čvrsto povukao sa sobom:,,Prati me! I ne progovaraj!"
YOU ARE READING
Can I handle myself? | Min Yoongi✔
Teen Fiction,,Sa tobom ništa nije uredu!" ,,Propalice!" ,,Parazitu!" ,,Da li ovo tvoji roditelji, koji su dali svoj život za tebe, zaslužuju?" To je bilo sve što sam čula. To je bilo sve što je govorio neki zamišljeni glas, dok su ze zidovi polako stješnjavali...