Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου και κοιτάζω γύρω μου.
Αυτή είναι η κρεβατοκάμαρα του Noah.
Κοιτάζω την ώρα η οποία είναι 10:30.
Πρέπει να φύγω γρήγορα πρωτού ξυπνήσει δεν θέλω να με βρει εδώ.
Σηκώνομαι αθόρυβα από το κρεβάτι και ντύνομαι βιαστικά, ανοίγω την πόρτα του δωματίου και φεύγω τρέχοντας.Μόλις φτάνω στο σπίτι βλέπω την Έβε καθισμένη στο σαλόνι να βλέπει τηλεόραση.
"Που κοιμήθηκες το βράδυ;''
"Εμμ στον Noah."Της απαντάω.
"Και το λες σαν να είναι κάτι το τόσο απλό.."
"Να σου πω κάτι Έβε;Έχω ξενερώσει μαζί του."Λέω και γουρλώνει τα μάτια της.
"ΕΊΣΑΙ ΤΡΕΛΉ;"Τσιρίζει.
"Όχι, απλώς ξενέρωσα."
"Κάθησε στον καναπέ να σου φτιάξω ένα καφέ νομίζω πως δεν είσαι ακόμη στα λογικά σου."
Σηκώνεται από τον καναπέ και με αργά βήματα πηγαίνει προς την κουζίνα ενώ δεν παίρνει το βλέμμα της από πάνω μου."Μήπως λέω μήπως έχεις πάρει ναρκωτικά;"
"Όχι Έβε!!!"Της φωνάζω.
"Ποιος παίρνει ναρκωτικά κορίτσια;"Ρωτάει έκπληκτος ο μπαμπάς μου καθώς έρχεται προς το σαλόνι.
"Ωχ θεέ μου!!! Κανένας δεν παίρνει ναρκωτικά! Είπα στην κόρη σου πως έχω ξενερώσει με τον Noah."Ενημερώνω τον μπαμπά μου.
Με κοιτάζει με μισό κλεισμένα μάτια και πλησιάζει αργά.
"Σίγουρα δεν παίρνεις ναρκωτικά;"Με ρωτάει τρομαγμένος.
"ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ;ΟΧΙΙΙ ΔΕΝ ΠΑΊΡΝΩ!!!ΤΕΛΟΣ!!!"Φωνάζω.
"Καλά, εντάξει!!Μα ρε Λουίζα μας φαίνεται πολύ παράξενο εσύ μόνο που άκουγες το όνομα του σε έπιανε τρέλα."Λέει ο μπαμπάς μου.
"Αυτό το συναίσθημα έσβησε σήμερα το πρωί!Noah ΤΈΛΟΣ!"Λέω αποφασισμένη.
"Τότε γιατί κοιμήθηκες μαζί του;"Ρωτάει ο αδιάκριτος πατέρας μου.
"Ειλικρινά δεν ξέρω.."
Η Έβε επιστρέφει από την κουζίνα με τον καφέ όπου μου έφτιαξε και μου τον δίνει.
"Γιατί ξενερωσες μαζί του;"Με ρωτάει ο πατέρας μου.
"Γιατί με έχει πληγώσει τόσες φορές που τα συναισθήματα που ένιωθα νομίζω πως ξεθώριασαν μέσα μου."
"Λουίζα μήπως είσαι τόσο πολύ πληγωμένη που ο εγωισμός σου δεν τα επιτρέπει να βγουν προς τα έξω;"Με ρωτάει ο πατέρας μου.
YOU ARE READING
When the universe conspires
Fanfiction𝓐 𝓯𝓪𝓷𝓽𝓪𝓼𝔂, 𝓪 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶. 𝓘 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓸 𝓯𝓪𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓪 𝓶𝓸𝓷𝓽𝓱, 𝓘 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓷𝔂 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶𝓼 𝓽𝓸 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓮. ~𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓫𝓸𝓸𝓴...