Κεφάλαιο 4ο.

34 10 0
                                    

''Λούιιιιις πάμε για ψώνια θα έρθεις;''Με ρωτάει ο πατέρας μου.

''Όχι,θέλω να κοιμηθώ.''Απαντάω κατευθείαν.
Γυρίζω πλευρό και σκεπάζομαι καλά καλά με το ροζ μου πάπλωμα.Με το που με ζαλίζει ο ύπνος χτυπάει το κινητό μου από το φέις τάιμ.Το παίρνω στα χέρια μου και βλέπω πως είναι η Αναστασία.

''Πρωτού πεις κάτι δείξε μου όλο το σπίτι και μετά έξω την γειτονιά σου.''Μου λέει και γελάω.

Ξεκινάω της δείχνω όλο το σπίτι και μετά βγαίνω έξω να της δείξω όλη την γειτονιά.

''Καμία σχέση με εδώ στην Ελλάδα.''Λέει ενώ δεν σταματάει να κοιτάζει λεπτό.

''Ναι,είναι τέλεια.Θα έμενα για πάντα εδώ.''Της απαντάω και αυτή κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια.
''Το είδες το αυτοκίνητο που πέρασε;''Φωνάζει σαν τρελή.
''Σκάσε ρε!Μη φωνάζεις.''Την μαλώνω.

''Εσύ να σκάσεις!Αυτός που ήταν μέσα έμοιαζε με τον Noah!''Μου λέει φωναχτά και βαράει με το χέρι της το κούτελο της.

''Τώρα ότι και να βλέπεις τον Noah θα σου θυμίζει.''Της λέω και μπαίνω ξανά μέσα στο σπίτι.

''Λοιπόν πρέπει να κλείσω,θα τα πούμε αύριο.''Μου λέει και το κλείνει βιαστικά.

Ούτε γεια δεν πρόλαβα να της πω της χαζής!Πηγαίνω στην κουζίνα και φτιάχνω καφέ.Είναι η δεύτερη μέρα που είμαι εδώ στο Los Angeles και ακόμα νομίζω ότι βλέπω όνειρο.Τέλος πάντων,κάθομαι στον καναπέ και ανοίγω το κινητό μου..δεν μπορώ να κοιμηθώ τώρα,πάει!Μπαίνω στο ίνστα και φωτογραφίζω την φλιτζάνα που κρατάω και την ανεβάζω στόρι,έπειτα όπως κάθε πρωί μπαίνω στο προφίλ του Noah και κοιτάζω το στόρι του.Έχει ανεβάσει δύο φωτογραφίες η μία είναι στο σπίτι του και η άλλη είναι μέσα στο αυτοκίνητο του..λίγο χαζοχαρούμενη βέβαια αλλά δεν παύει να είναι γλυκός!Αφήνω το κινητό μου διπλά και ανοίγω την τηλεόραση..πρώτη φορά την ανοίγω.

Όλα τα κανάλια εννοείται πως είναι ξένα.Το μόνο κακό είναι πως θα χάσω τις σειρές μου από το Mega,τα μυστικά της Εδέμ και άλλα πολλά.Εντάξει γελάω μόνη μου τώρα.
Βάζω ένα κανάλι το οποίο έχει τραγούδια και ξαπλώνω για λίγο.

Που να πηγαίνει ο Noah με το αμάξι άραγε;Χμμμ..σκέφτομαι λίγο..
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΛΕΣ ΝΑ ΕΊΧΕ ΔΊΚΑΙΟ Η ΑΝΑΣΤΑΣΊΑ;ΛΕΣ ΝΑ ΉΤΑΝ ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΠΈΡΑΣΕ ΜΕ ΤΟ ΑΜΆΞΙ;ΑΛΛΆ ΤΙ ΣΤΑ ΣΚΑΤΆ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΑΠΌ ΔΩ ΘΑ ΠΕΡΝΟΎΣΕ; Ας ηρεμήσουμε λίγο,ας πάρουμε βαθιές αναπνοές....Ε ΜΑ ΠΩΣ ΝΑ ΠΆΡΩ ΒΑΘΙΈΣ ΑΝΑΠΝΌΕΣ ΡΕ ΗΛΊΘΙΑ !!ΜΌΛΙΣ ΈΒΡΙΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ!Δηλαδή άμα τον δω από κοντά θα πάθω καμία ανακοπή;Για να συνέλθουμε λίγο..Τρέχω γρήγορα έξω και κάθομαι κάτω στο γκαζόν με τον καφέ μου και περιμένω..Απλώνω και τα πόδια μου και περιμένω..και στυμμένη μάλιστα..
Εκείνη την στιγμή βγαίνεις ένας γείτονας από δίπλα να πετάξει τα σκουπίδια και με κοιτάζει επίμονα.Τι με κοιτάζεις άνθρωπε μου;Εδώ έχουμε δουλειές!Μουρμουρίζω.

Πέρασαν ήδη 20 λεπτά που κάθομαι εδώ κάτω και έχω πιαστεί..πέρασαν 100 αμάξια μα κανένα σαν εκείνο.
Ωχ ήρθε ο πατέρας μου!
''Τι κάνεις εκεί;''Με κοιτάζει μαζί με την αδερφή μου.
''Ηλιοθεραπεία.''Απαντάω.

''Δεκέμβριο μήνα ηλιοθεραπεία;Εντάξει,όλα για τον άνθρωπο είναι.''Μου λέει και μπαίνει μέσα με πολλές σακούλες στα χέρια του.

''Εγώ ξέρω τι κάνεις!''Μου λέει η αδερφή μου και κάθεται δίπλα μου.

''Τι;''Την ρωτάω.

''Σ'έχει φάει η βαρεμάρα και δεν ξέρεις τι να κάνεις!''Μου λέει και ξεφυσάω..ούφ δεν με κατάλαβε ευτυχώς.

''Ναι ναι,αυτό είναι Έβε!''Της λέω και σηκώνομαι από κάτω γρήγορα και τρέχω μέσα.
''Μπαμπά τι πήρες;''Τον ρωτάω καθώς ψαχουλεύω τις σακούλες.

''Αρκετά πράγματα.''Μου απαντάει καθώς τα τακτοποιεί στο ψυγείο και στα ντουλάπια.
''Μπαμπά βαριέμαι!''Του λέω και εκείνος με κοιτάζει με μισό κλεισμένα μάτια.

''Σου έχω μία δουλειά!''Μου λέει.

''Ξέχασα να πάρω γάλα.Τι θα έλεγες να πας με το αυτοκίνητο να πάρεις;''Με ρωτάει και τα μάτια μου λάμπουν από χαρά.Έχει πολύ καιρό να μου δώσει το αυτοκίνητο,εννοείται πως έχω δίπλωμα.

''Μπορώ να πάω το απόγευμα;''Τον ρωτάω και εκείνος το σκέφτεται λίγο και κοιτάζει την ώρα.
''Είναι 12:30 η ώρα ναι,καλύτερα να πας το απόγευμα.Δεν θα δυσκολευτείς να βρεις το σούπερ μάρκετ.''Μου λέει.

''Εντάξει,να σε βοηθήσω να μαγειρέψεις;''Τον ρωτάω και εκείνος συμφωνεί.





Γεια σας κορίτσια,αυτό ήταν ένα κάπως θα έλεγα χαζό κεφάλαιο αλλά το έγραψα για να σπάσει λίγο η καθημερινότητα της Λουίζας.Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία που ξεκίνησα να γράφω με τον Noah.♥Ελπίζω να τον λατρέψετε όπως τον λατρεύω και εγώ.Το επόμενο κεφάλαιο θα το γράψει μία πολύ καλή μου φίλη που για μένα είναι σαν αδερφή♥Γράφει εξαιρετικά!Φιλάκια πολλά!♥

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now